Wednesday, December 18, 2019

Αν ήμουν αλλοδαπός; Κραυγή απόγνωσης από Έλληνα πατέρα με παιδί που πάσχει από γενετικό σύνδρομο



nosokomeio_paidi
Δείτε τι έστειλα στο makeleio.gr πριν από λίγο ο απελπισμένος πατέρας!
«ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΤ1, ΣΤΟΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗ, ΣΤΟ TV OPEN.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΟΜΩΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ;(ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ)»

«Ονομάζομαι Σ. Κ. του Αθανασίου.
Έχω ένα παιδί 4 ετών με γενετικό σύνδρομο, που πρέπει να κάνει εργοθεραπεία , λογοθεραπεια ,και ειδική συμβουλευτική αγωγή (για εμάς τους γονείς).
Κατοικώ στην Καλαμάτα. Τηλέφωνο επικοινωνίας 69********
Το ύψος του ποσού που πληρώνω είναι 350 ευρώ μηνιαίως, ενώ ο μισθός μου είναι 750 ευρώ
Πήγα στον ΕΟΠΥ της Καλαμάτας ,εχθές, γιατί είχαν καθυστερήσει την πληρωμή ένα μήνα.
Ο αρμόδιος υπάλληλος, μου απάντησε, ότι ο ΕΟΠΥ, έχει κάνει στάση πληρωμών ,σε λογοθεραπειές και εργοθεραπειες, για άγνωστο χρονικό διάστημα, και κανείς δεν ξέρει αν και ποτέ θα γίνουν πληρωμές, ίσως και πάνω από τρεις (3) μήνες !!
Κλέβοντας από τον χρόνο σας θα επιθυμούσα ενημέρωση επί του θέματος, και εάν γνωρίζετε το όλο θέμα εσείς.
Αναμένοντας τις ενέργειες σας, σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων , για τον χρόνο σας.»
Καμία απάντηση κ. υπουργέ;

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails