Wednesday, August 4, 2010

ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΑΠΕΛΑΥΝΕΙ 400 ΠΑΙΔΙΑ


Το Ισραήλ θα απελάσει 400 παιδιά που γεννήθηκαν στο Ισραήλ απο ξένουν εργάτες ώστε να διαφυλαχθεί η εβραϊκή ταυτότητα της χώρας.
 Ομάδες υπεράσπισης των μεταναστών απάντησαν οργισμένα και διαφώνησαν λέγοντας οτι η απόφαση αυτή θα τιμωρούσε αθώα παιδιά με το να τα στείλουν πίσω στις φτωχές χώρες καταγωγής των γονέων τους. Οι γονείς τους άφησαν τις χώρες αυτές για μια καλύτερη ζωή στο Ισραήλ (Σ.Σ: Οι Εβραίοι θέλουν μόνο να κάνουν την δουλειά τους. Παίρνουν όσους εργάτες χρειάζονται για συγκεκριμένες εργασίες και στην συνέχεια τους στέλνουν πίσω).

 Ανακοινώνοντας την απόφαση την Κυριακή, ο Πρωθυπουργός του Ισραήλ Benjamin Netanyahu είπε οτι η συγκεκριμένη πολιτική έχει και ως στόχο την ανάσχεση της παράνομης μετανάστευσης απο τα νότια σύνορα με την Αίγυπτο.

«Απο τη μια πλευρά, το πρόβλημα αυτό είναι ένα ανθρωπιστικό πρόβλημα και όλοι νιώθουμε και καταλαβαίνουμε τις καρδιές των παιδιών», είναι ο Νετανιάχου. «Αλλά απο την άλλη πλευρά, υπάρχουν Σιωνιστικές εκτιμήσεις και η διασφάλιση του εβραϊκού χαρακτήρα του κράτους του Ισραήλ.»

Σύμφωνα με την νέα νομοθεσία, τα παιδιά που γεννιούνται απο ξένους εργάτες γονείς που έχουν μπεί στο Ισραήλ νόμιμα και έχουν ζήσει στο Ισραήλ για 5 ή περισσότερα χρόνια, μιλούν εβραϊκά και πηγαίνουν σε Ισραηλινό σχολείο, θα μπορούν να επιλέξουν για μόνιμη κατοικία τους το Ισραήλ (Σ.Σ: Αλλά σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να τους δώσουν εβραϊκή ιθαγένεια, ενώ με τόσο αυστηρά κριτήρια ελάχιστα θα παραμείνουν τελικά στο Ισραήλ).

Μετά απο ένα και πλεον χρόνο προβληματισμού πάνω στο θέμα, το Ισραηλινό υπουργικό συμβούλιο ψήφισε 13 με 10 ψήφους υπέρ της απόφασης.

Κάποιοι υπουργοί ψήφισαν κατά της κίνησης γιατί δεν έχουν απελαθεί ακόμη αρκετά παιδιά. Αλλοι υπουργοί ήταν αντίθετοι με το να απελαθούν και άλλα παιδιά.

Περίπου 400 παιδιά ξένων εργατών θα πρέπει να αποχωρήσουν απο το Ισραήλ στο τέλος του μήνα, ενω 800 θα μπορέσουν να μείνουν.

«Αυτό δεν είναι το κράτος των Εβραίων που ξέρω, το οποίο απελαύνει παιδιά,» είπε ο Υπουργός Βιομηχανίας Benjamin Ben-Eliezer, μέλος του Εργατικού Κόμματος. «Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να βλέπουν οι άνθρωποι το Ισραήλ να απελαύνει 400 παιδιά.» (Συμφωνεί ο Υπουργός επι της ουσίας. Απλά θεωρεί αυτός και οι υπόλοιποι διαφωνούντες με το νέο νόμο οτι δεν είναι  η κατάλληλη στιγμή για να απελάσουν τα παιδιά γιατί θα δημιουργηθεί αρνητική εικόνα για το Ισραήλ!!!)


16 comments:

  1. Παρακαλώ οι ροζ αγαπούληδες αντιρατσιστούληδες με τις αριστερές στα μυαλά ιδέες και τις δεξιές τσέπες να σχολιάσουν την είδηση.

    ReplyDelete
  2. @August 4, 2010 12:51 AM
    Ο κυριος Δημου λειπει σε αδεια. Ο κυριος Βαλλιανατος ειναι...απασχολημενος με το συντροφο του.

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. Είστε ειλικρινά ανεκδιήγητοι.

    Οι Ισραηλινοί ελέγχουν το κράτος τους και ξέρουν τι τους γίνεται. Κάνουν αυτό, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ζητάτε να κάνει το ελληνικό κράτος.

    Αντί να τους φέρετε σαν παράδειγμα κράτους, το οποίο διαφυλάσσει την κοινωνία του και την πολιτισμική του κληρονομιά, το οποίο δεν κάνει τίποτε άλλο, απ' αυτό που κάνουν όλα τα σοβαρά κράτη και που δεν είναι ξέφραγο αμπέλι σαν την Ελλάδα, τους κατακρίνετε; Δεν ξέρω τι να πω.

    ReplyDelete
  5. >Οι Εβραίοι θέλουν μόνο να κάνουν την δουλειά τους. Παίρνουν όσους εργάτες χρειάζονται για συγκεκριμένες εργασίες και στην συνέχεια τους στέλνουν πίσω<

    Αυτό δεν έπρεπε να κάνουμε κι εμείς; Πού είναι το κακό, δηλαδή;

    Δηλαδή πρέπει να αφήσουν το κράτος τους, το οποίο έχει προβλήματα εσωτερικά και εξωτερικά, να γίνει και έτσι;

    5.000.000 πληθυσμό έχουν, πόσους μετανάστες μπορούν να πάρουν;

    ReplyDelete
  6. Προς August 4, 2010 7:24 PM:

    Ναι οι Εβραίοι κάνουν στο Ισραήλ αυτό που ζητάμε και εμείς εδώ.
    Μόνο που οι Εβραίοι υπονομεύουν όλα τα άλλα έθνη με την προπαγάνδα τους ότι πρέπει να γίνουν πολυπολιτισμικά και πολυφυλετικά.
    Οι Εβραίοι στο εξωτερικό είναι διεθνιστές και στο Ισραήλ εθνικιστές 100%.

    ReplyDelete
  7. @August 4, 2010 11:25 PM
    Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ!

    ReplyDelete
  8. ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ,

    Εδώ κάνεις ένα μεγάλο λάθος. Οι Εβραίοι είναι ένα έθνος. Το Ισραήλ είναι κράτος. Μην μπερδεύεις τα πράγματα, μέσα από τον άκρατο αντισημιτισμό σου.

    Το Ισραήλ ακολουθεί σωστή μεταναστευτική πολιτική, άρα δεν είναι κατακριτέο. Συμφωνείς κι εσύ σ' αυτό.

    Τα υπόλοιπα περί Εβραίων που υπονομεύουν κλπ., κλπ., τα ακούω βερεσέ. Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ παρ' ημίν, όπως και όλοι οι προοδευτικάριοι, Εβραίοι είναι; Οι Εβραίοι μάς υπονόμευσαν και έχουμε στην Ελλάδα τα χάλια που έχουμε με τους λαθρομετανάστες; Έλεος, ας είμαστε ειλικρινείς να παραδεχτούμε ότι τα κάναμε σκ.τά! Μην τα ρίχνουμε όλα στους Εβραίους, τους Αμερικανούς και τους ... Αριανούς.

    ReplyDelete
  9. όπως λέμε άλλο ρουχο άλλο βρακί. Οι άλλοι πρέπει να φοράνε το βρακί απ΄έξω όχι εμείς. Έτσι θα απαντούσα αν έγραφα από δεξιά προς τα αριστερά.

    ReplyDelete
  10. Όπα λάθος από αριστερά προς τα δεξιά

    ReplyDelete
  11. Από τον σημερινό «Στόχο» (5-8-10) σάς στέλνω το παρακάτω ενδιαφέρον σχόλιο μήπως θέλετε να το αναρτήσετε. ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


    «Κάναμε Αγίους τους Μακκαβαίους γιατί δεν έτρωγαν χοιρινό!..

    Ως γνωστόν, την 1η Αυγούστου η Εκκλησία μας γιορτάζει τους Επτά παίδες Μακκαβαίους, την μητέρα τους Σολομωνή και τον Ιουδαίο διδάσκαλό τους Ελεάζαρ, επειδή το 168 πρό Χριστού αρνήθηκαν να φάνε χοιρινό!.. Τι δουλειά έχουμε εμείς οι Ορθόδοξοι Έλληνες να θεωρούμε Αγίους κάποιους Εθνικιστές Εβραίους που ενάμισυ αιώνα ΠΡΙΝ γεννηθή ο Χριστός αρνήθηκαν να υπακούσουν στον Έλληνα Βασιλέα Αντίοχο Δ΄ τον Επιφανή και να φάνε κρέας χοίρου; Απλούστατα, επειδή οι Πρώτοι Χριστιανοί (που ήσαν όλοι τους Εβραίοι) τιμούσαν ιδιαιτέρως τους Μακκαβαίους Παίδες γιατί τους θεωρούσαν ό,τι εμείς τον Αθανάσιο Διάκο, η μεταγενέστερη Εκκλησία κράτησε αυτή την συνήθεια και μάλιστα από το 1830 οι Μακκαβαίοι Παίδες θεωρούνται επισήμως ως οι Προστάτες των Ελλήνων Πολυτέκνων!.. Ας δούμε, λοιπόν, τι είπε ο κοσμαγάπητος πατήρ Ανανίας Κουστένης, για τους Μακκαβαίους αυτούς που άγιασαν πριν από τον Χριστό… ΑΝΑΝΙΑΣ ΚΟΥΣΤΕΝΗΣ: «Οι Μακκαβαίοι αυτοί είναι Μάρτυρες πρό Χριστού. Τους βοήθησε ο Άσαρκος Λόγος. Το 168 προ Χριστού, κατείχαν την Παλαιστίνη οι Έλληνες, ο Αντίοχος ο 4ος ο Επιφανής ή Επιμανής, όπως τον έλεγαν οι Ιουδαίοι. Ο οποίος είχε μανία κι ήθελε να τους αλλάξει όλους και να τους κάνει ειδωλολάτρες. Έφτασε στην Ιερουσαλήμ, εφόνευσε αμέτρητους Ιουδαίους και τους επέβαλε να φάνε χοιρινό κρέας που απαγορεύεται για λόγους παιδαγωγικούς από την Παλαιά Διαθήκη… Και βρέθηκε μπροστά σε μία αγία – θα λέγαμε – οικογένεια… Αυτοί έκαναν γενναία αντίσταση, γι’ αυτό είναι και Μάρτυρες της Πατρώας Πίστεως, αλλά και Μάρτυρες για το Έθνος τους. Οι πρώτοι Εθνομάρτυρες ήταν Εβραίοι!.. Είπαν ΟΧΙ στον Αντίοχο»!.. ΑΠΟΡΙΑ: Καλέ μου πατέρα Ανανία… Μήπως έχεις ακούσει για τον Εθνομάρτυρα Λεωνίδα που έπεσε στις Θερμοπύλες 312 χρόνια πρίν από τους Αγίους Μακκαβαίους; Και στο φινάλε, γιατί δεν κάνουμε Άγιο, πατέρα Ανανία, τον Εθνομάρτυρα Αθανάσιο Διάκο, τον Ησαΐα Σαλώνων και τόσους άλλους που αντιστάθηκαν για του Χριστού την Πίστη την Αγία; Μήπως γιατί αυτοί έτρωγαν χοιρινό;»

    ReplyDelete
  12. Συμφωνώ και εγώ. Αυτή είναι η τακτική τους. Ενώ προωθούν την ανάμειξη φυλών και τα πολυεθνικά κράτη, αυτοί προστατεύουν την φυλή τους και μεγαλώνουν συνεχώς τα συνορά τους.
    Εχουν καταφέρει να διαβιώσουν εδώ και χιλιάδες χρόνια και αυτή την στιγμή βασιλέυουν στην υφήλιο.

    Καλό θα ήταν να παίρνουμε και κανένα παραδειγματάκι σε ορισμένα θέματα εμείς οι Ελληνες.¨

    ReplyDelete
  13. Προς August 5, 2010 11:33 AM:

    Δεν λέω οτι πρωτίστως φταίνε οι Εβραίοι για την κατάντια μας.
    Απλά για να αντιμετωπίσεις ένα κακό πρέπει να γνωρίζεις απο που προέρχεται. Για αυτό δημιουργήθηκε και το παρόν blog.
    Για να αφυπνίσει Ελληνες για το ποιοί τους υπονομεύουν.
    Γνωρίζεις ποιος είναι επικεφαλής του ελληνικού τμήματος του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης (ΔΟΜ);
    Ο Δανιήλ Εσδρά.
    Ενώ στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είναι την Ελλάδα εκπροσωπεί ο...Ροζάκης-Ροζενστάϊν.
    Τυχαίο; Μπορεί αν πιστεύεις τα καθεστωτικά ΜΜΕ και τους "θολοκουλτουριάρηδες" καθηγητές.
    Και οι δυο αυτοί,όπως και δεκάδες άλλοι Εβραίοι και καίρια πόστα είναι πολυ "ευαίσθητοι" με τους λαθρομετανάστες.
    Ενω την ίδια στιγμή οι Εβραίοι του Ισραήλ δεν αφήνουν κουνούπι να περάσει τα σύνορα και διώχνουν παιδιά που γεννήθηκαν στο Ισραήλ....
    Μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα.

    ReplyDelete
  14. Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ παρ' ημίν, όπως και όλοι οι προοδευτικάριοι, Εβραίοι είναι;

    Φυσικα! Για την ακριβεια κρυπτοεβραιοι. Τι λεμε τοσον καιρο;

    ReplyDelete
  15. @ August 5, 2010 8:56 PM

    Tο ότι κάναμε αγίους τους Μακκαβαίους είναι καθαρή ανοησία, διότι δεν έχουν καμμία σχέση με την δική μας θρησκεία.

    Το ότι όμως αντιστάθηκαν στον Αντίοχο, ο οποίος τους υπέβαλλε όντως σε βασανιστήρια (αυτός ο ηλίθιος δεν είχε ακούσει τίποτε για τον τρόπο, με τον οποίο κυβερνούσε ο Μ. Αλέξανδρος) και τελικά ατίμασε τα ιερά και όσιά τους (έσφαξε χοίρους μέσα στον Ναό του Σολομώντος!), μόνο γενναιότητα δείχνει. Η τελευταία αυτή πράξη του Αντιόχου του "Επιφανούς" (τρομάρα του!), ξεσήκωσε την επανάσταση των Εβραίων υπό την ηγεσία του Ιούδα Μακκαβαίου, η οποίοι πολέμησαν γενναία
    και εξεδίωξαν από την χώρα τους τους κατακτητές. Αυτό δεν έπρεπε να κάνουν;
    Ή μήπως μόνον εμείς, οι Έλληνες, έχομε το δικαίωμα (την υποχρέωση θα έλεγα) να διώχνουμε τους κατακτητές από την χώρα μας;

    ReplyDelete
  16. ΠΡΟΣ August 9, 2010 6:31 PM:

    Αγαπητέ αναγνώστη οι Εβραίοι δεν έδιωξαν κανέναν κατακτητή απο την "χώρα τους.
    Οι Εβραίοι πήγαν στην χώρα αυτή σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη μετά την Εξοδο απο την Αίγυπτο.
    Οι Ελληνες είχαν κατοικήσει τις περιοχές που βρίσκεται το Ισραήλ και η Παλαιστίνη εκατοντάδες τουλάχιστον χρόνια πριν τους Εβραίους και είχαν ιδρύσει εκατοντάδες ελληνικές πόλεις.
    Σε παραπέμπω στην ανάρτηση "Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ" http://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2009/10/blog-post_5026.html
    για να δείς τα τοπονύμια. Για να ονομαστή ένα μέρος πόλη είχε πάνω απο 30.000 κατοίκους, ελληνικό πανεπιστήμιο, θέατρα κτλ....

    ReplyDelete