Friday, July 31, 2015

Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.


Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.15Ἡ  προσπάθεια ἀποκρύψεως τῆς καταγωγῆς τοῦ Κεμάλ, σὲ συνδυασμὸ μὲ τὴν παραπληροφόρησιν γιὰ τὰ μέρη στὰ ὁποῖα  ὑποτίθεται πὼς γεννήθηκε κι ἔζησε, εἶναι τόσο συστηματική, ποὺ καταντᾶ γελοῖα. Μοιάζει πολὺ μὲ τὴν ἴδια προσπάθεια ἀποκρύψεως τῶν ῥιζῶν καταγωγῆς τοῦ Ἐλευθερίου Βενιζέλου. (Γιὰ τὸν ὁποῖον ἔχουν ἐπίσης πραγματοποιηθεῖ πολλὲς ἔρευνες).
Ἐπεὶ δὴ ὅμως τὸ ψέμμα ἔχει …κοντὰ ποδάρια…

Κι ἐπεὶ δὴ ὅσο κι ἐὰν προσπαθοῦν νὰ θάψουν τὰ ἴχνη τῶν διαδρομῶν τέτοιων προσώπων, ὅλο καὶ κάτι …μένει…!!!
Κι ἐπεὶ δή, πάντα κρίνοντας ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος, ἀναφερόμεθα σὲ πολλὲς …«συμπτώσεις» ποὺ δένουν μεταξύ τους…
…ἄς ξεκινήσουμε μίαν μικρὴ διαδρομὴ – ἐπανάληψιν τῶν ὅσων ἔως σήμερα ἔχουν δεῖ τὸ φῶς τῆς δημοσιότητος.
Ἡ γέννησις τοῦ Κεμὰλ τοποθετεῖται, ἀπὸ τὶς ἐπίσημες ἀρχές, κάπου μέσα στὴν Θεσσαλονίκη.
Ἡ ἀλήθεια εἶναι πὼς στὴν οἰκία αὐτή, ποὺ σήμερα λειτουργεῖ ὡς μουσεῖον-μαυσωλεῖον-προξενεῖον, ὁ Κεμὰλ πέρασε ἀλλὰ …δὲν ἄγγιξε. Πράγματι ἔζησε ἐκεῖ, γιὰ κάποιο μικρό, ἀναλογικῶς, χρονικὸ διάστημα, ἀλλὰ οὔτε γεννήθηκε ἐκεῖ, οὔτε μεγάλωσε ἐκεῖ καὶ πολὺ περισσότερο, ὅλα αὐτὰ ποὺ σήμερα παρουσιάζονται ὡς χρηστικὰ ἀντικείμενα τοῦ ἰδίου καὶ τῆς οἰκογενείας του, εἶναι …γιὰ γέλια καὶ γιὰ κλάματα.
Ὅλο τὸ σκηνικὸ εἶναι μία παρῳδία καὶ τὶς σχετικὲς ἔρευνες-ἀποκαλύψεις ἔκανε ἡ Ζαγάλισα ἀπὸ τὸ 2009.
Ἡ γέννησις τοῦ Κεμᾶλ, ἐπισήμως πάντα, συνέβη στὸ χωριὸ Χαραυγή, ἔξω ἀπὸ τὸν Λαγκαδᾶ, ποὺ τότε ἐλέγετο Σαρῆ Γιάρ.
Τὸ σημεῖον ποὺ ἦτο τὸ σπίτι του εἶναι αὐτό: Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.1Τὰ δημοσιεύματα καὶ οἱ ἀποδείξεις, ἔως προσφάτως, ἀκόμη καὶ γιὰ τοὺς Τούρκους, ἦσαν προσβάσιμα.
Τὸ γιατὶ ἀλλοιώθησαν καὶ ἐπεκράτησε τὸ παραμυθάκι, ποὺ ὅλοι γνωρίζουμε, εἶναι ἄλλης λογικῆς, ποὺ σαφῶς ἔχει νὰ κάνῃ μὲ τὶς ἐπεκτατικὲς τάσεις τῶν γειτόνων μας. Τάσεις ποὺ κρύβουν πίσω τους τὴν …«ἑβραϊκὴ Θεσσαλονίκη» ἤ ἄλλως τὴν «Ἱερουσαλὴμ τῶν Βαλκανίων».Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.2

Ὅλα τὰ ὑπόλοιπα εἶναι ἀπὸ ταινία τῆς …Μπάρμπυ.

Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.3
Ἕνα σημεῖον ποὺ ἐπίσης πρέπει νὰ ἑστιάσουμε εἶναι τὸ ποιὸς ἦταν ὁ πατέρας τοῦ Κεμᾶλ.
Ἤταν πράγματι ὀθωμανός; Ἤ ὄχι;
Βάσει τῶν στοιχείων ποὺ προκύπτουν ἀπὸ τὰ ὀθωμανικὰ ἀρχεῖα ΔΕΝ ἦταν.
Κι ὅσο γιὰ τὴν μητέρα του φέρεται ὡς ἱερόδουλος, ποὺ τὴν …μάζεψε ὁ θετός του πατέρας καὶ τελικῶς κατέληξε ὡς …κυρία.

«…Υπάρχει απόφαση του (τότε) οθωμανικού δικαστηρίου της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με την οποία ο Μουσταφά Κεμάλ είναι παιδί αγνώστου πατρός….
…Η Zubeyde είναι η μητέρα του Κεμάλ. Ο Ali Riza ήταν στην Θεσσαλονίκη ένας τελωνειακός υπάλληλος, ο οποίος παντρεύτηκε την Zubeyde όταν ο Μουσταφά Κεμάλ ήταν 5 ετών. Έτσι δεν τυγχάνει φυσικός, αλλά θετός πατέρας του Κεμάλ. Σύμφωνα με το δικαστήριο η Zubeyde εργαζόταν στην Θεσσαλονίκη σε οίκο ανοχής και είχε μαζύ της και τον μικρό Κεμάλ. Ένας γνωστός αγάς της πόλεως ονόματι Αbdos ή Abdus γνώρισε την μητέρα του Κεμάλ όταν αυτός ήταν 2 ετών. Όταν ο Κεμάλ ήταν 5 ετών πέθανε ο Abdus. Σε ηλικία 12 ετών ο Κεμάλ ταξειδεύει στην Timova για να απαιτήσει την κληρονομιά του Abdus. Οι συγγενείς του θανόντος απορρίπτουν το αίτημά του και η μητέρα του απευθύνεται στο δικαστήριο για να διεκδικήσει την κληρονομιά.
Απόφαση 451 του δικαστηρίου (μετ.): Μετά τον θάνατο του Abdus η Zubeyde ισχυρίστηκε με μήνυση που κατέθεσε ότι ήταν η γυναίκα του Αbdus και το παιδί της ο Κεμάλ ο γιός του. Οι αδελφές του Abdus κατέθεσαν ότι η Zubeyde δεν ήταν παντρεμένη με τον αδελφό τους και ότι την πήρε σπίτι του ως ερωμένη από τον οίκο ανοχής. Στην αγκαλιά της τότε είχε τον δίχρονο γιό της Κεμάλ. Ο Abdul πέθανε χωρίς δικούς του απογόνους.
Σε σχετικό ερώτημα που απηύθυνε το δικαστήριο στον οίκο ανοχής της Θεσσαλονίκης πήρε την εξής απάντηση: Η Zubeyde ήρθε σε εμάς την 19η Ιουνίου 1297 (σημ.: σύμφωνα με την ισλαμική χρονολόγηση) με τον γιό της και μας εγκατέλειψε την 11η Απριλίου 1298 αφού συμφώνησε με κάποιον Abdus.
Εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι δεν υπάρχει καμμία απόδειξη ότι ο Κεμάλ γνώρισε ποτέ τον φυσικό του πατέρα. Ο Κεμάλ δεν μίλησε ποτέ και δεν έγραψε ποτέ κάτι για το θέμα αυτό, όποιος δε ανέφερε κάτι σχετικό τον σταχυολογούσε ως εχθρό του….»
Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.13

Ὁ μπαμπᾶς τοῦ μπαμπᾶ τῶν μογγόλων ποιός ἦταν;

Πάντως δὲν φαίνεται νὰ πολυσκοτίζονται οἱ γείτονες γιὰ τὸ ἐὰν ἦταν, ἤ ὄχι, ντονμές.
Μᾶλλον προσπαθοῦν νὰ θολώσουν τὶς ἔρευνες καὶ νὰ ἀποκρύψουν τὰ ἴχνη τῆς καταγωγῆς του.
Παρ΄ ὅλα αὐτά, κι ἐφ΄ ὅσον ὁ Κεμὰλ ἦταν, γιὰ κάποιους, …ἰδανικὸς ἡγέτης, καλὸ θὰ ἦταν, ἐμεῖς τοὐλάχιστον, νὰ γνωρίζουμε σὲ τὶ καὶ σὲ ποιὸν ἀναφερόμεθα.
Διότι ὅλοι κι ὅλα, ἀπὸ τὸ κράτος τῶν γειτόνων μας, ἔως τοὺς ἐδῶ καραγκιόζηδες, πάντα πιστοὶ καὶ ὑποταγμένοι στὶς ἐντολὲς ποὺ ἐδέχοντο, συνῄργησαν καὶ συνεργοῦν στὸ νὰ ἀναδειχθῇ ὁ Κεμὰλ Ἀτατοῦρκ ὡς πανοθωμανὸς ἡγέτης.

Πανοθωμανὸς ὅμως οὐδέποτε ἦταν.
Διότι ἁπλούστατα ΔΕΝ ἦταν ὀθωμανός!!!
Ἦταν ντονμές, δῆλα δὴ  «ἐξισλαμισμένος ἑβραῖος», ἤ, γιὰ νὰ λέμε τὰ πράγματα μὲ τὸ ὄνομά τους, σκέτο ἑβραῖος.

Νεότουρκοι, ντονμέδες καὶ …Ἑβραῖοι!!!

Αὐτὰ ποὺ γράφω δὲν εἶναι προϊὸν δικῆς μου φαντασίας, ἀλλὰ ἀποτέλεσμα ἐρεύνης ἄλλων, πολλῶν. (Μεταξὺ αὐτῶν καὶ τοῦ «Σίγμα»!)
Ἡ καταγωγὴ τοῦ Κεμὰλ ξεκαθαρίζεται, ἐπισήμως, ἀπὸ τὰ ὅσα ἐφημερίδες τῆς ἐποχῆς καταθέτουν.
Πληροφορίες ποὺ γιὰ νὰ ἀντληθοῦν πλέον, ἔτσι ὅπως ἔχουν …«κρυφτεῖ», πρέπει νὰ φθάσουμε στὶς πηγὲς τῶν γεγονότων.
Μὰ κι ἔτσι, ὅπως μᾶς …«ἐπιτρέπεται» νὰ ἐρευνήσουμε πλέον, τὰ συμπεράσματα βγαίνουν πλέον ἀβίαστα.Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.5 Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.6 Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.7

Τὸ καλὰ κρυμένο μυστικὸ τῆς καταγωγῆς τοῦ Κεμᾶλ!

Μία ἀπίστευτη ἱστορικὴ κοροϊδία!

Καὶ τὸ ἐπόμενον ἐρώτημα ποὺ τίθεται.
Τά γνώριζε αὐτά ὁ Βενιζέλος; Κι ἐάν ναί, γιατί τόν ἐπρότεινε γιά τό ΝΟΜΠΕΛ εἰρήνης;;;

Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.9 Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.8

Τὰ βραβεῖα ΝΟΜΠΕΛ!

Τὰ βραβεῖα ΝΟΜΠΕΛ ἦταν, εἶναι καὶ θὰ εἶναι ἐργαλεῖα χειραγωγήσεως. Δίδονται πάντα ἐκεῖ ὅπου θέλουν νὰ δόσουν δημοσιότητα κι ἔμφασιν ὅλοι αὐτοὶ ποὺ διαχειρίζονται ἐξουσίες, προπαγάνδες καὶ (ἐπίσημες) πληροφορίες.
Δῆλα δὴ δίδονται σὲ πρόσωπα …«δικά τους» καὶ συνήθως …«περιούσια». (Αὐτοὶ ἄλλως τὲ εἶναι  οἱ «ἔχοντες καὶ κατέχοντες», ἤ, ὀρθότερα, γιὰ τὰ ἐν λόγῳ …«βραβεῖα», οἱ κρατοῦντες καὶ τὸ μαχαῖρι καὶ τὸ πεπόνι!!!).
Οὐσιαστικῶς χρησιμοποιοῦνται ὡς ἐργαλεῖα προπαγάνδας γιὰ νὰ παγιώσουν, στὶς συνειδήσεις τῶν …χαχόλων, τὴν …«ἐγκυρότητα» κάποιων δικῶν τους.
Ἀπὸ τὰ τελευταῖα μάλιστα ποὺ ἐδόθησαν, στὸν τομέα τῆς εἰρήνης, μόνον οἱ σφαγεῖς Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωσις, Ὀμπάμ(ι)α(ς) καὶ Πέρεζ μᾶς ἀποκαλύπτουν πολλὰ γιὰ τὸ …«ἐπίπεδον τῆς ἀντιλήψεως τῶν μελῶν τῆς ἀκαδημίας».

Ὁ Κεμὰλ λοιπὸν ἐπροτάθη ἀπὸ τὸν Βενιζέλο γιὰ βραβεῖον ΝΟΜΠΕΛ.
Ἐπεὶ δὴ ὅμως ἦταν νωπὲς ἀκόμη στὶς μνῆμες τῶν ἀνθρώπων οἱ γενοκτονίες τῶν πληθυσμῶν τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, καὶ κυρίως τῶν Ἀρμενίων, τὸ …ξέχασαν ἀπὸ τὴν ἀκαδημία τὸ αἴτημα.
Ὁ Κεμὰλ ὅμως ἁγιοποιήθηκε. Καὶ ΔΕΝ ἁγιοποιήθηκε διότι ἦταν πράγματι ὁ καλλίτερος γιὰ τοὺς Τούρκους ἡγέτης, ἀλλὰ διότι ἦταν …«περιούσιος»!!!
Ἄλλως τέ… Ἀπὸ ἀρχῆς ὑπάρξεως ἀκόμη καὶ τοῦ κινήματος τῶν νεοτούρκων, ἀποδεικνύεται πὼς ἦσαν ὅλα, μὰ ὅλα, τμῆμα ἑνὸς εὑρυτέρου σχεδίου ἐλέγχου τῆς περιοχῆς, ὑπὸ ἄλλον …φερεντζέ, ἀλλὰ ὑπὸ τὴν αὐτὴν ἐξουσία.
(Γιὰ τὸ θέμα θὰ ἐπανέλθουμε!!!).

Τὸ …«καλλίτερο» σᾶς τὸ φύλαξα ὅμως γιὰ τὸ τέλος.
Γιατί καί πῶς πέθανε ὁ Κεμάλ;
Ἔχουμε ἀκούσει γιά κάποιον Voronoff;
Ὁ Voronoff  ἦταν ἕνας …«περιούσιος» χειρουργός, ποὺ πίστευε καὶ διέδιδε πὼς προσφέρει, μέσῳ τῶν ἐπεμβάσεών του, τὴν αἰωνία νεότητα.Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.12
βικιπαιδεία
Ὁ Κεμὰλ δὲν ἤθελε καὶ πολύ, βάσει τῶν ὅσων γνωρίζουμε γιὰ αὐτόν, πρὸ κειμένου νὰ τὸ πιστέψῃ. Εἶχε καὶ μίαν …«εὐαισθησία» στὸ νὰ ἀγαπᾷ κάπως περισσότερο τὴν ζωή καὶ τὶς ἀπολαύσεις της… Εἶχε καὶ τὸ χρῆμα… Εἶχε καὶ τὴν ἐξουσία…
…Ἔ, δὲν ἦταν δύσκολο.
Ἔπεσε στὰ δίκτυα τοῦ ὁμοεθνοῦς του καὶ μᾶς …τελείωσε!!!
Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.11
Ἡ ἑβραϊκὴ καταγωγὴ τοῦ Κεμάλ.10

Voronoff καὶ Κεμάλ. Μία ἄγνωστη ἰατρική ἱστορία!

Κι ἀπὸ ἐδῶ ἀρχίζει ὁ προπαγάνδα ἀποσιωπήσεως τῶν ὅσων ἀφοροῦν στὴν καταγωγή του καὶ στὶς πραγματικές του ἐντολές.
Τὸ γιατί, καθὼς καὶ τὰ ὅσα ἀκολούθησαν, μποροῦμε πλέον σιγὰ σιγά, μὲ κόπο ὁμολογουμένως, νὰ τὸ κατανοήσουμε.
Κι ὁπωσδήποτε ὅλο αὐτὸ τὸ σκηνικὸ ἔχει ἀπόλυτον σχέσιν μὲ τὴν θέσιν τῆς Μακεδονίας, τὶς βλέψεις κάποιων …«περιουσίων» σὲ αὐτήν, τὸ πῶς ἀντιλαμβάνονται τὸ Αἰγαῖον, τὸ πῶς θέλουν νὰ τὸ διαμορφώσουν, τὸ γιατὶ χρησιμοποιοῦν ἤδη τὴν Κύπρο ὡς …«πάτημα» γιὰ τὸ Ἰσραήλ, τὸ γιατὶ τὸ ἴδιο μεθοδεύουν ΚΑΙ γιὰ τὴν Κρήτη, τὸ πόσους …φύτεψαν μέσα στὶς κοινωνίες μας, τὸ τὶ σχέσεις ἔχουν μὲ τοὺς σημερινοὺς κρατοῦντες καθὼς ἐπίσης καὶ τὸ ποῦ θέλουν νὰ μᾶς ὁδηγήσουν.
Θά τά ἐπιτρέψουμε ὅμως νά συμβοῦν ὅλα αὐτά;
Δυστυχῶς… Τὰ ἐπιτρέψαμε ἤδη.
Τὸ μετὰ πλέον ἔχει σημασία καὶ βαρύτητα. Τὸ μετά.
Φιλονόη

No comments:

Post a Comment