Wednesday, May 14, 2008

Ποιοί και γιατί προωθούντην ομοφυλφιλία στην αρχαία Ελλάδα


Περι ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα...

«Όταν ο Ζεύς έπλασε τους ανθρώπους, τις άλλες ψυχικές ιδιότητες αμέσως τις έβαλε μέσα τους, μόνο την ντροπή εξέχασε. Επειδή δεν ήξερε απο ποιό σημείο να την εισάγει, την πρόσταξε να μπεί απο τον πρωκτό.Εκείνη, αρχικώς προέβαλε αντιρρήσεις και δυσανασχετούσε, επειδή εντόνως διαφωνούσε, είπε: «μόνον με αυτή την συμφωνία δέχομαι να εισέλθω, αν οποιοσδήποτε εισέλθη, μετά απο μένα, τότε ευθύς αμέσως εγώ εξέρχομαι.»

Απο τον λόγο αυτό και ύστερα όλοι οι πόρνοι να είναι ξεδιάντροποι».

Αισώπου Μύθοι

Την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα δημιουργήθηκε ένα κίνημα το οποίο προσπαθεί να υπερασπιστεί τις αξίες και τα ιδανικά των προγόνων μας. Υπάρχουν λίγοι, αλλά ικανοί, Έλληνες που υπερασπίζονται καθημερινά τα επιτεύγματα των προγόνων μας τόσο της Κλασσικής Εποχής στην αρχαία Ελλάδα όσο και τις ύστερες περιόδους που ο ελληνισμός κατάφερε μέσα απο αντίξοες συνθήκες να δημιουργήσει πολιτισμό και να προσφέρει στην ανθρωπότητα. Τα σημαντικότερα επιτεύγματα των προγόνων μας, που χωρίς αυτά η ανθρωπότητα σήμερα είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα είχε καταφέρει την ανάλογη πρόοδο, είναι αυτά των αρχαίων Ελλήνων. Οι σημαντικότερες επιστήμες δημιουργήθηκαν απο τους αρχαίους Έλληνες οι οποίοι έθεσαν τα θεμέλια για την περαιτέρω εξέλιξή τους και μέσα απο τα αρχαία κείμενα, τα οποία οι σημερινοί κοσμοκράτορες επιμελώς εδώ και δύο χιλιετίες κατάφεραν να εξαφανίσουν και να τα κρύψουν στις ιδιωτικές βιβλιοθήκες τους για προσωπική τους χρήση, οδηγούν την σύγχρονη επιστήμη σε νέες ανακαλύψεις.

Βέβαια δεν είναι το θέμα μας τα επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων στο παρόν άρθρο, αλλά η δίχως άλλο προσπάθεια των κοσμοκρατόρων να υπονομεύσουν τους αρχαίους Έλληνες. Η προσπάθεια παρουσίασης των σημαντικότερων αντρών αλλά και των γυναικών της αρχαίας Ελλάδας, ακόμη και πρίν την εποχή του Ομήρου σαν ομοφυλόφιλων είναι μια απο τις σημαντικότερες προσπάθειες που έχουν σαν στόχο να πείσουν όλη την ανθρωπότητα αλλά και τους ίδιους τους Έλληνες ότι οι άνθρωποι που θεμελίωσαν τον πολιτισμό και τις αξίες πάνω στις οποίες βασίζεται ο σημερινός πολιτισμός, δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο έκφυλοι ομοφυλόφιλοι. Κάποιος που ασχολείται πρώτη φορά με το θέμα θα ρωτήσει: «Και γιατί οι κοσμοεξουσιαστές να θέλουν να υπονομεύσουν τους αρχαίους Έλληνες»; Γιατί θέλουν να καρπωθούν τα επιτεύγματα των Ελλήνων οι ίδιοι και να φανούν ως οι πραγματικοί δημιουργοί του πολιτισμού. Την ίδια στιγμή απαξιώνουν μέσω των πανεπιστημίων τους την προσφορά του ελληνισμού στην ανθρωπότητα και με δικές τους αβάσιμες θεωρείες θέλουν να μας πείσουν ότι δεν είμαστε καν απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. Η απάντηση αυτή μπορεί να ακούγεται παράξενη και απλοϊκή σε όσους δεν έχουν ερευνήσει το θέμα σε βάθος και δεν γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις ώστε να είναι σε θέση να συνδέσουν τα γεγονότα που σιγά σιγά οδηγούν στην ολοκλήρωση του πάζλ.

Την προσπάθεια παρουσίασης απο τους κοσμοκράτορες ότι η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία στην αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι το συνηθισμένο, μέχρι το σημείο να θεωρείται επιβεβλημένο, αλλά και την άποψη των αρχαίων Ελλήνων της εποχής εκείνης μέσα απο τα ελάχιστα αρχαία κείμενα, (υπερ-αρκετά όμως για το θέμα) που έχουν διασωθεί, θα παρουσιάσουμε όσο το δυνατόν μπορούμε καλύτερα στο παρόν άρθρο.

Θιασώτες της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα.

Εύκολα μπορεί κάποιος να οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι νεοέλληνες σήμερα πιστεύουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ολίγον «gay». Όταν συζητάς με κάποιον για αρχαία Ελλάδα είναι σχεδόν σίγουρο, όταν το άτομο δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις ή δεν έχει ερευνήσει το θέμα, πως θα σου αναφέρει οτι η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι το συνηθισμένο. Αν τον ρωτήσεις βέβαια πως κατέληξε στο συμπέρασμα αυτό θα σου πεί : «Έλα τώρα αφού είναι γνωστό ότι οι αρχαίοι είχαν αυτή τη συνήθεια». Αν επιμείνεις και τον ρωτήσεις που το άκουσες θα απαντήσει: «Όλοι το λένε». Και εκεί θα σταματήσει η συζήτηση αν δεν γνωρίζουμε τι πραγματικά πίστευαν οι αρχαίοι Έλληνες για την «κιναιδεία», την «παρα φύσιν ασελγεία» δηλαδή.

Όσοι δεν γνωρίζουν είναι λογικό να φτάνουν στο συμπέρασμα ότι οι αρχαίοι Έλληνες ασκούσαν την ομοφυλοφιλία. Γιατί; Γιατί ενημερώνονται και εκπαιδεύονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ και τα πανεπιστήμια αλλά και τα σχολεία, τα οποία χρησιμοποιούν τις «επιστημονικές» έρευνες στο θέμα, των μεγάλων «Δυτικών» πανεπιστημίων και καθηγητών.

Ένα παράδειγμα καθηγητή είναι αυτό του κ. Dover απο το πανεπιστήμιο St Andrews που μέσα απο το βιβλίο του «Η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα» θίγει το θέμα αυτό.

Τι υποστηρίζει λοιπόν ο κ. Dover; Υποστηρίζει ότι η ομοφυλοφιλία ήταν ευρέως διαδεδομένη στην αρχαία Ελλάδα. Ο κ.Dover παρ’ όλα αυτά θεωρείται ότι έγραψε ένα επιστημονικό βιβλίο και δεν αναφέρει τις απόψεις του πάνω στο θέμα.

Ο Dover και όσοι υποστηρίζουν ότι ήταν διαδεδομένη τότε η ομοφυλοφιλία στηρίζονται κυρίως στη λέξη «εραστής» και «ερωμένος», οι οποίες τότε προσδιόριζαν κάτι τελείως διαφορετικό απο αυτό που ορίζουν σήμερα. Στα αρχαία κείμενα λοιπόν υπάρχουν πολύ συχνά οι λέξεις εραστής,ερωμένος,παιδεραστία και παιδεραστείν. Το «παιδεραστείν ορθώς» του Πλάτωνα σήμαινε «το να διδάσκεις σωστά» και όχι «να ασελγείς σεξουαλικά πάνω στους νέους». Αν λοιπόν αντικαταστήσουμε τη λέξη «εραστής» με τη λέξη διδάσκαλος, με την ευρύτερη έννοια του όρου, τότε θα βρίσκεται πιο κοντά στην αλήθεια.

Αυτό δεν κάνει ο κ.Σιαμάκης, ο οποίος στο βιβλίο του «Οι Έκφυλοι» προβαίνει σε χυδαιολογίες χωρίς προηγούμενο απέναντι στους προγόνους μας. Να σημειωθεί ότι ο κ. Σιαμάκης είναι Καθηγητής Θεολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.Προφανώς ο κ. Σιαμάκης δεν γνωρίζει τη σημασία του όρου «εραστής» στην αρχαία Ελλάδα.

Ας συγκρίνουμε τις απόψεις αυτών που υποστηρίζουν και διαδίδουν ότι στην αρχαία Ελλάδα ήταν κάτι το σύνηθες η ομοφυλοφιλία και η παιδεραστία, με μερικά αρχαία κείμενα που θίγουν το θέμα αυτό.

Ο Dover γράφει ότι οι Έλληνες αντιμετώπιζαν με «ελευθερία» το θέμα της ομοφυλοφιλίας και δεν είχαν κάποια συγκεκριμένη λέξη που να διαχωρίζει τις σεξουαλικές προτιμήσεις των ανθρώπων. Αντίθετα όμως οι Έλληνες χρησιμοποιούσαν μια λέξη που όπως στην αρχή του άρθρου αναφέραμε ένα Μύθο του Αισώπου, ήταν πολύ σκληρή, τη λέξη «κίναιδος», που σημαίνει «ο κινών την αιδώ».

Στην αρχαία Ελλάδα το να είσαι ομοφυλόφιλος είχε τις εξής επιπτώσεις: Δεν μπορούσε να γίνει ένας απο τους 9 άρχοντες

Ούτε ιερέας

Ούτε δικηγόρος δημοσίων δικώνή να καταλάβει οποιαδήποτε εξουσία, είτε εντός της πόλεως είτε έξω απο τα όριά της,είτε με κλήρο είτε με εκλογή

Ούτε να μυηθεί στα ιερά μυστήρια

Ούτε να στέλνεται ώς κύρηκας

Ούτε να λέει τη γνώμη του(η γνώμη του σε δίκες είχε μηδενική αξία)

Ούτε να μετέχει σε δημόσιες θρησκευτικές τελετές

Ούτε να φοράει στεφάνι στις δημόσιες στεφανοφορίες

Ούτε να περιφέρεται στην δημόσια αγορά (αυτό ισχύει για αυτόν που ήταν «δηλωμένος» ομοφυλόφιλος).

Ο παραβάτης των παραπάνω τιμωρείτο με την ποινή του θανάτου. Ο ομοφυλόφιλος στην αρχαία Ελλάδα δεν είχε πολιτικά και ιερατικά δικαιώματα.

Ο κ.Σιαμάκης εκπροσωπώντας την πλευρά αυτών που παραποιούν τα πάντα σχετικά με τους προγόνους μας γράφει για τη Σπάρτη:

«Σεξουαλικώς η Σπάρτη ήταν στην πραγματικότητα πορνοστάσιο, κιναιδαριό και ερμητικώς κλειστό φρενοκομείο ανωμάλων».

Ακόμα: «Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν» εννοούσαν, λέει ο Σιαμάκης, «ότι ο κιναιδισμός είναι φιλοσοφία».

Συνεχίζει για την παιδεραστία: «Οι νόμοι του Λυκούργου όριζαν στην Σπάρτη οι μέν έφηβοι να γυμνάζωνται ολόγυμνοι,οι δε γέροι να τους βλέπουν, για να τους θαυμάζουν, και ήταν το θέαμα λέει ο αρσενοκοίτης Ξενοφών αξιοθεατώτατον. Έκαμαν κουμάντο για τα γεράματά τους οι ηδονοβλεψίες αρσενοκοίτες μ’ αυτούς τους νόμους».

Δεν θα παραθέσουμε άλλα αποσπάσματα αλλά στο τέλος του άρθρου θα παραθέσουμε βιβλιογραφία ώστε ο καθένας να μπορεί να διασταυρώσει όσα γράφουμε.

Ο κ. Σιαμάκης ξέχασε να αναφέρει το ακόλουθο απόσπασμα απο την Λακεδαιμονίων Πολιτεία(προφανώς είχε τους λόγους του γιατί δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι δεν το γνώριζε….)η οποία αναφέρει:

«Ο Λυκούργος όμως, αντίθετως πρός όλα αυτά πιστεύων,επεδοκίμαζε μόνο το εάν σημαίνων άνθρωπος, θαυμάσας την ψυχικήν αρετήν του παιδιού, προσεπάθει να κάμη αυτόν φίλον με δεσμούς αναμεταξύ των άμεμπτους και να τον συναναστρέφεται, διότι τούτο ενόμιζε μέσον καλλίστης ανατροφής. Εάν όμως επαρουσιάζετο κανείς επιθυμών το παιδικό σώμα, επειδή ο Λυκούργος εθεώρει τούτο πολύ αναίσχυντον, ενομοθέτησεν εις την Σπάρτην να απέχουν οι ερασταί απο τα αγαπώμενα παιδιά, όπως αποφεύγουν εις αφροδίσιους (ερωτικές) σχέσεις οι γονείς απο τα τέκνα των και οι αδερφοί απο τους αδερφούς των».

Ο Πλούταρχος, που χρησιμοποιείται απο τους περισσότερους που θίγουν το θέμα ως η βασική πηγή γράφει:

«ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήση εις βάρος άλλου».(και αυτό το ξέχασαν οι προαναφερόμενοι να το αναφέρουν).

Σήμερα οι ομοφυλόφιλοι έχουν ίδια δικαιώματα με τους ετεροφυλόφιλους, να γίνονται ιερείς(σε κάποιες χώρες) και πολιτικοί. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι η νομοθεσία στην αρχαία Ελλάδα ήταν πολύ πιο αυστηρή από ότι είναι σήμερα, αυτό όμως το αποσιωπούν.

Ο κ.Σιαμάκης αναφέρει επίσης: «Ο κατα Ξενοφώντα και κατά Πλάτωνα Σωκράτης, αρκετά διαφορετικοί μεταξύ τους έχουν ένα κοινό και πανθομολογούμενο γνώρισμα, κι αυτό θα ήταν ασφαλώς το κυριώτερο απο τα γνωρίσματα του πραγματικού Σωκράτους, οτι υπήρξε ο θρασύτερος και χυδαιότερος παιδεραστής, που εμφανίστηκε στην αρχαία Ελλάδα».

Για να δούμε τι λέει ο Πλάτωνας στους Νόμους του:

«Ή κανένας να μην τολμά να έρχεται σε επαφή με τους γενναίους και ελεύθερους εκτός απο την ίδια τους την γυναίκα, ούτε να επιτρέπεται να σπείρουν νόθα σπέρματα στις παλλακίδες, είτε σε άνδρες άγονα παρά φύσιν ή μάλλον καλλίτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε τελείως».

Αναφορικά με τον κ.Σιαμάκη πρέπει να αναφερθεί ότι δείχνει τι συμφέροντα εξυπηρετεί όταν γράφει πως ο μόνος λαός του αρχαίου κόσμου που αντιστάθηκε στον εκφυλισμό ήταν οι Ιουδαίοι γιατί τους προστάτευε ο Μωσαϊκός Νόμος. Όταν όμως κατακτήθηκαν απο τους «έκφυλους» Έλληνες και αυτοί κινδύνευσαν σοβαρά, αλλά τελικά αντιστάθηκαν.

Εδώ θα δώσουμε μια μικρή απάντηση στον κ. Σιαμάκη αναφέροντας μια είδηση.

Στην εφημερίδα «Στόχος» ο κ.Χατζηγώγος έγραψε: «Ο κορυφαίος δημοσιογράφος του οικονομικού ρεπορτάζ και αστέρας του CNN Ρίτσαρντ Κουέστ συνελήφθη τα ξημερώματα της 18ης Απριλίου, να κάνει σέξ με έναν επαγγελματία μαύρο επιβήτορα στο Σέντραλ Πάρκ της Νέας Υόρκης!Αμέσως η είδηση μεταδόθηκε απο όλα τα ΜΜΕ της Αμερικής.....ο 46χρονος Ρίτσαρντ είναι Εβραίος της Βρετανίας και αγαπημένο παιδί του Εβραϊκού λόμπι της Αμερικής(ήταν και υπο την επήρεια σκληρών ναρκωτικών)».

Πως λοιπόν προστάτεψε ο Μωσαϊκός Νόμος τον επιφανή αυτόν Εβραίο κ.Σιαμάκη;

Αλλά εμείς πιστεύουμε οτι ο κ.Σιαμάκης και οι όμοιοί του δεν αναφέρουν τυχαία όσα λένε. Ο κ.Σιαμάκης μάλιστα έχει γράψει ότι και το αλφάβητο οι Έλληνες το πήραν απο τους Εβραίους, παραποιώντας τα όσα αναφέρει ο Διόδωρος σχετικά με το θέμα,ούτε άκουσε για το εξαφανισμένο βιβλίο του Ιωσήφ Γιαχούντα, «Τα εβραϊκά είναι ελληνικά», ο οποίος ήταν γλωσσολόγος και πρύτανης του πανεπιστημίου του Τέλ Αβίβ(για περισσότερα ψάξτε αναζητήστε σχετικά άρθρα στην ιστοσελίδα μας www.antipliroforisi.tk, που θα βρείτε και πληροφορίες για το πώς θα κατεβασετε το βιβλίο στα αγλλικά). Αλλά τι να κάνουμε ο κ.Σιαμάκης τα έγραφε αυτά και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης δεν έκανε απολύτως τίποτα για να προστατεύσει τους προγόνους μας, ούτε διδάσκει το βιβλίο του Ιωσήφ Γιαχούντα. Να είστε βέβαιοι ότι δεν έχουν αντιληφθεί καν ότι εκδόθηκε τέτοιο βιβλίο. Κατά τα άλλα θέλουν περισσότερα χρήματα για να προάγουν το πολιτισμό και τη παιδεία. Αυτά δείχνουν την κατάντια και το επίπεδο μόρφωσης της ανώτατης εκπαίδευσης!

Η Σαπφώ επίσης έχει πέσει θύμα συκοφαντίας και τότε και τώρα. Ο Λουκιανός λέει: «έπεσε θύμα συκοφαντίας για μια τάχα αισχρά φιλία». Η Σαπφώ έπαιζε ένα ρόλο μέντορα και καθοδηγητή για τις μαθήτριές της, πράγμα που μόνο απο τους άντρες ήταν αποδεκτό εκείνη την εποχή, με αποτέλεσμα κάποιοι να την κατηγορήσουν, ότι είχε σχέσεις με μικρότερες κοπέλες. Η Σαπφώ όμως πέθανε με έναν περίεργο τρόπο:

Αυτοκτόνησε πέφτοντας απο ένα γκρεμό της Λευκάδας, αφού ήταν πλήρως απογοητευμένη και πληγωμένη διότι την είχε εγκαταλείψει ο έρωτάς της, ένας άνδρας, ο Φάων ο Μυτιληναίος. Αυτοκτόνησε λοιπόν από έρωτα για έναν άντρα και αυτό αποσιωπείται. Όσους φιλόλογους και αν ρώτησα κανείς δεν το γνώριζε. Το φαντάζεστε;

Νόμοι που απαγόρευαν την ομοφυλοφιλία και τη παιδεραστία.

Σχετικά με την παιδεραστία.

Αισχίνου κατά Τιμάρχου,13

«Εάν κάποιος ή πατέρας είναι αυτός ή αδερφός ή θείος ή κηδεμόνας ή τέλος πάντων ένας που έχει κάποια εξουσία πάνω στο παιδί,παραχωρήσει για χρήματα ένα παιδί, στην περίπτωση αυτή, εναντίον του παιδιού δεν ασκείται ποινική δίωξη, ασκείται όμως εναντίον εκείνου που πλήρωσε και εκείνου που το παραχώρησε».

Σχετικά με την χρησιμοποίηση των δούλων σαν σεξουαλικά αντικείμενα.

Αισχίνου κατά Τιμάρχου,17

«Ίσως ακούοντας το νόμο, να απορήση κανείς και να πή, τι ήθελε τέλος πάντων ο νομοθέτης και περιέλαβε και τους δούλους στον νόμο αυτό. Αν όμως εξετάσετε κύριοι δικασταί, θα δείτε ότι είναι κάτι θαυμάσιο. Ο νομοθέτης βέβαια δεν φρόντισε για τους δούλους, αλλά στην επιθυμία του να μας συνηθίσει να αποφέυγουμε εντελώς το αδίκημα της προσβολής, πρόσθεσε την διάταξη να μην προσβάλουμε ούτε τους δούλους. Και γενικά η γνώμη του νομοθέτη ήταν ότι όταν ένας άνθρωπος, που ζεί μέσα σε δημοκρατικό πολίτευμα, προσβάλει ένα οποιονδήποτε, αυτός είναι ακατάλληλος να συμμετάσχει στην πολιτική ζωή».(απαγόρευαν και την ομοφυλοφιλία μεταξύ αφεντικού-δούλου. Το φαντάζεσθε; Και όμως αποσιωπείται).

Κατά Ανδροτίωνος 21

Ο Δημοσθένης αναφέρει «περι του της εταιρήσεως νόμου»(η σημασία του εταίρου ήταν η επι πληρωμή παροχή σεξουαλικής υπηρεσίας), του Σόλωνα:

«Ούτε να έχουν το δικαίωμα να ομιλούν, ούτε να καταθέτουν μηνύσεις στα δικαστήρια όσοι έχουν εταιρήσει».

Ο Πλάτωνας στους «Νόμους» του:

«Οι πολίτες μας δεν πρέπει να είναι κατώτεροι απο τα πουλιά και πολλά άλλα είδη ζώων, που γεννιούνται σε αγέλες και ζούν αζευγάρωτα, ώς την ηλικία της τεκνοποιίας, αγνά και αμόλυντα απο τον γάμο, αλλά, όταν φτάσουν σ’ εκείνη την ηλικία, ζευγαρώνουν αρσενικό με θηλυκό και θηλυκό με αρσενικό σύμφωνα με τις διαθέσεις τους και για το υπόλοιπο της ζωής τους ζούν με ευλάβεια και είναι νομοταγή, μένοντας πιστά στις συμφωνίες που ήταν η αρχή της σχέσεώς τους. Πρέπει να λοιπόν αυτοί(οι πολίτες) να είναι ακόμη καλλίτεροι απο τα θηρία».

Όσοι θέλουν να μάθουν περισσότερα για το θέμα πρέπει να προμηθευτούν το βιβλίο του Άδωνι Γεωργιάδη «Ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα-ο μύθος καταρρέει».

Είναι πραγματικά το μόνο βιβλίο στην Ελλάδα που διαλύει κάθε υποψία με αποδείξεις ότι η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα ήταν ευρέως διαδεδομένη και λίγο πολύ όλοι οι σπουδαίοι άνδρες ήταν παιδεραστές ή κίναιδοι. Είναι μια φοβερή έρευνα πάνω στο θέμα.


Πηγές στο διαδίκτυο:

http://www.youtube.com/watch?v=ppv-hCy-dnE

http://www.youtube.com/watch?v=LsrVsx705fI

http://www.youtube.com/watch?v=J-g53NYkcCU

http://www.youtube.com/watch?v=aHk9JoXoBMY

http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_in_ancient_Greece

http://www.androphile.org/preview/Culture/Greece/greece.htm


Υπάρχουν εκατοντάδες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο που αναφέρουν «έρευνες» πανεπιστημίων και περίεργων καθηγητών που προσπαθούν να αποδείξουν ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν φανατικοί ομοφυλόφιλοι.Τους λείπουν όμως οι πηγές και η σωστή ερμηνεία των λέξεων «παιδεραστής», «ερωμένος» κτλ. Δεν θέλουν να κάνουν έρευνα γιατί ο στόχος τους είναι να απαξιώσουν και να υπονομεύσουν τον ελληνικό πολιτισμό και τους σπουδαίους άντρες, όπως ο Μέγας Αλέξανδρος, απομακρύνοντας έτσι τους νεοέλληνες αλλά και όλους τους ανθρώπους απο τις αξίες, τα ιδανικά και τις γνώσεις των αρχαίων Ελλήνων.

Υπάρχει όμως και μια μικρή μερίδα Ελλήνων,οι οποίοι αντιστέκονται μέσα απο το διαδίκτυο και τη δουλειά τους θα τη βρείτε εύκολα με μια μικρή αναζήτηση, όχι γιατί δεν μπορούν σε άλλα ΜΜΕ, αλλά γιατί δεν πρόκειται ποτέ να τους δώσουν το δικαίωμα οι σημερινοί κατέχοντες τα μεγάλα ΜΜΕ να υπερασπισθούν τους προγόνους μας. Αυτό βέβαια δεν είναι τυχαίο γιατί όλοι αυτοί που κατέχουν τα μεγάλα ΜΜΕ λογοδοτούν σε ακόμα «μεγαλύτερους» για το τι θα πούν και θα γράψουν στις εφημερίδες, τα βιβλία και τα κανάλια τους. Είναι με λίγα λόγια φερέφωνα των παγκοσμιοποιητών και κοσμοεξουσιαστών.

ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΔΩ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ.

Εδώ θα σημειώσει η Αντιπληροφόρηση ότι στις Δυτικές κοινωνίες προβάλλεται η άποψη πως η περιτομή είναι κάτι το επιβεβλημένο για τον άνδρα. Πρέπει να ακολουθήσουμε δηλαδή τον τρόπο ζωής των Εβραίων για να γίνουμε και εμείς άντρες και όχι αυτό τον αρχαίων προγόνων μας. Στην Αμερική δημοσιεύθηκε επίσημα ότι γίνονται περιτομές σε όλα τα ανήλικα παιδιά χωρίς την συγκατάθεση των γονέων τους και ας είναι χριστιανοί. Αυτό γίνεται δήθεν για λόγους υγιεινής.Στην πραγματικότητα το κάνουν για να κατορθώσουν να επιβάλουν το εβραϊκό πρότυπο. Αυτό που μας έκανε μεγάλη εντύπωση είναι ότι την περιτομή την κάνουν σχεδόν όλοι οι ομοφυλόφιλοι άντρες της Ευρώπης και της Αμερικής, είναι κυριολεκτικά μόδα σε αυτούς τους κύκλους και χαιρόμαστε που οι «γκέϋ» όλοι της Γής ακολουθούν τους Σιωνιστές.Τώρα μετά από πολλά χρόνια έρευνας ξέρουμε ότι όλα αυτά είναι μεθοδεύσεις των Σιωνιστών που ελέγχουν τα πανεπιστήμια των Δυτικών χωρών και εμείς στέλνουμε τα παιδιά μας στην Ευρώπη και την Αμερική να μορφωθούν και εκεί γίνονται ανθέλληνες και μισούν τους προγόνους τους. Είναι όμως καιρός αυτό να σταματήσει.

19 comments:

Anonymous said...

mpravo pedia deixte se olous poioi eimastan tote kai ti exei ftasei h simerini neolea na pistevei.... sinexiste ton agwna sas anentaxtoi patriwtes den tha tous perasei etsi efkola!!!

me ektimisi ellinopsixos

Anonymous said...

kalo einai oi neoi simera na anigooun kai kanena biblio giati oi ebreoi theloun to kako mas alla den tha tous perasei etsi efkola tha tous fame xa xa xa

Anonymous said...

Τι να γίνει; Από πού αλλού θα μαθευτούν οι λαμογιές σε βάρος μας από τους ψευτοοικολόγους;
To ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ, το ίντερνετ νωρίτερα!...
Οι φοβικοί αρχομανείς για να καθυστερήσουν την ολική κατάρρευσή τους και να αποσπάσουν την προσοχή μας από την ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ και τη δοκιμασμένη ΣΥΜΦΙΛΙΩΤΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ, μας ενοχοποιούν συλλογικά για την ανικανότητά τους και τις φυσικές αλλαγές στο κλίμα και πουλάνε πολυτελείς "εναλλακτικές" ολιγόχρονες μπλόφες: βι-αι-οκαύσιμα, τοξικά πάνελ, πανάκριβες ανεμογεννήτριες, "ακίνδυνα" ραδιενεργά κλπ.
Όσοι φίλοι θέλετε, από τους εκατοντάδες που είδατε το βιντεάκι για την κατάρρευση των φοβικών Μάγια (λόγω ξηρασιών μετά από ΨΥΞΗ των ωκεανών και λιγότερες βροχές, όπως ακριβώς συμβαίνει ΣΗΜΕΡΑ), και τις σημερινές προοπτικές, η διεύθυνσή του για να το διαδώσετε είναι:
http://www.youtube.com/watch?v=dXSHtsOztRk

Το μέλλον μας εξαρτάται κυρίως από μας κι όχι από τα σκιάχτρα!
Είμαστε ευγνώμονες στους ιστοχώρους που φιλοξενούν παρόμοιες φιλειρηνικές προτάσεις, τις οποίες τα ιερατεία και τα ΜΜΕ τους αποσιωπούν εγκληματικά, αν και όχι αιώνια!
U.S. and Russian science Academies against global warming propaganda
ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ!

Για τους φοβικούς σκοταδιστές, οπαδούς τής συλλογικής ενοχοποίησής μας για τις φυσικές κλιματικές αλλαγές, όπως ο πολυδιαφημισμένος, κερδοσκόπος νομπελούχος, ραδιενεργός γενοκτόνος των Βαλκανίων και οι απανταχού φανατικοί ψευτοοικολόγοι του:
Collective incrimination for climatic changes? NO !
The science academy Royal Society of London, recently has become a vocal advocate of climate alarmism. They even tried to enlist other science academies into joining them in an alarmist manifesto. However, the U.S. National Academy, though sharing some of these views, decided not to sign up, and the Russian Academy of Sciences has taken an opposing position.
http://www.nysun.com/opinion/foggy-science-in-london/77404
S. Fred Singer, a professor emeritus of Environmental Sciences at the University of Virginia, is the former director of the U.S. Weather Satellite Service. Reviewer also of IPCC reports.

Κομπίνες με το εμπόριο κλιματικού τρόμου τής IPCC
καταγγέλλει ο
http://www.guardian.co.uk/environment/2008/may/21/environment.carbontrading
http://aftarkia.wordpress.com

Anonymous said...

Λίγοι άνθρωποι στον μάταιο κόσμο που ζούμε συκοφαντήθηκαν τόσο πρόστυχα όσο ο εξαίρετος και σοφός πατριώτης Δρ Κωνσταντίνος Σιαμάκης, ένας όντως σπουδαίος ερευνητής στην σημερινή ξευτιλισμένη "Ελλάδα".
Είναι λυπηρό επίσης που ευγενικές και εθνικά σεβαστές προσπάθειες, όπως τούτης της Ιστοσελίδας, πέφτουν στην λούμπα της επιπολαιότητας.
Διότι είναι επιπολαιότης να λέγονται αυτά τα πράγματα για τον Δρα Κ. Σιαμάκη ο οποίος ζεί κι αναπνέει για την Ελλάδα.
Όχι κύριοι. Ο Κώστας ΔΕΝ είναι "καθηγητής" της ...Θεολογικής [διάβαζε: θεοφονικής] σχολής του ξευτιλισμένου σκατοπανεπιστήμιου των αγράμματων μασσώνων. Ούτε είναι μίσθαρνο τσογλάνι του απέραντου κηφηναργιού που ονομάζεται ελληνικό δημόσιο.
Ζεί λιττά σε έναν χώρο 2 επί 3 όπου με δυσκολία χωρά ένα παλιοκρέβαττο και μια πελώρια στίβα από βιβλία. Σας διαβεβαιώ ότι τηλεόραση π.χ. δεν είχε ποτέ στην ζωή του. Ο Κώστας είναι ο πλέον φτωχός από όσους φτωχούς γνωρίζετε και είμαι απολύτως βέβαιος γι' αυτό, ενώ καλό θα ήταν κι εσείς να πάτε να το διαπιστώσετε αυτό πρίν κάνετε αποδεκτές οποιεσδήποτε μαλακίες και συκοφαντίες λέγονται για το άτομό του.
Ένα είναι αλήθεια, Ότι ουδείς έλλην μελέτησε σε βάθος ΟΛΟΥΣ τους έλληνες κλασσικούς όσο ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ Κώστας, ο οποίος είναι άγαμος, ουδέποτε ηργάσθη σε δημόσιο -κάτι ψευτοφροντιστήρια για τα προς το ζείν έκανε σε μαθητές ιδιαίτερα που του παρεχώρησε από αγάπη και σεβασμό κάποιος μαθηματικός ο οποίος εξέδωσε με δικά του χρήματα τα βιβλία του Κώστα.
Είναι γελοίο να λέτε επίσης ότι "δεν καταλαβαίνει" [!;] την τάδε λέξη στα αρχαία, εφόσον σας ξανατονίζω ο Δρ Κ. Σιαμάκης είναι ίσως ο μοναδικός σήμερα ΕΛΛΗΝΙΣΤΗΣ που διαθέτει η ξευτιλισμένη λομπροζική Ελλάδα.
Θα μπορούσα να Σας πώ πολλά, αλλά ψάξτε τα μόνοι σας για να χαρείτε μ' αυτό που θα βρήτε. Δεν καταλάβατε π.χ. καθόλου "γιατί" έβγαλε αυτό το πλήρως τεκμηριωμένο του βιβλίο σε 2 τόμους ο ερευνητής. Όχι από "μίσος", αλλά από ΑΓΑΠΗ για την Ελλάδα, τον άνθρωπο και την Αλήθεια.
Τέλος πάντων, στην διάθεσή Σας είμαι κι εγώ για όποια σοβαρή εξήγηση ή πληροφορία γύρω απ' το θέμα χρειάζεται εκείνος που ερευνά κι αγαπά την αλήθεια,
με εκτίμηση, +Ιερεύς Απόστολος Κ. Γάτσιας,
ΔΣ Ενώσεως Συγγραφέων Ευρώπης, Εκπαιδευτικός,Υπεύθυνος Αυτόνοµου @ Ανεξέλεγκτου
Ψυχοϊστορικού Εργαστηρίου
Γεωπολιτικών Ερευνών
καί Συστηµατικών Τεκµηριώσεων
γιά τίς Εξωγήϊνες Δραστηριότητες
και τίς Ανθρώπινες Σχέσεις.
Τηλ. 2392-0-35031
holyclub@otenet.gr

keraunoforos said...

Καταπληκτικό άρθρο με άφθονα ιστορικά επιχειρήματα.Εύγε παιδιά. Είναι κρίμα ένας ιερέας να εκφράζεται με υβριστικές φράσεις όπως "μισθαρνο τσογλάνι" και "ξεφτιλισμένη λομπροζική ελλάδα". Θα ήταν καλύτερο να σχολιάσουμε τους νόμους του Πλάτωνα και τον μύθο του Αισώπου.

Anonymous said...

Γνώρισα κάποτε (πριν 15 χρόνια περίπου) τον κ.Σιαμάκη.

Όντως πρέπει να έχει ασχοληθεί αρκετά με τους αρχαίους αλλά σαν άτομο θα τον χαρακτήριζα (από την μία 2ωρη συνάντηση που έτυχε να έχω μαζί του σε μια παρέα) ιδιαίτερα "φανατικό" στις απόψεις του>. Προσπαθούσε να χρησιμοποιήσει κάθε δυνατό επιχείρημα έστω κ ασήμαντης λεπτομέρειας για να αποδείξει ότι αυτό που λέει είναι σωστό. Eίναι δηλαδή πολύ πεισματάρης.

Ίσως αυτή η διάθεσή του να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι δεν είναι τυχαίος αλλά σοβαρός ερευνητής, τον έκανε να λέει ακρότητες και να υπερβάλει για να αναδειχθεί. Πάντως μέχρι τώρα επιστημονικά δεν έχει καμία αναγνώριση από όσο ξέρω.

ΔΕΝ είναι καθηγητής ούτε απέκτησε ποτέ οποιαδήποτε βαθμίδα σε παν/μιο. Είναι απλός φιλόλογος (τέλειωσε φιλολογία δηλαδή).Δεν ξέρω αν έκανε ποτέ διδακτορικό. Έχω την εντύπωση όμως ότι δεν έκανε.

επίσης , όντως κάνει μια ιδιαίτερα ατημέλητη ζωή και ζει με ελάχιστες υλικές ανέσεις, αλλά αυτό αυτόματα δεν δικαιώνει και κάθε άποψη που διατυπώνει.

Τέλος, τηλεφώνησα στο παραπάνω τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω ότι υπάρχει αυτός ο ιερέας. Μου απάντησε ο ιερέας και μου είπε ότι αισθάνθηκε ότι αδικούνταν ο κ.Σιαμάκης από το δημοσίευμα αυτό (κυρίως σαν άνθρωπος) και γι αυτό εκφράστηκε με αγανάκτηση κ τόσο απότομα. Ζήτησε συγνώμη αλλά επιβεβαιώνει ότι τόσο σαν επιστήμονας ασχολήθηκε αρκετά και ότι σαν άνθρωπος ζει εξαιρετικά λιτά.

αυτά ελπίζοντας ότι με τις πληροφορίες μου ίσως διαλευκάνω κάπως το τόσο μίσος του για τους αρχαίους Έλληνες και συνεπώς την φανατική του προσπάθεια να τους παρουσιάσει ως έκφυλους.

Anonymous said...

1. Ο Δρ Κ. Σιαμάκης, φυσικά έκανε διδακτορικό [στην λατινική πατρολογία, Θεολ. Σχολή ΑΠΘ], ειδάλλως πώς θα ήτο "διδάκτωρ";
2. Είναι πολύ επιεικής με τους έκφυλους αρχαίους και δυστυχώς ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕ τις μελέτες του με τους εκφυλότατους "νέους" και μεσαιωνικούς "βυζαντινούς", όπως τον κατηγόρησα σε προσωπική μας συζήτηση.
3. Εγώ έχω προσωπικές επιστημονικές διαφορές μαζί του π.χ. στο θέμα των φανταστικών "ινδοευρωπαίων" και στο θέμα προτεραιότητας της ελληνικής, αλλά ΣΕΒΟΜΑΙ απόλυτα την ευρυμάθεια και τις τεκμηριώσεις του ανδρός.
4. Ο Δρ Κ. Σιαμάκης, είδα [σήμερα ... Πρωταπριλιά 2009!] ότι διαθέτει ιστοσελίδα! και υπάρχουν εκεί ικανές δημοσιεύσεις των έργων του.
5. Όντως επικοινώνησε μαζί μου κάποιος κύριος και όντως του ζήτησα "συγγνώμη" στην περίπτωση που τον έθιξα [δεν θυμώμουν τί είχα γράψει, όντως αγανακτισμένος για την αδικία που γίνεται στον Κώστα από άσχετους τόσα χρόνια τώρα]. Ωστόσο, ξαναβλέποντας το τί έγραψα, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ζητήσω κάποια συγγνώμη για κάτι διότι δεν βλέπω να βλάπτω προσωπικά κανέναν. Προσυπογράφω λοιπόν το προηγούμενο κείμενο καθότι τούτη είναι η εκτίμησή μου: ότι ζούμε σε μια λομπροζική Ελλάδα, πανάθλια και χρεωκοπημένη που πέθανε αλλά δεν τό'χει καταλάβει. Όσο για την λέξη μαλακία, δεν μπορώ να φανταστώ ότι ενοχλεί κάποιον, έστω κι άν την λέη κάποιος ιερωμένος. Ο ίδιος ο Χριστός την είπε και μάλιστα πολλές φορές, καθότι γι' αυτόν τον λόγο ήρθε Εκείνος εδώ κάτω στην γή, να θεραπεύση πάσα νόσον και πάσαν μαλακίαν. Τα δε γελοία πανεπιστημιακά "ιδρύματά" μας και άσυλα, είναι αυτό που δηλώνουν κι η κατρακύλα τους δεν έχει τέλος. Χάνει ώρα και κύρος όποιος ασχολείται μ' αυτά που στην καλλίτερη περίπτωση αποτελούν ξεφτιλισμένες οικογενειακές επιχειρήσεις [όπως η πολιτική].
Μέ εκτίμηση προς κάθε ερευνητή, που σε δύσκολους καιρούς, υποτίμησης της γνώσης, παλεύει και πολεμιέται από το παγερό τέρας του Κατεστημένου,
+Ιερ. Απόστολος Κ. Γάτσιας

olympianduke said...

Πρώτον: Όση μελέτη και να έριξε ο εν λόγω ερευνητής(?), οι θεωρίές τού(τις οποίες και πουλά, εμπορεύεται ώς γνήσιο τέκνο εμπορίου), παραμένουν τελείως προσωπικές(δηλαδή βάσει δικών του βιωμάτων, ανατροφής, ατυχιών κλπ που του συνέβησαν), ερμηνεύει αυτά που σταχυολογεί(και όχι ολοκληρωμένα παραθέτει, κοινή τακτική και αυτή)ως αυτού ο εγκέφαλος τα αντιλαμβάνεται(δηλαδή ο εγκέφαλός του εκπαιδευμένος να μισεί και να φοβάται, ερμηνεύει τα αποσπάσματα ως θέλει και όχι ως είναι), κατά συνέπεια, δε μιλάμε για παράθεση στοιχείων αλλά για προσωπική ερμηνεία η οποία ουδεμία σχέση έχει με την επιστήμη και με την εκάστοτε εκπαίδευση). Πέραν δε του εμφανούς, ότι ο άνθρωπος είναι ομοφοβικός και ως γνωστόν, ομοφοβικοί συνήθως είναι αυτοί που έχουν ροπή προς αυτό που φοβούνται, εδώ να τονίσω ότι άλλο ο φόβος προς τους ομοφυλόφιλους και άλλο η απόρριψή των και επίκρισή των-ο φόβος προϋποθέται αγωνία μπας και...)
Με αυτά και με αυτά, το τί πιστεύει ο δόκτωρ(???) είναι του δικού του παπά ευαγγέλιο και όχι της οικουμένης και όχι τεκμηρίωση. Οπότε κακώς προασπίζεστε τον εν λόγω μιας και έχει την ελευθερία να πιστεύει αυτό που θέλει να πιστεύει, αλλά έχουμε και εμείς το δικαίωμα να τον επικρίνουμε και να τον απορρίψουμε. Τα δόγματα και οι σκληροπυρηνικές απόψεις τέτοιου είδους είναι φαρισαϊκά εφευρήματα.

Anonymous said...

1. Δέν είναι δίκαιο να αμφισβητήτε ότι ο Δρ. Κ. Σιαμάκης είναι ερευνητής, με το ερωτηματικό στην λέξη. Καλώς ή κακώς είναι και καλώς ή κακώς οδηγήθηκε σε κάποια συμπεράσματα.
2. Όντως λίγοι άνθρωποι τον "χωνεύουν" ή τον "καταλαβαίνουν", ας πούμε τον κοιτούν με συμπάθεια. Εγώ συμβαίνει να τον συμπαθώ, άσχετα άν διαφωνώ σε πάρα πολλά επιστημονικά θέματα μαζύ του.
3. Τον κρίνω αρκετά συμβιβαστικό [με το κατεστημένο], όντως λίγο φοβικό και αρκετά καθωσπρεπιστικό. Ίσως μετάνοιωσε ενδεχομένως για μιαν επανάσταση που πήγε ν' αρχίση, αμέσως μόλις την... ξεκίνησε!
4. Είναι αρκετά πείσμων και συχνά γίνεται θύμα εκμεταλλευτών. Ωστόσο, δύσκολα πιστεύω ότι θα έκανε κακό ακόμα και σε κουνούπι ή συνειδητά πήγε να βλάψη κάποιον φουκαρά.
5. Έξυπνο μυαλό -κι αν δεν ευδοκίμησε στην Ελλάδα, τόσο χειρότερο για την Ελλάδα. Στόν βαθμό που οι αποκαλύψεις του είναι αληθινές [εξ επόψεως περιγραφής για τον ρόλο των έκφυλων στον αρχαιοελληνικό ειδικά και τον υπόλοιπο γενικά κόσμο], νομίζω του αξίζει έπαινος, άσχετα με τους λόγους για τους οποίους παρεκινήθη προς τούτο.
6. Ενδεχομένως να έχετε δίκαιο στις ψυχολογικές Σας ερμηνείες τις οποίες είμαι αδύναμος να κρίνω. Κάτι κι εμένα δεν μ' αρέσει εδώ. Προσπάθησα να τον παντρέψω πρίν από 15 χρόνια, μου είπε ότι είναι "αργά".
7. Ίσως δεν γνώρισε πολλούς καλούς ανθρώπους, αλλά ως επί το πλείστον τέτοιους που περιγράφετε: εμπόρους, φαρισσαίους κι ανώμαλους, υποκριτές κτλ τυπολάτρες, με αποτέλεσμα ενδεχομένως να επηρεαστή κι εκείνος. Να είστε βέβαιος όμως ότι έγιναν ΑΡΚΕΤΕΣ αδικίες στο πρόσωπό του για τις οποίες ήμουν ο ίδιος προσωπικώς μάρτυς και γνώστης κι ένεκα τούτου ησθάνθην ανθρωπίνως καθήκον να υπερασπιστώ στο μέτρο της κατανοήσεώς μου κάποιον φουκαρά που εδέχθη άδικα χτυπήματα.
8. Εκφράζω τα Συγχαρητήριά μου τελικώς και την ευγνωμοσύνη στην ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ για το λαμπρό έργο που επιτελεί σε πολύ δύσκολους καιρούς, Μέ εκτίμηση και την ευχή ο Θεός να Σας έχη πάντα καλά, +Ιερεύς Απόστολος Κ. Γάτσιας.

Απόλλων said...

Paides ola wraia kai kala gia tous Evraious kai tis sinomosies tous mesa stous aiwnes, alla giati tosi fagomara gia to an itan omofilofilos o Megas Alexandros h' o Platwnas px?

Den katalavainw pragmatika, allazei kati gia to POSO shmantika proswpa htan ? As kanei o ka8enas o,ti 8elei sto krevati tou, mporei na einai o ksaderfos sas h' o agaphmenos sas filos omofilofilos h' h filh sas lesvia kai na mhn exete idea. Dhladh einai anaksia atoma epeidh exoun diaforetika gousta sto krevati ??

As asxolh8oume me tipota pio epikodomitiko kai mhn kaliergoume omofoviko klima xwris kanenan apolitws logo.

Me ektimisi gia to kata ta alla yperoxo site me plousia 8ematologia.

Ανώνυμος εκ Θεσσαλονίκης said...

Γιατί τόσο φανατισμός με τους προγόνους μας που καλά καλά δεν ξέρουμε και τι ήταν στην πραγματικότητα καθώς ποτέ δεν διαβάσαμε και δεν μελετήσαμε ορθολογικά κανένα αρχαίο κείμενο, εύρημα κλπ.

Ο κ. Σιαμάκης δεν νομίζω να ασχολείται με του καθενός τις συκοφαντίες (που ούτε κριτικό πνεύμα έχει καθώς δεν ξέρει τι σημαίνει και η φράση "βιβλιογραφική πηγή" ή "βιβλιογραφική παραπομπή" και πως χρησιμοποιούνται) αλλά ούτε και την υποστηριξη κανενός νομίζω ότι έχει ανάγκη. Όποιος μπορεί να καταλάβει ότι γράφει αυτός ο άνθρωπος καλό δικό του, όποιος όμως δεν μπορεί μη σώσει και μπορέσει.

Θα ήθελα όμως σε όλους να δώσω τη γενική απάντηση για το προκείμενο άρθρο:
Στην σημερινή Ελλάδα αν κάποιος έχει πατέρα πούστη ή "gay" (όπως αρέσει να λέγεται) ούτε που τον νοιάζει. Αν όμως του πεις: "O πατέρας σου είναι τέτοιος" τότε θα εξοργιστεί θα φανατιστεί εναντίον σου και αν είσαι τυχερός θα τη βγάλεις με μερικούς μώλωπες (αν δεν σε ξεσκίσει με το στιλέτο του φυσικά). Έτσι ήταν, ειναι και θα μείνει ο Έλληνας...

Ανώνυμος εκ Θεσσαλονίκης said...

Προς τον ανώνυμο κύριον της "April 1, 2009 11:02 PM" και τον αποκαλούμενο κύριο "olympianduke".

Μάλλον κύριοί μου δεν σας είναι γνωστό ότι οι επεφυμίες μπορούν να γίνουν ανωνύμως, αντιθέτως οι συκοφαντίες και οι οποιεσδήποτε αρνητικές κριτικές γίνονται πάντα επωνύμως. Αν έχουν τα κότσια οι παραπάνω κύριοι ας μας πουν ποιοι είναι και με ποια ιδιότητα κρίνουν και κατακρίνουν τα παραπάνω. Έχει γούστο να είναι ο υδραυλικός και ο μπογιατζής της γειτονιάς μου... Όχι τιποτ' άλλο καλοί μου κύριοι αλλά να ξέρει και ο κόσμος που διαβάζει αν έχει να κάνει με φιλόλογους ή μπογιατζήδες.

Υ.Γ. Δεν έχω τίποτα με τους υδραυλικούς και τους μπογιατζήδες, απλά εδώ δεν είναι το πεδίο τους.

Anonymous said...

οι λαοι ποτε δεν δεχονται τα αισχη των προγωνων μας,οι εθνικιστικες κυβερνησεις και οργανωσεις που καταδυναστευουν την ελλαδα παραποιουν παντα την ιστορια.πχ τον αλεξανδρο τον εχθρο των ελληνων το σφαγεα των ελληνων που εκαψε την θηβα και αναγκασε τους ελληνες να υποταχθουν τον εκαναν μεγα.ενω δεν υπαρχει ποιος αιμοραλιστης ανθρωπος στον πλανητη απο αυτον,επρεπε να τον βαλουν μαζι με τον χιτλερ.ανθελληνας ο αλεξανδρος ο μακεδονας .ισως ειναι σοφο να τον δωσουμε στους σκοπιανους.τι τον τιμουμε?που εδωσε την εννοια του αιμοβορου κατακτητη ελληνα στην ασια?που εκαιγε πολεις και χωρια ενω ταχα τα ελευθερωνε?που συντριβε καθε αντισταση στο περασμα του .που καταπνιγε καθε αισθημα λαου για ελευθερια.εξαλλου εβραιος ηταν.αφησε ανεπαφη την παλαιστινη και τον εκαναν μεσσια οι εβραιοι,την ελλαδα την υποδουλωσε με τα οπλα.και τον καναν ελληνα?σλαβος ηταν.δεν τον θελουμε τον κατακτητη.κατελυσε το περσικο κρατος για να ιδρυσει την αιμοχαρη αυτοκρατορια του οπου ειχε καικαμια χιλιαδα ξενες παλλακιδες.

Anonymous said...

Χεστε μας ρε να πουμε που θελετε και ερευνες για να σας πουν οτι οι αρχαιοι ηταν εκφυλοι πουστηδες και παιδεραστες.

Αμα δεν καταλαβαινετε απο λογια παρτε εικονες:

http://www.livius.org/a/1/greece/lovers_rmo.JPG

http://www.livius.org/a/1/greece/lovers3.jpg

http://www.truthtree.com/images/pederasty/manyouth1.jpg

Anonymous said...

Καταρχην και να υπηρχαν ομοφιλοφυλοι ουτε που με ενδιαφερει η μου κανει εντυπωση..και ουτε μου δινει το κινητρο να συκοφαντω τους προγονους μου αλλα και τους προγονους του καθε λαου.Ας σκεφτουμε λιγο λογικα παντα στις ανθρωπινες κοινωνιες υπηρχαν υπαρχουν και θα υπαρχουν ομοφιλοφυλοι χωρις αυτο να σημαινει πως οι ανθρωπινες κοινωνιες περιλαμβανονται μονο απο ομοφιλοφυλους.Οσο αφορα το αισχρο κομματι της ομοφιλοφυλης και μη παιδεραστιας,σε ολη την διαρκεια της ανθρωπινης ιστοριας υπαρχουν κακοι, ατιμοι, αισχροι αλλα αυτο δεν αναιρει οτι δεν υπηρχαν και εναρετοι που προσφεραν την αρετη τους στους νεοτερους(αλλιως δεν θα υπηρχαμε ως ανθρωπινο γενος ,δεν θα ειμασταν ανθρωποι) ετσι αντιστοιχα δεν αναιρειται και η προσφορα του ελληνισμου στο ανθρωπινο πνευμα.Με λιγα λογια αυτοι που υποστηριζουν με φανατισμο τετοιες πεποιθησεις περαν του οτι φαινεται η ανθελληνικη τους σταση ,καθε αλλο παρα ομοφοβικοι ειναι..

Anonymous said...

Από το "ψαχτήρι" του google, ψάχνοντας για το ονοματεπώνυμο "Σιαμάκης Κωνσταντίνος" έφτασα εδώ, σήμερα Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014. Γιατί έψαχνα; Διότι εδώ και μερικές μέρες "έπεσε" κι εξαφανίστηκε από το διαδίκτυο η ιστοσελίδα του κυρίου Κωνσταντίνου Σιαμάκη

http://www.philologus.gr

Εκτός από τους επαίνους και την επιδοκιμασία για τον σοφό επιστήμονα, διάβασα εδώ και αρκετές ανακρίβειες και αρνητικές κριτικές για τον άνδρα τον οποίο γνώρισα από τα νεανικά μου χρόνια στα σπουδαστήρια και στις βιβλιοθήκες όπου ερευνούσε πρωτογενώς (κι όχι αναμασημένες απόψεις) και γνωρίζοντας στο παρελθόν τον ίδιο, και μέρος του έργου του, ομολογώ ότι τέτοιο σοφό επιστήμονα στα θεολογικά, φιλολογικά, ιστορικά, αρχαιοελληνικά και όχι μόνο θέματα δεν έχει άλλο η σύγχρονη Ελλάδα. Το σημαντικότερο: Είναι ο σωστότερος ερμηνευτής της Αγίας Γραφής, άνθρωπος πίστης και μελετητής από τις 5 το πρωϊ ώς αργά το βράδυ.

Σε όσους τον κρίνουν αρνητικά χωρίς να γνωρίζουν το έργο του και τον ίδιο, επισημαίνω ότι για να κρίνεις έναν κραταιό επιστήμονα και μάλιστα αρνητικά, πρέπει να έχεις κι εσύ αντίστοιχες γνώσεις, ανάλογη παιδεία, παραπλήσια επιστημονική κατάρτιση, αδέκαστη προσωπικότητα και αντικειμενικότητα. Διαφορετικά το σιγάν κρείττον του λαλείν.

Αν π.χ. εγώ έχω γνώση πολλών αρχαίων συγγραμμάτων, αλλά ως ... τίτλων ενώ ο κρινόμενος τα έχει μελετήσει πρωτογενώς, και μάλιστα έκανε κριτική κειμένου, σχόλια, υπομνηματισμό κ.λπ. η δε επιστημονική μου κατάρτιση είναι το 1/100 του κρινομένου, και ετερόφωτη, ενώ του κρινομένου αυτόφωτη, ε... με τί προσόντα να τον κρίνω αρνητικά !!!


Anonymous said...

Οι εν λογω συνδεσμοι που "αποδεικνύουν" την ομοφυλοφιλία των αρχαίων.....όπως κ τα αγγεία με αντιστοιχες σκηνές που εχουν βρεθεί, δεν αλλάζουν κ τόσο τα δεδομένα!Δηλαδή δήμερα που η πορνογραφία κάνει θραύση....τί σημαίνει ότι είμαστ όλοι πουστηδες? Κ κατι ακόμα.....ρε αθεόφοβοι γελοίοι.....αυτο τ σημαινει? Πως οι προγονοιμας αν ηταν ολοι γκαεη αργοτερα συμορφβθηκαν οι επομενες γενιες? Ωστε σημερα ο ελληνάρας να θεωρει τον εαυτο του γαμια κ αρσενικο? Κ τι πρεπει να επιστρεψουμε στις προγονικες αρετες?αισχοσ ανεγκέφαλοι!κ αν σ αυτο συνέβαλε ο χριστιανισμος τουλάχιστον αναγνωριστε το ...ολο οι χριστιανοι σας φταινε!

Anonymous said...

Για αυτά που λέει για τους αρχαίους Έλληνες ο Κωνσταντίνος Σιαμάκης έχει πάνω από 600 παραπομπές στα ίδια τα κείμενα αυτών τους οποίους χαρακτηρίζει όπως χαρακτηρίζει.
Εσείς, που στρέφεστε εναντίον του, όλοι σας σε όλα τα εναντίον του σχόλιά σας δεν έχετε ποτέ ούτε μία παραπομπή.

Anonymous said...

Τους αρχαίους Έλληνες, που κριτικάρει ο Κωνσταντίνος Σιαμάκης, δεν τους κριτικάρει μόνον ως προγόνους σας, αλλά και ως προγόνους του.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails