tag:blogger.com,1999:blog-7765959913808240717.post8557197974266994224..comments2024-03-02T10:54:41.784+02:00Comments on ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ: Αυτός είναι ο νόμος της σαρία … ! ΦΩΤΟ ΣΟΚΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗhttp://www.blogger.com/profile/05749106441152662474noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7765959913808240717.post-84284530449650892192014-10-24T02:13:27.625+03:002014-10-24T02:13:27.625+03:00Έτσι λοιπόν για να κοπεί το χέρι του κλέφτη μετά α...Έτσι λοιπόν για να κοπεί το χέρι του κλέφτη μετά από κλοπή, οι όροι σύμφωνα με τη Σαρία είναι οι εξείς:<br /><br />~Θα πρέπει ο κλέφτης να είναι ενήλικος (ανάλογα τουλάχιστον με τα όρια ηλικίας σε κάθε χώρα),<br />~θα πρέπει να υπάρχου δύο άντρες μάρτυρες που να έχουν δει το γεγονός ή να υπάρχει η ομολογία του ίδιου του κλέφτη,<br />~θα πρέπει ο κλέφτης να είναι καλά στα μυαλά του,<br />~θα πρέπει το κλεμμένο αντικείμενο να ξεπερνάει ένα συγκεκριμένο όριο αξίας,<br />~θα πρέπει να μην υπάρχει αμφιβολία κυριότητας του κλοπιμαίου,<br />~θα πρέπει το αντικείμενο να μην είναι ψωμί, κρέας, γάλα ή φρούτα,<br />~θα πρέπει το κλοπιμαίο να μην είναι κάτι όπως ένα αδέσποτο ζώο ή ζώα που είναι ελεύθερα και δεν ανήκουν σε κανέναν,<br />~θα πρέπει το αντικείμενο που κλάπηκε να μην ανήκει σε κάποιον όπως η μητέρα, ο πατέρας ή κάποιος κοντινός συγγενής του κλέφτη<br />~θα πρέπει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του κλοπιμαίου να έχει καταγγείλει τον κλέφτη<br />~κ.α.<br /><br />Ωστόσο, αν τελικά συντρέχουν οι όροι και αποφασιστεί η αποκοπή του χεριού (από τον καρπό) του κλέφτη, τότε δεν θα πρέπει να γίνεται καμία διάκριση για το αν ο κλέφτης είναι άντρας ή γυναίκα, πλούσιος ή φτωχός κ.τ.λ.<br /><br />Κάποτε μία γυναίκα από τη φυλή Μπενί Μαχζούμ έκλεψε και επειδή ανήκε σε κάποια επιφανή οικογένεια, κάποιος από τους σαχάμπα (ακολούθους) του προφήτη, ο Οσάμα ιμπν Ζάιντ (ραντιγιαλλάχου άνχου) παρακάλεσε τον Προφήτη να μην καταδικάσει αυτή τη γυναίκα. Τότε ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε:<br /><br />“Ω Οσάμα, θέλεις να με εμποδίσεις από μία απ’ τις τιμωρίες του Θεού; Οι πρόγονοι σας καταστράφηκαν επειδή όταν έκλεβε ο πλούσιος και δυνατός, δεν τιμωρούνταν ενώ όταν έκλεβε ο αδύναμος και ο φτωχός, τότε τον τιμωρούσατε…Ορκίζομαι ότι αν η ίδια μου η κόρη -η Φάτιμα- έκλεβε, θα έκοβα το χέρι της” (Sahih al-Bukhari, ahadithul-anbiya 54; Sahih Muslim, Hudud;).<br /><br />Να διευκρινίσω βέβαια εδώ ότι χρησιμοποιόντας εκφράσεις όπως: “Ο Θεός τιμωρεί”, “η τιμωρία του Θεού” κ.τ.λ., δεν σημαίνει ότι ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα τιμωρεί επειδή είναι κακός ή μοχθηρός. Ο ΑΛΛΑΧ είναι Ελεύθερος από κάθε αδυναμία ανθρώπινη και φυσικά οι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν φταίξει. Γι’ αυτό η τιμωρία είναι τόσο αυστηρή, για την προστασία της κοινωνίας.<br /><br />Ένας άνθρωπος κατηγόρησε έναν άλλο για κλοπή. Τη στιγμή που επρόκειτο να απαγγελθεί η τιμωρία, ο άνδρας άλλαξε γνώμη και συγχώρεσε τον κλέφτη. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) τότετον ρώτησε: «Γιατί δεν τον συγχώρησες από την αρχή;» [Sunan Abu Dawood, Hudud, 14(4394)• Sunan Nasai, Sharik, 4 (8, 68)• Malik, Muwatta, Hudud, 28, (2, 834)]<br /><br />http://alialyunani.wordpress.com/2009/02/19/18-%CE%B7-%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CE%BF-%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%87%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1/Ali Al-Yunanihttps://www.blogger.com/profile/17594626544830246967noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7765959913808240717.post-34873086466434085332014-10-24T02:10:43.433+03:002014-10-24T02:10:43.433+03:00Η τιμωρία δεν είναι πάντα η ίδια όταν γίνεται μία ...Η τιμωρία δεν είναι πάντα η ίδια όταν γίνεται μία κλοπή, δηλαδή δεν αποκόπτεται πάντα το χέρι αυτού/ής που έκλεψε αλλά υπάρχουν κάποιοι όροι που πρέπει να συντρέχουν για να εφαρμοστεί αυτή η τιμωρία. Για παράδειγμα όταν Χαλίφης (αντιπρόσωπος) του προφήτη Μουχάμμεντ και αρχηγός του πρώτου Ισλαμικού κράτους ήταν ο Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου), ένας άνθρωπος έκλεψε και οδηγήθηκε μπροστά στον Όμαρ και τότε ο άνθρωπος αυτός δεν αρνήθηκε ότι έκλεψε, του είπε (του Όμαρ) όμως ότι ο εργοδότης του δεν του έδινε αρκετά χρήματα για να ζήσει και τότε ο Όμαρ απείλησε τον εργοδότη ότι θα του έκοβε εκείνου το χέρι, αν δε βοηθούσε τον υπάλληλο του και του είπε:<br /><br />“Θα δίνεις το κατάλληλο ποσό στον υπάλληλο σου, διαφορετικά θα κόψω το δικό σου χέρι”. <br /><br />Όταν λοιπόν κάποιος είναι φτωχός και δεν έχει να φάει, δεν του κόβεται το χέρι αλλά ο από ανάγκη “κλέφτης” πρέπει να βοηθηθεί από το κρατικό ταμείο του κράτους (στα αραβικά “Μπάιτ ουλ-Μαλ”) και φυσικά δεν πρέπει να αποκόπτεται το χέρι ενός ανήλικου παιδιού. <br /><br />Ένα αγόρι που είχε κλέψει κάτι, οδηγήθηκε μπροστά στον 3ο χαλίφη Οθμάν ιμπν Άφφαν (ραντιγιαλλάχου άνχου) και ο Οθμάν τότε είπε: “Ας δούμε στα γεννητικά του όργανα” και δεν βρέθηκε το παιδί να έχει καθόλου τρίχωμα και έτσι δεν του έκοψαν το χέρι (Al-Mughni, 7/459; Ghidaal-Albaab, 1/97).<br /><br />Όμως οι όροι δεν σταματάνε εδώ. Υπάρχουν και άλλοι όροι όπως για παράδειγμα η χρηματική αξία του αντικειμένου που έχει κλαπεί. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:<br /><br />“Το χέρι του κλέφτη θα κοπεί για το ¼ του δηναρίου ή για 10 ντιρχάμ’ για λιγότερο δεν κόβεται” (Sahih al-Bukhari, Hudud 13; Sahih Muslim, Hudud 2;).<br /><br />Για να αποκοπεί λοιπόν το χέρι του κλέφτη, θα πρέπει το αντικείμενο που έχει κλαπεί να έχει αξία μεγαλύτερη από το ¼ του Δηναρίου ή μεγαλύτερη από 10 Ντιρχάμ (με τα σημερινά δεδομένα νομίζω ότι είναι 100 Ευρώ το όριο αυτό αλλά δεν είμαι σίγουρος).<br /><br />Ο ιμάμ Άμπου Μανσούρ είχε πει: “Η τιμωρία στον κόσμο είναι μια δυσκολία με την οποία δοκιμάζεται ο ένοχος. Ο ΑΛΛΑΧ Σουμπχάνα ουά Ταάλα μπορεί να δοκιμάσει τον δούλο Του με ό,τι Εκείνος θέλει, χωρίς αυτό να είναι ανταπόδοση για κάτι που έχει κάνει, επειδή ο ακρωτηριασμός του χεριού δεν γίνεται για το αντικείμενο αυτό καθαυτό που έκλεψε ο κλέφτης αλλά επειδή παρέβει την απαγόρευση. Δεν βλέπεις που ο ΑΛΛΑΧ είπε «..μια τιμωρία για ό,τι έχουν κάνει». Έτσι, ακόμα και αν η παράβαση αφορά 10 ντιρχάμ, ο ακρωτηριασμός του χεριού πρέπει να γίνει. Το μέγεθος της τιμωρίας το γνωρίζει Αυτός που γνωρίζει το μέγεθος της αμαρτίας. Το σωστό πλέον είναι (να καθαρίσουμε την καρδιά μας από την υποκρισία και την πονηριά) και να παραδοθούμε σ’ Αυτόν (στον ΑΛΛΑΧ)”.<br /><br />Αν κάποιος κλέψει κάτι μικρότερης από 10 Ντιρχάμ αξίας, τότε η τιμωρία του θα είναι διαφορετική, ανάλογα με την περίσταση. Μπορεί να είναι είτε μαστίγωμα, είτε φυλάκιση, είτε απλά μια συμβουλή.<br /><br />Επίσης, για να ακρωτηριαστεί το χέρι του κλέφτη, θα πρέπει αυτό το αντικείμενο που έκλεψε να βρίσκεται κάπου μέσα σε έναν εσωτερικό χώρο.<br />Ali Al-Yunanihttps://www.blogger.com/profile/17594626544830246967noreply@blogger.com