Wednesday, December 3, 2014

Δεν διδάσκουν την γέννηση του Χριστού στα σχολεία της Αγγλίας, για να μην θίγονται οι μουσουλμάνοι!

Το 43% των μικρών μαθητών της χώρας δεν ξέρει τίποτα για την σημασία της Σταύρωσης! 
 
Το «μεγαλείο» της ανεκτικότητας βιώνουν κι αυτή την περίοδο εν αναμονή Χριστουγέννων στα σχολεία της χώρας, όπου οι δάσκαλοι μετρούν τα λόγια τους στην εξιστόρηση της Θείας Γέννησης υπό τον φόβο μήπως και προσβάλλουν τους μουσουλμάνους μαθητές!
 
Σύμφωνα με το BBC «ο φόβος προσβολής των αλλόθρησκων μαθητών έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές στο σύνολό τους να μην μαθαίνουν το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων στα σχολεία», όπως για παράδειγμα ότι τα Χριστούγεννα σημαίνουν τον εορτασμό για την γέννηση του Χριστού! Με ορισμένους δασκάλους να θεωρούν ακόμα πιο ευσεβή μέθοδο για την τήρηση της πολιτικής ορθότητας στις σχολικές αίθουσες της πολυπολιτισμικής Αγγλίας την ολοσχερή κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών. 
 
Η συγκεκριμένη προσέγγιση στα χριστιανικά ζητήματα δεν είναι κουνούργια για την ισλαμολάγνα Βρετανία, αφού η έλλειψη κατανόησης του Χριστιανισμού έχει επιφέρει σοβαρό πλήγμα στην αντίστοιχη κατανόηση της θρησκευτικής λογοτεχνίας, του δράματος και της Ευρωπαϊκής Τέχνης από μέρους των νεαρών μαθητών της χώρας.
 
Όπως υποστηρίζει ο Άγγλος δημοσιογράφος Roger Bolton στον ραδιοφωνικό σταθμό Radio 4 «Δεν υπάρχει ούτε κάποιο παιδικό πρόγραμμα που να αναφέρεται σε θρησκευτικά θέματα» στην χώρα! 
 
Επίσης, έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την θρησκευτική οργάνωση «Η Κοινωνία της Βίβλου» υποστηρίζει ότι το 25% των παιδιών που έλαβαν μέρος στην έρευνα δεν έχουν διαβάσει, παρακολουθήσει στην τηλεόραση ή ακούσει ποτέ τους για την κιβωτό του Νώε. Παράλληλα, ένα 43% δεν γνωρίζει τίποτα για την Σταύρωση και το 53% δεν γνωρίζει ποιος ήταν ο Ιωσήφ. 
 
Με τον Άγγλο δημοσιογράφο να σημειώνει: «Το Ηνωμένο Βασίλειο δεν μπορεί να γίνει κατανοητό χωρίς την ανάλογη εκτίμηση του ρόλου της Χριστιανοσύνης στην ανάπτυξή του, από την εισαγωγή του στο εκκλησιαστικό σύστημα μέχρι την αντικατάσταση της μοναρχίας». 
 
hellasforce.gr

No comments:

Post a Comment