Sunday, December 28, 2008

Η αναφορά του Υπουργείου Παιδείας στην οργάνωση «International Task Force»

Παραθέτουμε την απάντηση του Υπουργείου "Εθνικής" Παιδείας και Θρησκευμάτων σχετικά με την διδασκαλία του Εβραικού Ολοκαυτώματος στην ελληνική εκπαίδευση, στην οργάνωση «International Task Force»,μια οργάνωση που ασκεί πίεση σε όλες τις χώρες για παρόμοια θέματα.Επισκεφθήκαμε την ιστοσελίδα της οργάνωσης http://www.internationaltaskforce.org και δεν βρήκαμε ούτε ποιοί την χρηματοδοτούν ούτε τα μέλη της.Όπως καταλαβαίνετε είναι μια απο τις οργανώσεις που προωθούν την πολυπολυτισμικότητα,την απεθνικοποίηση όλων των παιδαγωγικών συστημάτων,εκτός απο ένα.Αυτό του Ισραήλ.Γιατί το σύστημα παιδείας στο Ισραήλ είναι υπερεθνικιστικό.
Εδω θα δείτε όμως και την δική μας ανοικτή επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας που δε απήντησε ποτέ,
ενώ "σκίστηκε" στη πραγματικότητα να απαντήσει σε αυτή την οργάνωση για ένα μη εθνικής σημασίας θέμα.Σελίδες επι σελίδων η απάντηση του Υπουργείου "Εθνικής" Παιδείας που ακολουθεί:








ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ (ΥΠΕθ) ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Αθήνα, Δεκέμβριος 2006
Αναφορά για τη Διδασκαλία
του Ολοκαυτώματος στην Ελλάδα
Δρ. Ισμήνη Κριάρη-Κατράνη
Γραμματέας στο Τμήμα Διοπολιτιστικής Εκπαίδευσης
και Ελληνικών Σπουδών του Εξωτερικού







Η ιστορία του Ολοκαυτώματος διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία από τη Στ' τάξη του Δημοτικού Σχολείου μέχρι και τη Γ' τάξη του Λυκείου, σε συν¬δυασμό με το μάθημα της Ιστορίας και εκείνων της Λογοτεχνίας και των Θρησκευτικών. Επιπλέον, η εβραϊκή γλώσσα διδάσκεται σε τμή¬ματα των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
Η Μέρα Εθνικής Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων τον Ολοκαυτώματος γιορτά¬ζεται στις (ή γύρω στις) 27 Ιανουαρί¬ου, σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας.
Συνέδρια και σεμινάρια οργανώνονται με την οικονο μική υποστήριξη του ΥΠΕΘ, στα οποία συμμετέχουν δάσκαλοι απ'όλη την Ελλάδα παρόμοια γίνεται και με τους Έλληνες δασκάλους του εξωτερικού.
Αναφορά, βασισμένη στο ερωτηματολόγιο του «International Task Force»:
1. Ποιες είναι οι επίσημες κατευθυντήριες γραμμές των κυβερνητικών υπουργείων και/η των τοπικών αρχών, σχετικά με τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος στη χώρα σας; Παρακαλώ επισυνάψτε αυτές τις γραμμές στην απάντησή σας.
Η Υπουργός Πολιτισμού και Θρησκευμάτων, καΜαριεττα Γιαννάκου, έχοντας ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα ρατσισμού και ξενοφοβίας, έχει χάνει τα ακόλουθα για την προώθηση του Ολοκαυτώματος στα σχολεία: α. Την Ημέρα Εθνικής Μνήμης των Ελληνοεβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος (27 Ιανουα¬ρίου), ετοιμάζεται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και διαβάζεται στα σχολεία όλης της Ελλάδας ένα ειδικό κείμενο για τη συμβολή της εβραϊκής κοινότητας στην οι¬κονομική και κοινωνική ζωή στην Ελλάδα, την τραγική τους μοίρα στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και τις προσπάθειες των ελληνικών Αρχων και του ελλη• νικού πληθυσμού να τους προστατευθεί, οδηγώντας ακο¬λούθως σε έναν διάλογο στις αίθουσες διδασκαλίας. β. Το ΥΠΕΘ, με εγκυκλίους του το 2005 και το 2006, προέτρεψε όλα τα ελληνικά σχολεία να επισκευθούν τα: Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδας, της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου.
γ. βιβλία που εκδωθηκαν από το Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδας έχουν παραγγελθεί και διανεμηθεί από το ΥΠΕΠΘ στις σχολικές βιβλιοθήκες, ως εναλλακτικά βοη¬θήματα στη διδασκαλία.
δ. Έχει προταθεί σε όλους τους Έλληνες δασκάλους να συμμετέχουν στα σεμινάρια που οργανώνονται από το Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδας, υπό την αιγίδα και τη συν-χρηματοδότηση του ΥΠΕθ, το οποίο έχει στείλει σχετικές εγκυκλίους στα ελληνικά σχολεία, τον Οκτώβριο του 2005 και του 2006. Επιπλέον, το ΥΠΕΘ προτείνει στους 'Ελληνες δασκάλους να συμμετάσχουν και σε επιπλέον σεμινάρια για «τον Ρατσισμό, τov Αντισημιτισμό και το Ολοκαύτωμα» για δασκάλους στις ελληνικές περιφέρειες, στα πλαίσια του προγράμματος «Εκπαίδευση των Επαναπατρισμών Ελλήνων και Ξένων Μαθητών». Το πρώτο σεμινάριο έλαβε χώρα στις 31 Μαρτίου 2006. Σχετικό συνέδριο οργανώθηκε επίσης από το Πάντειο Πανεπιστήμιο το 2005. ε. Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Ενθαρρύνει την έρευνα για το Ολοκαύτωμα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε όλη την Ελλάδα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η έρευνα που επιτυχημένα πραγματοποιείται από τον δρ. Χαράλαμπο Κουρνιαντάχη, σε σχολεία της Κέρκυρας.
στ. Η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς χρηματοδότησε. το 2006, τη μνημειώδη έκδοση του Κεντρικού Συμβουλίου των Εβραϊκών Κοινοτήτων στην Ελλάδα «Το Ολοκαύτωμα των Ελλήνων Εβραίων - Μνημεία και Μνήμες», το οποίο αποτελεί μία πλούσια πηγή πληροφοριών για δασκάλους και μαθητές, σε εθνικό και τοπικό επίπεδο. Το βιβλίο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από τις χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ. ενώ παρουσιάστηκε επίσημα και στη Βουλή των Αντιπροσώπων στις ΗΠΑ από τον Γερουσιαοτή Paul Sarbancs και τη βουλευτή Shelly Berkley, σε μία εκδήλωση που διοργανώθηκε από την Πρεσβεία της Ελλάδας στην Ουάσιγκτον.
ζ. Το ΥΠΕΘ έστειλε σε όλα τα σχολεία ανοιχτή πρόσκληση για το πρώτο σεμινάριο των Ελλήνων δασκάλων στο Yad Vashem. Τα σεμινάριο πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2006 και συμμετείχαν 18 'Ελληνες καθηγητές.
η. Στην περίπτωση της Ημέρας Εθνικής Μνήμης, στις 27 Ιανουαρίου του 2006, ένας πανελλήνιος διαγωνισμός έκ¬θεσης οργανώθηκε, με θέμα Οι 'Έλληνες Εβραίοι και η σημασία της μνήμης του Ολοκαυτώματος οι μαθητές που έγραψαν τις καλύτερες 5 εκθέσεις κέρδισαν από ένα βραβείο.
2. Αν το Ολοκαύτωμα δεν είναι υποχρεωτικό μάθημα, ποιό είναι το ποσοστό των σχολείων που επιλέγουν να διδάξει το Ολοκαύτωμας;
Συγγράμματα απο τη Στ' τάξη του Δημοτικού μέχρι και τη Γ τάξη του Λυκείου περιέχουν κεφάλαια για το Ολοκαύτωμα. Αυτά τα κεφάλαια υπάρχουν στην υποχρεωτι-κή διδακτέα ύλη του ΥΠΕΘ και διδάσκονται σε όλα τα σχολεία, χωρίς εξαίρεση.
3. Πώς ορίζεται το Ολοκαύτωμα;
Στα συγγράματα το Ολοκαύτωμα ορίζεται ως η εξόντωση ενός μεγάλου αριθμού ανθρώπων. Το Ολοκαύτωμα των Εβραίων, συγκεκριμένα, ορίζεται ως η εξόντωση των Εβραίων από το καθεστώς των Ναζί, με κάθε μέσο.
4. Διδάσκεται το Ολοκαύτωμα ως ανεξάρτητο μάθημα ή ως μέρος ενός γενικότερου μαθήματος; Εξηγήστε τους λόγους της απάντησης σας.
Το Ολοκαύτωμα δεν διδάσκεται μεμονωμένα στα ελληνικά σχολεία- Διδάσκεται στο σύγγραμμα του μαθήματος της Ιστορίας (στο κεφάλαιο για τον Β' Παγκόσμιο Πόλε¬μο, στο τμήμα για τα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας). Η ιστορία της Εβραϊκής Κοινότητας στην Ελλάδα και η τραγική της μοίρα κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο αποτελεί μέρος της Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους και δεν μπορεί να διδαχθεί χωριστά. Επίσης, διδάσκεται μέ¬σα από το σύγγραμμα του μαθήματος των θρησκευτικών. όπως και από εκείνο της Λογοτεχνίας. Ως προς τη σημα¬σία της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος στα ελληνικά σχολεία ως ενός ιστορικού συμβάντος, πρέπει να επιση¬μανθεί ότι εξυπηρετεί ένα σύνολο αξιών που είναι απα¬ραίτητο για τη διατήρηση και ανάπτυξη της δυτικής κουλ¬τούρας και ζωής, σε μία κοινωνία ελευθερίας και δικαιο¬σύνης.
5. Σε ποια ηλικία μαθαίνουν οι νέοι για το Ολοκαύτωμα; Οι μαθητές το συναντούν περισσότερες από μία φορές στα σχολεία;
Οι Έλληνες μαθητές διδάσκονται το Ολοκαύτωμα, τη ζωή των Εβραίων και την εβραϊκή θρησκεία αρχικά στην τελευταία (Στ*) τάξη του Δημοτικού, μέσα από τα συγ¬γράμματα της Ιστορίας, της Γλώσσας και των Θρησκευτι¬κών. Η διδασκαλία του θέματος ολοκληρώνεται στην Γ τάξη του Λυκείου. Ειδικότερα, τα συγγράμματα που πε¬ριέχουν υλικό για το Ολοκαύτωμα και τη ζωή των Εβραί¬ων γενικότερα, όπως και για τη θρησκεία τους, είναι τα ακόλουθα:
- Στο βιβλίο Ιστορίας της ΣT' τάξης του Δημοτικού (κεφάλαιο για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο), υπάρχει μία αναφορά στα στρατόπεδα συγκέντρωσης και στους Εβραίους, ως έθνος που έγινε στόχος των Ναζί. σελ. 109). Αυτό το κεφάλαιο συμπεριλαμβάνει φωτογραφίες Πολωνών Εβραίων που οδηγούνταν στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως.
- Στο βιβλίο της Γλώσσας της Στ" τάξης του Δημοτικού
(σελ. 74-75, .παράγραφος Πόλεμος και Ειρήνη), υπάρχει ένα απόσπασμα από το «Ημερολόγιο της Άννα Φρανκ». Επιπλέον, στη σελ. 87, συστήνεται στους μαθητές να παρακολουθήσουν την ταινία τον Roberto Bennini Η ζωή είναι ωραία, αλλά και να ανατρέξουν σε ιστοσελίδες τον Διαδικτύου με θέματα ανθρώπινα δικαιώματα
- Στο βιβλίο των Θρησκευτικών της Στ' τάξης του Δημοτικού (σελ. 104-106), υπάρχει ένα ανεξάρτητο κεφάλαιο για τους Εβραίους και τη θρησκεία τους.
- Στο βιβλίο Ιστορία των Αρχαίων Χρόνων της Α' τάξης του Γυμνασίου (σελ. 19-20), υπάρχει αναφορά στην ιστορία του εβραϊκού έθνους και για τη συμβολή του στον πολιτισμό. Οι Εβραίοι περιγράφονται ως οι πρώτοι μονοθεϊστές στην ανθρώπινη Ιστορία και παρατίθεται ένα από¬σπασμα από την Παλαιά Διαθήκη για το πως ο Θεός μέσω του Μωϋσή βοήθησε τους Εβραίους να δραπετεύσουν από τους Αιγυπτίους.
- Στο βιβλίο των Θρησκευτικών της Α' τάξης του Γυμνασίου (σελ. 116), υπάρχει αναφορά στην προσπάθεια του ναζιστικού καθεστώτος να εξολοθρεύσει Εβραίους κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
- Στο βιβλίο της Λογοτεχνίας της Β' τάξης του Γυμνασίου υπάρχει ένα μεγάλο απόσπασμα από το "Ημερολόγιο της Άννα Φρανκ" όπως κι ένα μικρό βιογραφικό σημείωμα της Άννα Φρανκ. Επιπλέον, το βιβλίο του καθηγητή (σελ. 36) προτείνει δυο ιστοχώρους για περισσότερες πληροφορίες.
- Στο βιβλίο της Ιστορίας της Γ τάξης του Γυμνασίου (σελ. 334), υπάρχει αναφορά στο Ολοκαύτωμα και στη σχέση του με τις ιδεολογικές ρίζες του ρατσισμού και του Ναζισμού. Σύμφωνα με μία υπουργική απόφαση, στην ακαδημαϊκή χρονιά 2007-2008. ένα καινούργιο βιβλίο Ιοτορίας για την ΣΤ' τάξη του Δημοτικού θα χρησιμοποιηθεί, το οποίο θα περιλαμβάνει μια μεγάλη αναφορά στις διώξεις των Ελλήνων Εβραίων από το ναζιστ ικό καθεστώς και στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως. Υπάρχουν επίσης πολλές φωτογραφίες, πολλά αυθεντικά κείμενα προσωπικές καταθέσεις και αναφορές σε σχετικά βιβλία και ταινίες.
- Η ιστορία των Εβραίων της θεσσαλονίκης και η τραγική τους μοίρα διδάσκονται επίσης στο βιβλίο της Ιστορίας της Γ τάξης του Γυμνασίου (σελ, 157-160). Το εν λόγω σύγγραμμα περιέχει και ένα μεγάλο κείμενο για την ιστορία της εβραϊκής κοινότητας της Κέρκυρας. Αυτά το σύγγραμμα (που προτείνεται να χρησιμοποιείται και από τους δασκάλους) συνοδεύεται και από CD-ROM, που περιέχει πληροφορίες και φωτογραφίες σχετικά με την εβραϊκή κοινότητα της Καβάλας.
-Ένα CD-ROM για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου περιέχει φωτογραφίες που σχετίζονται με τον διωγμό των Εβραίων στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, έναν χάρτη των εβραϊκών κοινοτήτων στην Ελλάδα που διαλύθηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου και τρία σχετικά κείμενα.
- Επιπλέον, στο βιβλίο Ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και οι ρίζες του (μάθημα επιλογής) της Α' τάξης του Λυκείου (σελ. 68-70) περιέχεται μία αναφορά στην ιστορία των Εβραίων της Ισπανίας.
—Στο βιβλίο της Ιστορίας της Α' τάξης του Λυκείου (σελ. 37-41), γίνεται μία μεγάλη αναφορά στην κουλτούρα του εβραϊκού έθνους.
- Στο βιβλίο Θύματα Σύγχρονης Ελληνικής Ιστορίας για τη Γ' τάξη του Λυκείου (σελ. 48), υπάρχει μία αναφορά στην προσφορά των Εβραίων στις εργατικές ενώσεις και στην ίδρυση της πρώτης μεγάλης πολυεθνικής εργατικής ένωσης στη Θεσσαλονίκη (Η Φεντερασιόν»).
-Το βιβλίο Ιστορίας της Γ τάξης του Λυκείου παρουσιάζει ένα στρατόπεδο συγκεντρώσεως μέσα από φωτογραφίες (σελ. 234 και 261) και ένα απόσπασμα από το βιβλία Το Τρίτο Ράιχ και οι Εβραίοι των Poliakof- Wolf s (σελ. 260). Συμφωνά με την υπουργική απόφαση No. 107348/16.10.2006, από το ακαδημαϊκό έτος 2007-2008, το νέο βιβλίο της Ιστορίας της Στ' τάξης του Λυκείου πε¬ριλαμβάνει και ένα ειδικό κεφάλαιο για τα «Παγκόσμια εγκλήματα - Το Ολοκαύτωμα», ώστε οι μαθητές να εμβαθύνουν τη γνώση τους για το Ολοκαύτωμα, να εκτιμή¬σουν τις συνέπειες για την παγκόσμια συλλογική μνήμη και να καταλάβουν τη σημασία της Δίκης της Νυρεμβέργης για την παγκόσμια κοινωνία. Αυτό το κεφάλαιο θα περιλαμβάνεται στην ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων,
- Στο βιβλίο Γλώσσα για το Λύκειο-Θεματικοί Κύκλοι, το κείμενο Πικρή γνωριμία με τον ρατσισμό (σελ, 232-235) αναφέρεται στους Εβραίους και στην απανθρωπιά του ρατσισμού που βίωσαν (σελ. 234, παράγραφος 6). Υπάρχει επίσης μία ανάλυση των σημαντικών θεμάτων των ιδεολογικών καταβολών του ρατσισμού και της ανεκτικό¬τητας στην ευρωπαϊκή Ιστορία και, ειδικότερα, την περίοδο του Τρίτου Ράιχ (σελ. 244-247).
- Στο βιβλίο Ιστορία τον Νεότερου και Σύγχρονου Κόσμου για τη Β' τάξη του Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου (σελ. 120,122), υπάρχει μία αναφορά στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, στην εξόντωση των Εβραίων και στο γενικότερο σχέδιο του Τρίτου Ράιχ για τους Εβραίους.
- Την ακαδημαϊκή χρονιά 2006-2007, το πρόγραμμα «Καλλιπάτειρα» ξεκίνησε να εφαρμόζεται στην Πρωτο¬βάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και αναφέρεται στην προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, στην αρ¬χή της ισότητας και στην προώθηση της κατανόησης από τα παιδιά των διαφόρων όψεων της ξενοφοβίας και του
ρατσισμού.
Υπογραμμίζοντας τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος σε Ολα τα επίπεδα, από τη Στ' τάξη του Δημοτικού μέχρι τη Γ τάξη του Λυκείου, γίνεται σφαιρική προσέγγιση της διδασκαλίας του θέματος σε επιτυχημένο επίπεδο, που περιέχει σταδιακή και σε βάθος ανάλυση του θέματος.
Επιπλέον, το υλικό διδασκαλίας που αφορά στο Ολοκαύτωμα, στην Ιστορία και στη θρησκεία των Εβραίων προέρχεται από το Κέντρο Διαπολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, στα πλαίσια του πιλοτικού διαπολιτισμικού προγράμματος «Εκπαίδευση των Επαναπατρισμένων Ελλήνων και Ξένων Σπουδαστών». Αυτό το υλικό, το οποίο είναι διαθέσιμο σε πολλά ελληνικά σχολεία, περιέχει:
- Το βιβλίο Η Ιστορία των Ανθρώπων για το Δημοτικό Σχολείο περιέχει πληροφορίες για τους Εβραίους στις σελίδες 100-105. Το αντίστοιχο βιβλίο του καθηγητή περιέχει πληροφορίες και οδηγίες για τους καθηγητές στις σελίδες 309-321.
- Το βιβλίο Θρησκείες και Τέχνες του Γυμνασίου περιέχει πληροφορίες για τον Ιουδαϊσμό στις σελ. 38-39.
- Το βιβλίο Το παιδί μέσα στους αιώνες και τους πολιτισμούς για το Δημοτικό περιέχει πληροφορίες για τα παιδιά, περιέχει πληροφορίες για τα παιδιά υπό το καθεστώς των Ναζί και του Ολοκαυτώματος στις σελ, 77-79.
- Στο Πολυπολιτισμικό Ημερολόγιο Τείχου για το 2007 υπάρχουν οι θρησκευτικές γιορτές σε πέντε θρησκείες: Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ιουδαϊσμός, Βουδισμός, Ινδουισμός.
- Το Πολυπολιτισμικό Ημερολόγιο 2006-2007 περιέχει πληροφορίες για 47 χώρες. Στις σελίδες 22-23, υπάρχουν γεωγραφικές πληροφορίες για το Ισραήλ και για τις εβραϊκές γιορτες.
— To CD Μουσικές του Κόσμου περιέχει 16 τραγουδια από την ιουδαϊκή παράδοση.
- Το βιβλίο Μυθολογίες του Κόσμου περιέχει ένα κεφάλαιο για τον μύθο της Κανά (σελ. 280-295).
- To CD Ιστορίες του Κόσμου περιέχει ιστορίες από το Ισραήλ,
Επιπλέον, to Πανεπιστήμιο Κρήτης, στα πλαίσια του προγράμματος «Εκπαίδευση για τους 'Ελληνες του Εξωτερικού» έχει εκδόσει το βιβλίο Ρίζες της Ιστορίας, που αναφέρεται στους 'Ελληνες Εβραίους της θεσσαλονίκης, στη «Φεντερασιόν» και στην εκλογή ενός Εβραίου βουλευτή στις εκλογές της 1ης Ιανουαρίου 1920. Αυτό το βιβλίο έχει σταλεί στο εξωτερικά και χρησιμοποιείται κατά την ελληνόφωνη εκπαίδευση των παιδιών των Ελλήνων του εξωτερικού. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η εβραϊκή γλώσσα διδάσκεται στα ακόλουθα ελληνικά πανεπιστήμια:
- Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήματα Κοινωνικής Θεολογίας και Θεολογίας, και
- Πανεπιστήμιο θεσσαλονίκης, Τμήματα Θεολογίας και Ποιμεντικής και Κοινωνικής Θεολογίας.
7. Σε ποιούς τομείς της εκπαίδευσης (Ιστορία, Φιλολογία, Κοινωνιολογία, θεολογία) διδάσκεται το Ολοκαύτωμα; Σε κάθε περίπτωση συνοπτικά υπογραμμίστε τη λογική της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος σε κάθε ειδικό τομέα.
Το Ολοκαύτωμα διδάσκεται στα ελληνικά σχολεία, στα πλαίσια των μαθημάτων της Ιστορίας, της Λογοτεχνίας και των Θρησκευτικών.
Το μάθημα της Ιστορίας αναφέρεται στο Ολοκαύτωμα ως ένα ιστορικό γεγονός στα πλαίσια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και των εγκλημάτων πολέμου Κατά της Ανθρωπότητας. Η διδασκαλία του Ολοκαυτώματος στο μάθημα της Ιστορίας συ¬νοδεύεται από χάρτες, φωτογραφίες και πηγές.
Στα πλαίσια του μαθήματος της Λογοτεχνίας, κείμενα και φωτογραφικά υλικά χρησιμοποιήθηκε για να πληροφορήσει τους μαθητές σχετικά με τον αντισημιτι σμό πριν και κατά τη διάρκεια του Β' Πα¬γκοσμίου Πολέμου. Οι μαθητές κλήθηκαν να συζητήσουν το θέμα στην αίθουσα. Τέλος, στα πλαίσια του μαθήματος των θρησκευτικών, γίνεται μία συζήτηση για τον Ιουδαϊσμό ως θρησκεία, που περιέχει στοιχεία από την ιστορία της Ιουδαϊκής θρησκείας, μία περιγραφή της συναγωγής (υποστηριζόμενη από σχέδια) τα θρησκευτι¬κή σύμβολο και τις τελετές των Εβραίων, και μία σύντομη περιγραφή της τελετής θρησκευτικής ωριμότητας ενός μιχρού αγοριού, όπως και ένα απόσπασμα από έναν εβραϊκό ψαλμό. Επιπλέον, σε ένα υψηλότερο επίπεδο.
περιγράφεται η προσπάθεια των Ναζί για την εξάλειψη του Ιουδαϊσμού κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
9• Ποιας ιστορικής παιδαγωγικής και διδακτικής μετεκπαίδευσης τυγχάνουν οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το Ολοκαύτωμα είτε σε πανεπιστημιακό επίπεδο είτε σε επίπεδο επαγγελματικής ανάπτυξης στη χώρα σας;
Σε όλους τους σπουδαστές των Τμημάτων Λογοτεχνίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας και των Τμημάτων Παιδαγωγικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης των ελληνικών πανεπιστημίων παρέχονται ιστορικές πληροφορίες σχετικά με το Ολοκαύτωμα, κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Με σεβασμό για την περαιτέρω εκπαίδευση των μαθητων και των καθηγητών στη διδασκαλία της ιστορίας τον Ολοκαυτώματος, οργανώνονται σεμινάρια και συνέδρια αφ ενός από τα πανεπιστήμια και το ΥΠΕΘ και, αφ' ετέρου, από άλλες οργανώσεις (π.χ. Εβραϊκό Μουσεία της Ελλάδος) υπό την αιγίδα τον ΥΠΕΘ.
8β. Πόσες ενότητες μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών συγκροτούνται κατ' έτος και πόσοι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε αυτές;
Το ΥΠΕΘ θέτει υπό την αιγίδα του σεμινάρια που οργανώνονται από το Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδος» στα οποία συμμετέχουν περίπου 60 καθηγητές, κυρίως δά¬σκαλοι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και καθηγητές της δευτεροβάθμιας. Αυτά τα σεμινάρια πραγματοποιή-θηκαν τις χρονιές 2004.2005 και 2006.
Το ΥΠΕΘ έχει συνχρηματοδοτήσει το πρώτο σεμινάριο για τους Έλληνες καθηγητές στο Yad Vashem. Αυτό το σεμινάριο οργανώθηκε τον Ιούλιο του 2006 και σε αυ¬τό συμμετείχαν 18 Έλληνες καθηγητές.
Το Πάντειο Πανεπιστήμιο οργάνωσε ένα μονοήμερο Επιστημονικό Συνέδριο, με θέμα 60 χρόνια από την απελευθέρωση του Άουσβιτς (17 Μαΐου 2005).
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης οργάνωσε τον Μάρτιο τον 2006 ένα επιπλέον εκπαιδευτικό σεμινάριο, με τίτλο Μετανάστευση, Διασπορά και Ρατσισμός, στα πλαίσια του προγράμματος «Εκπαίδευση των Επαναπατρισμένων Ελλήνων και Ξένων Φοιτητών».
Τέλος, το ΥΠΕΘ ενθαρρύνει τους καθηγητές να συμμετέχουν στα σεμινάρια στο εξωτερικό και καλύπτει όλα τα έξοδα του ταξιδιού στη χώρα υποδοχής και το κόστος συμμετοχής. Συγκεκριμένα,τρείς καθηγητές, υποβοηθούμενοι από το Υπουργείο Παιδείας συμμετείχαν σε ένα σεμινάριο που έλαβε χώρα στο Παρίσι στις 14 και 15 Δεκεμβρίου 2004, με θέμα Διδάσκοντας το Shoah και άλλα ευαίσθητα θέματα στις πολυ-πολυτισμικές κοινωνίες.
9. Έχει καθιερώσει η χώρα σας μία εθνική ημέρα μνήμης τον Ολοκαυτώματος: Εάν συμβαίνει αυτό, με ποιους τρόπους αυτή η ημέρα σηματοδοτείται και εορτάζεται; Ποιες δυσκολίες έχετε συναντήσει στο να καθιερώσετε αυτή την ημέρα μνήμης σε επίπεδο εθνικής συνειδητότητας;
Το 2004, το Ελληνικό Κοινοβούλιο, με μία ομόφωνη απόφαση όρισε την 27η Ιανουαρίου ως «Ημέρα Εθνικής Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος» και, έτσι. εκπληρώθηκε μία ηθική υποχρέωση της Ελληνική; Πολιτείας προς τα αθώα θύματα της ναζιστικής αδιαλλαξίας και του ρατσισμού. Επιπλέον, αυτή η απόφαση προτρέπει όλους να βρίσκονται σε επαγρύπνιση και να υπερασπίζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα και ιδανικά, πολλά από τα οποία διακηρύχθηκαν στην Ελλάδα.
Από τον Οκτώβριο του 2005, η Ελλάδα συμμετέχει επίσημα στις χώρες που καθόρισαν την 27η Ιανουαρίου ως την, Εθνική Ημέρα Μνήμης του Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος, με απόφαση του Γενικού Συμβουλίου των Ηνωμένων Εθνών.
Την Ημέρα Εθνικής Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων Μαρτύρων και Ηρώων του Ολοκαυτώματος (27 Ιανουαρίου), οργανώνεται μία επίσημη τελετή από τις δημόσιες υπηρεσίες σε συνεργασία με τις εβραϊκές κοινότητες στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις στην Ελλάδα. Στις 27 Ιανουαρίου 2006, μία επίσημη τελετή οργανώθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από την Περιφέρεια των Αθηνών και το Κεντρικό Συμβούλιο των Εβραϊκών Κοινοτήτων στην Ελλάδα, στην οποία παρέστησαν ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας και άλλοι εκπρόσωποι των πολιτειακών και πολιτικών Αρχών της Ελλάδας. Βασική ομιλήτρια ήταν η κυρία Simone Vail.
Μία παρόμοια τελετή έλαβε χώρα και στη θεσσαλονίκη, οργανωμένη από τη Νομαρχία Θεσσαλονίκης και την εβραϊκή κοινότητα της πάλης.
"Ενα ειδικό κείμενο για την ιστορία και τη ζωή των Ελλήνων Εβραίων και το Ολοκαύτωμα ετοιμάζεται από ένα Συμβούλιο Ιστορίας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και θα διαβαστεί σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας, αποτελώντας τη βάση για συζήτηση στην αίθουσα διδασκαλίας.
Αυτή τη χρονιά (2006), στα-πλαίσια της Ημέρας Μνήμης» έγινε ένας Πανελλήνιος Διαγωνισμός Κειμένου με θέμα Οι Έλληνες Εβραίοι και η σημασία της μνήμης του Ολοκαυτώματος, και οι μαθητές που έγραψαν τα πέντε καλύτερα κείμενα έλαβαν από μια υποτροφία για το Γιαντ Βάσεμ (Yad Vashem), προσφορά της Πρεσβείας του Ισραήλ στην Αθήνα, και ένα χρηματικό έπαθλο που προσφέρθηκε από το Κεντρικό Συμβούλιο των Εβραϊκών Κοινοτήτων στην Ελλάδα και την Εβραϊκή Κοινότητα της Θεσσαλονίκης.
Τέλος, το Κεντρικό Εβραϊκό Συμβούλιο της Ελλάδας δημοσίευσε ένα λεύκωμα με τίτλο Το Ολοκαύτωμα του Ελληνικού Ιουδαϊσμού - Μνημεία και Μνήμες, που χρηματοδοτήθηκε από τι) Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς.
Η ελληνική πολιτεία δεν συνάντησε κάποια δυακολία στην καθιέρωση της Ημέρας Μνήμης στη συνείδηση tow ελληνικού λαού, απο τη στιγμή που οι 'Ελληνες Χριστιανοί έχουν συμβιώσει ειρηνικά και δημιουργικά με του 'Ελληνες Εβραίους απο την Ελληνιστική Εποχή, έχουν μοιραστεί καλές και κακές στιγμές στην ελληνική Ιστο¬ρία και τους έχουν βοηθήσει να. δραπετεύσουν από την τραγική μοίρα κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.
10. Έχει η χώρα σας ιδρύσει ένα εθνικό μνημείο ή μουσείο Ολοκαυτώματος; Πόσοι μαθητές το επισκέπτονται κάθε χρόνο;
Υπάρχουν τρία εβραϊκά μουσεία στην Ελλάδα: τα Εβραϊ¬κό Μουσείο της Ελλάδας στην Αθήνα, το Εβραϊκό Μου¬σείο της Θεσσαλονίκης και το Εβραϊκό Μουσείο της Ρό¬δου. Επιπλέον, υπάρχουν Μνημεία για το Ολοκαύτωμα σε διάφορες πόλεις στην Ελλάδα, στις οποίες υπάρχουν ακόμη εβραϊκές κοινότητες. Αυτές οι πόλεις Είναι οι: Αθήνα, Αλεξανδρούπολη, Άρτα, Βέροια, Βόλος, Διδυμό¬τειχο, Δράμα, Ζάκυνθος, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα. Καβά¬λα, Καρδίτσα. Καστοριά, Κέρκυρα, Κομοτηνή, Κρήτη, Κως, Λάρισα, Νέα Ορεστιάδα, Σουφλί, Ξάνθη. Πάτρα, Αγρίνιο, Πρέβεζα, Ρόδος, Σέρρες, Τρίκαλα, Φλώρινα χια Χαλκίδα. Εκατοντάδες μαθητές επισκέπτονται κάθε χρόνο τα Μουσεία και τα Μνημεία του Ολοκαυτώματος (που βρίσκονται σε κεντρικά σημεία των πόλεων), για να τιμήσουν τα θύματα του Ολοκαυτώματος των Ελλήνων Εβραίων και να προσεγγίσουν τα θέματα του ρατσισμού και του αντισημιτισμού.
11. Παρακαλώ σημειώστε το νούμερο των σπουδαστών και μαθητών στη χώρα σας που επισκέπτονται αυθεντικούς τόπους συμβάντων και καταχωρίστε τρεις πρωταρχικές πηγές χρηματοδότησης που υπάρχουν στη χώρα σας για επισκέψεις σε αυθεντικά σημεία.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πραγματικά μνημεία Ολοκαυτώματος, από τη στιγμή που δεν υπήρχαν στρατόπεδα συγκέντρωσης. Οι μαθητές τον ελληνικών σχολείων μπορούν να επισκευθούν τα Εβραϊκά Μουσείο στην Ελλάδα, τα Μνημεία Ολοκαυτώματος σε 29 πόλεις στην Ελλάδα, όπως και τις εβραϊκές συναγωγές στην Ελλάδα, που έχουν αποκατασταθεί σε μεγάλο βαθμό με χρήματα της ελληνικής πολιτείας, οίκος είναι οι εβραϊκές συναγωγές στη Βέροια και στα Χανιά.
14. Μέχρι ποιον σημείου και με ποιους τρόπους στη χώρα σας η δική σας εθνική ιστορία συνδυάζεται με τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος;
Το Ολοκαύτωμα των Ελλήνων Εβραίων είναι ένα ζωτικό σημείο της ελληνικής Ιστορίας, όπως αυτή γίνεται αντιλη¬πτή μέσα από την καταδίωξη και την εξόντωση των Ελλήνων πολιτών της εβραϊκής θρησκείας από τους Ναζί στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Το Τρίτο Ράιχ φέρθηκε στους Έλληνες Εβραίους όπως και στα εκατομ-μύρια άλλων Εβραίων, θυμάτων του ρατσισμού των Ναζί. Θα πρέπει να τονιστεί ότι οι ελληνικές Αρχές, όπως ο αρχηγός της Αστυνομίας των Αθηνών Έβερτ, αλλά και ιδιώτες έκαναν πολλές προσπάθειες να σώσουν όσους περισσότερους ήταν δυνατό.
Σε μιά προσπάθεια να προστατευτούν οι διωκόμενοι Εβραίοι, ο ορθόδοξος κλήρος έπαιξε ένα σημαντικό ρό¬λο: ορθόδοξοι αρχιερείς, όπως οι Μητροπολίτες Θεσσα¬λονίκης Γεννάδιος, Βόλου Ιωακείμ, Χαλκίδας Γρηγό-ριος, Ζακύνθου Χρυσόστομος και, κυρίως, ο Αρχιεπί¬σκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Δαμασκηνός, που διαμαρτυρήθηκαν έντονα στις γερμανικές κατοχικές Αρχές και με διάφορους τρόπους, ακόμα και με πλαστο¬γράφηση ταυτοτήτων και δημόσιων αρχείων, έκαναν δυ¬νατή τη σωτηρία πολλών Ελλήνων Εβραίων.
Οι Έλληνες Εβραίοι έχουν επίσημα εκφράσει την .ευ¬γνωμοσύνη τους για τους σωτήρες τους, και το Κράτος του Ισραήλ τους έχει βραβεύσει με τον τίτλο τιμής τον «Ενάρετου ανάμεσα στα 'Εθνη». Επιπλέον, ολόκληρος υ ελληνικός λαό; αναγνώρισε και τίμησε τη μαζική συμμε¬τοχή των Εβραίων συμπατριωτών τους στον πόλεμο του 1940-41 και στην Εθνική Αντίσταση.
15. Ποια είναι τα τρία κύρια εμπόδια στη διδασκαλία και εκμάθηση του Ολοκαυτώματος στη χώρα σας;
Το ΥΠΕθ δεν ήρθε αντιμέτωπο με κανένα εμπόδιο κατά τη διδασκαλία της Ιστορίας της ελληνικής εβραϊκής κοινότητας από τους καθηγητές ή κατά την εκμάθηση της από τους μαθητές των ελληνικών σχολείων. Απεναντίας, σε πολλά σχολεία έχει γίνει έρευνα, με πρωτοβουλίες των καθηγητών, στην οποία συμμετείχαν οι μαθητές.
Το ΥΠΕΘ και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, συμμετέχοντας ενεργά στις δραστηριότητες της Εκπαιδευτικής Ομάδας Εργασίας του «International Task Force», αναζητά να διαμορφώσει τη διδασκαλία του Ολοκαυτώματος σύμφωνα με τα διεθνή επιστημονικά δεδομένα και τη διδασκαλική έμπειρία, ώστε να συνεισφέρει σε ένα καλύτερο αύριο της Ανθρωπότητας, μέσα από την ειρήνη και τη συνεργασία μεταξύ των εθνών.

Σημείωση Αντιπληροφόρησης:
Ακόμη μια φορά έδειξε το Υπουργείο "Εθνικής" Παιδείας πόσο δουλικό είναι προς τον Ιουδαϊσμό.





2 comments:

Anonymous said...

Προπαγανδιστές για γέλια και για κλάματα


Για δύο και πλέον εβδομάδες οι Έλληνες γίνονται μάρτυρες μίας πρωτόγνωρης για την Ελλάδα "εξέγερσης". Άριστα σχεδιασμένη, καλά οργανωμένη και συντονισμένη μετέτρεψε την χώρα σε ερείπια. Κατέστρεψε περιούσιες μεροκαματιάρηδων, μικρο εμπόρων και άφησε χιλιάδες ανέργους. Τα χρυσά γκέτο της Φιλοθέης, του Ψυχικού και της Πολιτείας που θα έπρεπε να είναι ο λογικός στόχος μιας "ταξικής" εξέγερσης εξακολουθούν να είναι φωτισμένα και όμορφα σαν να μην συνέβη τίποτα. Στην οδό Φιλαδελφέως στο Κεφαλάρι ούτε ένα κάδος σκουπιδιών δεν κάηκε. Τα μικρομάγαζα διαγουμίστηκαν κανονικά. Κανείς από του αγριεμένους "νέους" δεν άγγιξε τα Χοντος η το Αttica ή τον περιώνυμο Mall. Συστηματικά, μεθοδικά το εμπόριο των μικρομεσαίων καταστράφηκε για να κάνει χώρο στα πολυεθνικά μεγαθήρια.

Ο γνωστός και μη εξαιρετέος φραγκολεβαντίνος Σωμερίτης μας είχε προειδοποιήσει από τις σελίδες του Βήματος όταν για πολλοστή φορά ο Καραμανλής συναντήθηκε με τον Πούτιν.

Με ολίγη ομόδοξη Ορθοδοξία και με τη γενική αίσθηση ότι με αυτά τη «φέρνουμε» στους μισητούς Αμερικανούς και στους ανθέλληνες Ευρωπαίους- μείον ο Σαρκοζί, αλλά ως πότε; Δοκίμασαν το «κόλπο» ο Νάσερ και ο Μακάριος. Απέτυχαν. (Το Βήμα 30/4/2008)


Ο Νάσερ άρπαξε τον πόλεμο των "έξη ημερών" ο Μακάριος άρπαξε το πραξικόπημα του 74 και σήμερα ο Καραμανλής αρπάζει την μήνη των κουκουλοφόρων αντιεξουCIAστων.

Μαζεύτηκαν όλα τα λιανοτούφεκα της νεοταξίτικης διανόησης να μας το κάνουν όμορφο. Να ερμηνεύσουν τα γεγονότα ώστε να τα καταλάβουμε καλύτερα.

Ο Μπουκάλας έσπασε πλάκα από την Καθημερινή (19/12/08) προσπαθώντας να μας διασκεδάσει και να μας χλευάσει μιλώντας για τους "έξωθεν οχτρούς" και "έξωθεν επεμβάσεις", για πράκτορες σκοτεινούς και φοβερούς, για μυστηριώδεις χημικές ουσίες και για τραμπούκους εισαγμένους από Ιταλία, μεταμφιεσμένους σε Αγιοβασίληδες . Ξέχασε να μας πει για το δολάριο που λαδώνει την προπαγανδιστική μηχανή, αλλά δεν πειράζει αυτό μας το είπε η κυρία Plame.

Ο Γιανναράς τα φόρτωσε στον δύστυχο Αλαβάνο και στον πεθαμένο φασισμό.

Ανενδοίαστα και ανερυθρίαστα, θα έλεγα. Την περασμένη Κυριακή η πρώτη αντίδραση του Αλαβάνου μετά τη δολοφονία του μαθητή ήταν να δηλώσει ότι στη σημερινή Ελλάδα «είναι κακούργημα να είσαι νέος». Να πει, δηλαδή, στα παιδιά όλης της χώρας ότι ένα παιδί δολοφονήθηκε όχι επειδή το σκότωσε ένας δολοφόνος αλλά επειδή ήταν παιδί.


Αλλά ο πραγματικά ωραίος. Ο απόλυτος ρέκτης είναι ο φιλόσοφος, συγγραφέας, ποιητής, ξερόλας Δήμου. Διαβάστε και προσοχή μην τρελαθείτε.

Ο θάνατος του Αλέξη ήταν η αφορμή. Ποιες ήταν οι αιτίες; Η τριτοκοσμική καθυστέρηση της χώρας, η περιθωριοποίηση των νέων, η απίθανη μουσειακή παιδεία μας (19ος αιώνας: αποστήθιση και απομνημόνευση!), ο αυταρχισμός, η φαυλότητα και ανικανότητα του κράτους, η ατιμωρησία των πάντων;

Ιστορικοί του μέλλοντος εδώ ξεκινάτε εσείς!
Και ψυχίατροι του παρόντος συμπληρώνουμε εμείς!

Για όλα φταίει η παιδεία, του έχει κάτσει στο στομάχι η απόσυρση του βιβλίου αίσχους, η αποστήθιση και η απομνημόνευση. Οι αγωνιστές του 114 θα ήταν από άλλο ανέκδοτο. Φαίνεται η αποστήθιση και η απομνημόνευση του 60 ήταν καλής ποιότητας. Μέσα στις βίαιες συγκρούσεις του τότε δεν είχε σπάσει ούτε μία βιτρίνα στην Πανεπιστημίου και στην Σταδίου. Εποχή που η καταστολή δεν καταλάβαινε και πολλά πράγματα από δικαιώματα και σχετικές παρλαπίπες. Αν δεν πιστεύει! Ας ρωτήσει τον Φαράκο ή τον Καρκαγιάννη ή το Θεοδωράκη να του πουν. Η "απίθανη μουσειακή παιδεία μας". Εδώ το χολερικό φωτισμένο κολεγιόπαιδο αρλουμπολογώντας έχει ξεπεράσει τον εαυτό του. Την δεκαετία του 60 το Δημόσιο Σχολείο ήταν πανίσχυρο. Οι μαθητές του σάρωναν το βραβεία της Μαθηματικής Εταιρείας και περνούσαν στα Πανεπιστήμια με το σπαθί τους. Τα ιδιωτικά, Λύκειο Μακρή, σχολή Μωραΐτη, Μαρούδα, Λαζαροπούλου, Τυχόπουλου ήταν το καταφύγιο των ανικάνων και των ηλιθίων που έπρεπε να δώσουν απολυτήριες εξετάσεις ώστε τα απολυτήρια τους να είναι ισότιμα των απολυτηρίων του Δημοσίου. Όσον αφορά το Αμερικάνικο Κολέγιο Αθηνών, από ότι μου λένε οι παλαιότεροι, απλά ξέρανε ότι υπάρχει. Το μόνο που ζήλευαν ήταν το γήπεδο μπάσκετ με το παρκέ που όμως δεν το έσωζε από την ομάδα του 10ου.

Φαίνεται ότι τα λιανοντούφεκα της Νέας Τάξης, Μπουκάλας, Δήμου, Γιανναράς δεν έχουν κατορθώσει να πείσουν τους Έλληνες ότι αυτό που ζούμε και και βιώνουμε τις τελευταίες ήμερες είναι έκρηξη οργής. Ο Έλληνας βλέπει, ακούει, μαθαίνει. Το διαδίκτυο είναι όργανο ανατροπής αλλά και πληροφόρησης. Οι Έλληνες κατάλαβαν ότι η Ελλάδα δεν έπεσε θύμα οργής ενός τυχαίου πλήθους που εξοργίστηκε από ένα φόνο, άλλωστε δεν είναι ο πρώτος φόνος. Ο Μπουκάλας μιλάει ειρωνικά για "έξωθεν οχτρούς". Αποφεύγει όμως να εξηγήσει μερικές απορίες που βασανίζουν το μυαλό των τρισκατάρατων νοικοκυραίων. Που βρέθηκαν οι χιλιάδες πέτρες μέσα σε μία τσιμεντούπολη όπως η Αθήνα; Που βρέθηκαν οι χιλιάδες βόμβες Μολότοφ την επομένη του θανάτου του Αλέξη; Που βρέθηκαν τα πανίσχυρα λαιζερ που λούζαν τους άνδρες της αστυνομίας;

Επιστρατεύθηκε λοιπόν ο πολύς Παπαχελάς που βλέπει οράματα και ακούει φωνές να μας διασκεδάσει. Με άφθονη ειρωνική διάθεση από τις στήλες της Καθημερινής (24/12/08) μας έριξε το ακόλουθο ευτράπελο και διασκεδαστικό.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες ο εγγονός του ιστορικού σταθμάρχη της CIA Toμ Καραμεσίνη, ο Τζέρι Καραμεσίνης, εμφανίσθηκε προχθές στη Νομική Σχολή και πέταξε δύο μολότοφ στη Σόλωνος. Ανήκε σε μια ειδική επιχειρησιακή ομάδα του αμερικανικού Πενταγώνου, που έχει ως σχέδιο να κάψει σιγά - σιγά ένα μεγάλο μέρος ελληνικού εδάφους και στο τέλος να πυρπολήσει το ελληνικό κομμάτι του αγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη. Πρόκειται για καλά μελετημένο σχέδιο αποσταθεροποίησης της χώρας...

Ξέχασε να προσθέσει ότι ο ιστορικός σταθμάρχης της CIA Τομ Καραμεσίνης ήταν και ο υποδιευθυντής (Deputy) της CIA επικεφαλής της Chile Task Force που ανέτρεψε τον Allende.
Ο Παπαχελάς αφου είδε τον Τζέρι έξω από την Νομική Σχολή μάλλον θα σταμάτησε να πιάσει ψιλοκουβέντα μαζί του και κόλλησε εκεί.

Αν είχε προχωρήσει πιο κάτω, στην γωνία Σίνα και Ακαδημίας μπροστά στο καμένο κτίριο του Πανεπιστημίου θα είχε δει το φάντασμα του Allende να περιφέρεται μελαγχολικό. Να κοιτάζει τις καταστροφές και να θυμάται την απεργία των φορτηγατζήδων, την απεργία της κατσαρόλας, και το αντιεξουCIAστικό παρακράτος του Patria Y Libertad, τότε η πατρίδα φοριόταν, πατριώτες εναντίον των απάτριδων κομουνιστών, όλα καλοστρωμένα από τον θείο του Τζέρι που μαζί με το δημοσιογραφικό συγκρότημα El Mercurio δημιούργησαν το ανάλογο χάος ώστε να περάσουν τα άρματα του Pinochet.

Λίγο ποιο κάτω θα είχε δει τα φαντάσματα του Chris Woodhouse και Kermit Roosvelt να κάθονται στα σκαλάκια της Ακαδημίας και συγκινημένοι να θυμούνται τις ωραίες εκείνες ημέρες που η επιχείρηση Ajax στο Ιράν ανέτρεψε τον κακό δαίμονα των πετρελαιάδων, πάλι τα πετρέλαια στη μέση, Μοσσαντέχ.
Γεμάτοι υπερηφάνεια βλέπανε τους εγκάθετους να καταστρέφουν, να καταστρέφουν και αναπολούσαν το τότε. Όταν ο ένας από την Κύπρο και ο άλλος στο πεδίο της μάχης του Ιράν πλήρωναν τον υπόκοσμο και τους μπαχαλάκηδες της Τεχεράνης να καίν να λεηλατούν και να καταστρέψουν ώστε ο σατανάς Μοσσαντεχ να ανατραπεί και να επιστρέψει ο εκλεκτός του αμερικανισμού Σάχης.

Ο Παπαχελάς μπορεί να το παίζει αυθεντία αλλά την εποχή του διαδικτύου δεν υπάρχουν αυθεντίες και διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Είτε του αρέσει του Παπαχελά είτε δεν του αρέσει. Η Ελλάδα αυτή την στιγμή υφίσταται επίθεση ανατροπής. Τα διαμάντια του στέμματος της CIA για το σήμερα θα ανοίξουν μετά εξήντα ή εκατό χρόνια. Υπάρχουν τόσα πολλά ιστορικά προηγούμενα και η μεθοδολογία της ανατροπής έχει τόσο μεγάλη βιβλιογραφία που ότι και να γράφει μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει. Η κατάντια του όμως να προσβάλει την νοημοσύνη μας για "μιά έπαυλι στόν Νείλο, ένα μέγαρον στήν πόλιν" είναι για κλάματα.

http://tabouri.blogspot.com/

Anonymous said...

Εξαίρετο το κείμενό σας.
Πρέπει να γίνονται τέτοιου είδους παρεμβάσεις σε όλα τα ΜΜΕ.
Να μην αφήνονται οι πράκτορες της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ (Παπαχελάς)και της Σαιεντολογίας (Σωμερίτης, Τρίμης, Τριανταφυλλόπουλοςκ.α.) να αλωνίζουν χωρίς αντόλογο.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails