Saturday, April 25, 2009

Ξεκάθαρες επεμβάσεις Εβραίων στην Ιταλία

Σημείωση Αντιπληροφόρησης:Στην Ιταλία είχε δημοσιευτεί στο διαδίκτυο μια λίστα με ονόματα καθηγητών που έδειχνε οτι το 50% των καθηγητών στα πανεπιστήμια ήταν Εβραίοι.Με χαρακτηριστικά γρήγορες διαδικασίες θάφτηκε.Τώρα βλέπουμε και επεμβάσεις στην παιδεία που ανατρέπουν αποφάσεις υπουργών στο θέμα της διδακτέας ύλης στα σχολεία.
Αυτό πάει να πεί διείσδυση...


Ακολουθεί η είδηση απο την εφημερίδα "ΕΘΝΟΣ":

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11386&subid=2&tag=8777&pubid=3242772

Τα εκατοστά της γενέθλια γιόρτασε χθες η βραβευμένη με Νόμπελ Ιταλίδα ερευνήτρια, Ρίτα Λεβί Μονταλτσίνι, η οποία παρά τα χρόνια της συνεχίζει να πηγαίνει καθημερινά στη δουλειά της στο Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο για την Ερευνα του Εγκεφάλου, που έχει ιδρύσει η ίδια.



Σε συνέντευξή της στο BBC, η εβραϊκής καταγωγής επιστήμονας και εφ όρου ζωής μέλος της ιταλικής Γερουσίας, τίτλος που έλαβε το 2001, σαρκάζοντας ανέφερε ότι ευχαριστεί το καθεστώς του Μπενίτο Μουσολίνι, αφού αυτό της επέτρεψε να ακολουθήσει αυτήν την καριέρα.

Γεννημένη το 1909 στο Τορίνο, η Μονταλτσίνι, αναγκάστηκε από τους αντισημιτικούς νόμους του Μουσολίνι να εγκαταλείψει τις σπουδές της το 1930, κάτι που όμως δεν την πτόησε, αφού συνέχισε την έρευνά της σε ένα ειδικά διαμορφωμένο εργαστήριο στο δωμάτιό της.

Η καθηγήτρια Ρίτα Λεβί Μονταλτσίνι, νευρολόγος και εξελικτική βιολόγος, τιμήθηκε μαζί με τον Στάνλεϊ Κοέν, με το βραβείο Νόμπελ Ιατρικής και αυτήν την περίοδο ασχολείται με τη συγγραφή του νέου της βιβλίου για τη λειτουργία του εγκεφάλου. Σύμφωνα με την αιωνόβια επιστήμονα, παρότι το αντικείμενό της συνδέεται με τη διερεύνηση της λειτουργίας του ανθρώπινου σώματος και άρα προσφέρει μια καλύτερη συνειδητοποίηση του θανάτου, η ίδια δεν φοβάται τον θάνατο και μάλιστα «δεν έχει ανησυχήσει ποτέ γι αυτό».

Μεταξύ άλλων επιτευγμάτων της Μονταλτσίνι, είναι η παρέμβαση της το 2004 στο Κοινοβούλιο για να συνεχιστεί η διδασκαλία της Θεωρίας της Εξέλιξης στα σχολεία, την οποία ο τότε υπουργός ήθελε να απαγορεύσει.











No comments:

Post a Comment