Thursday, February 19, 2009

Η ΜΥΗΣΗ ΣΤΟΥΣ 3 ΠΡΩΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ

ΠΡΩΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ

Προτού ανοίξει η "στοά" για την τελετουργία, τα μέλη της βεβαιώνονται ότι στο δωμάτιο όπου θα γίνει η συνάντηση είναι ασφαλές και προφυλαγμένο από τα περίεργα βλέμματα, όσων δεν ανήκουν στη στοά. Για τον λόγο αυτό, οι περισσότερες στοές βρίσκονται τουλάχιστον σε δεύτερους ορόφους, ώστε να μην ακούγονται τα όσα λένε και να μην τους βλέπουν, Ο αρχηγός της στοάς, γνωστός σαν "Σεβαστός Διδάσκαλος" ανοίγει τη συνάντηση, επιδεικνύοντας αυτό που είναι γνωστό σαν τιμωρία αθέτησης τον όρκου (ονομάζεται έτσι, διότι με τη διαδικασία αυτή προειδοποιεί το δόκιμο μέλος, για τις συνέπειες που θα έχει, σε περίπτωση αθέτησης του όρκου). Ο σεβαστός Διδάσκαλος κάνει τα εξής:

Σέρνει το δεξί τον χέρι κατά μήκος τον λάρυγγα τον, το χέρι τον το έχει ανοικτό και ο αντίχειρας βρίσκεται δίπλα στο λάρυγ γα τον, και το κατεβάζει προς τα κάτω. Αυτό ονομάζεται σαν το ποινικό σύμβολο του Εισερχόμενον Μαθητευόμενου Μασόνου (Δοκίμου) και υποδηλώνει την τιμωρία σε περίπτωση αθέτησης του όρκου.




Οι υπόλοιπες φωτογραφίες υπάρχουν στη συνέχεια του άρθρου-πατήστε "διαβάστε περισσότερα".










































Στη συνέχεια γίνεται μια προσευχή που έχει σκοπό να μπερδέψει τον υποψήφιο που έχει θρησκευτικές τάσεις και είναι το θεμέλιο απ' όπου ο μυημένος μετακινείται σταδιακά προς τον Εωσφορισμό και τον Θεϊσμό. Αυτοί που αποτυχαίνουν σε κάποιο σημείο κρίνονται ανάξιοι για τα ψη λότερα μυστήρια και δεν προχωρούνε παραπέρα. Στην προσευχή υπάρ χουν Χριστιανικοί υπαινιγμοί, αν και η μόνη αναφορά στο Θεό γίνεται με τη φράση "τον Μεγάλο Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος", τον περιβόητο Μ.Α.Τ.Σ.

Ο Αγιότερος και ενδοξότερος Θεός! Ο Μεγάλος Αρχιτέκτονας του Σύμπαντος, ο δωρητής δωρεών και χάρεων, Υποσχέθηκε ότι:

"Οπου υπάρχουν άνθρωποι συναθροισμένοι στο όνομα του θα τους ευλογεί" Στο όνομα του, μαζευτήκαμε και ικετεύουμε την ευ λογία τον σε κάθε μας πράξη, ώστε να γνωρίζουμε ότι υπηρετούμε το δίκαιο και όλες οι πράξεις μας, μας οδηγούν στη δόξα στη γνώση και την αρετή. Και σε ικετεύουμε Ω! Κύριε και Θεέ, να ευλογήσεις την συνάθροιση αυτή και να μας φωτίσεις μέσα από τον Υιό του Δικαίου, να πορευόμαστε στο φώς. Αμήν.
Η συνάντηση συνεχίζει μέχρι τη στιγμή της κύριας τελετής για τη μύηση. Στον πρώτο βαθμό, όταν ο υποψήφιος είναι έτοιμος για τη τελετή της μύησης, του δένουν τα μάτια και του ζητάνε να φορέσει ένα ειδικό παντελόνι ή εσώρουχο, όπου δεν υπάρχει καθόλου κάποιο μεταλλικό αντικείμενο. Αυτό το παντελόνι ανεβαίνει μόνο λίγο πιο πάνω από το αριστερό γόνατο. Στη συνέχεια κατεβάζουν το πουκάμισο του έτσι ώστε να μένει ακάλυπτος ο αριστερός του ώμος. Μετά βάζουνε γύρω από το λαιμό του και σε μερικές περιπτώσεις γύρω από τον αριστερό του ώμο, ένα σκοινί με θηλειά που ονομάζεται "Cabletow".
Μετά από σειρά ερωτήσεων και απαντήσεων, ο υποψήφιος μπαίνει στην αίθουσα όπου είναι συγκεντρωμένα τα μέλη. Καθώς μπαίνει στην αίθουσα ο υποψήφιος:

...Ο Πρεσβύτερος Διάκονος τη στιγμή εκείνη πιέζει το γυμνό αριστερό στήθος του μύστη με την μύτη του διαβήτη και ρωτά τον υποχήφιο: "Ενιωσες τίποτα;"

Απάντηση: "Ναι ένιωσα".

Ο Πρεσβύτερος Διάκονος προς τον υποψήφιο, "Τί ήτανε;"

Απάντηση: "Ένα βασανιστήριο"

Ο Πρεσβύτερος Διάκονος: "Όπως αυτό είναι ένα βασανιστήριο στη σάρκα σου έτσι θα είναι στο μυαλό και τη συνείδηση σου αν ποτέ προ σπαθήσεις να αποκαλύψεις τα μυστικά της Μασονίας".

Μετά από μια προσευχή, ο αρχηγός της Στοάς ρωτά τον υποψήφιο, "Σε ποιόν αποθέτεις την πίστη σου;" Ο υποψήφιος απαντά, "Στον Θεό". Ο Σεβάσμιος τότε, παίρνει τον υποψήφιο από το δεξί χέρι και λέει, "Αφού στον Θεό αποθέτεις την πίστη σου, ανυψώσου ακολουθώντας τον ηγέτη σου και μη φοβάσε κανένα κίνδυνο".

Μετά τον αφήνει να μετακινείται, έχοντας ακόμα τα μάτια δεμένα, στη στοά τρείς φορές και ο Σεβάσμιος τον ρωτάει από που έρχεται και προς το που πηγαίνει. Ο υποψήφιος απαντά "Από τη Δύση και ταξιδεύω προς την Ανατολή". Ο Σεβάσμιος τον ρωτά "Γιατί εγκαταλείπεις τη Δύση και ταξιδεύεις προς την Ανατολή;" Ο υποψήφιος άπαντα. "Αναζητώ το φώς".
Από που έρχεται αυτό το "φως"; Όπως θα δούμε πιο κάτω στη παρά γραφο με τίτλο Shriners, η "Ανατολή" αναφέρεται στη Μέκκα, της Σαου δικής Αραβίας, την ιερότερη πόλη του Ισλάμ, δείχνοντας ότι η φιλοσο φία της Μασονίας βασίζεται στον ανατολικό μυστικισμό.

Ο υποψήφιος τότε γονατίζει, παίρνοντας μια θέση με τα πόδια του, που συμβολίζει το Μασονικό "τετράγωνο και το γνώμονα". Ο Κύριος λέει:

Αδελφέ...είσαι τώρα τοποθετημένος στην κατάλληλη θέση για να δώσεις τον ιερό όρκο του Εισερχόμενου Μαθητευόμενου Μασόνου (Δοκίμου), που σε διαβεβαιώ ότι δεν θα επιρρεάσει τη θρη σκεία σου ή την πολιτική σου. Αν θέλεις να δώσεις τον όρκο πές το όνομα σου και επαναλάμβανε μετά από μένα;

Εγώ, ο... ελευθέρα, με την βούληση μου ενώπιον του Θεού και της σεβαστής αυτής συγκέντρωσης των Ελεύθερερων και παραδεδεγ μένων Τεκτόνων, αφιερωμένος στον θεό και προτεινόμενος για την ιερή τάξη του Αγ. Ιωάννη, δίνω την ιερότερη και ειλικρινέστε ρη υπόσχεση και ορκίζομαι ότι πάντα θα αποδέχομαι, ποτέ δεν θα αποκρύπτω ή θα αποκαλύπτω μέρος ή μέρη, ή οποιαδήποτε τέχνη ή τέχνες, σημείο ή σημεία των μουσικών τεχνών και μυστηρίων του αρχαίου Ελευθεροτεκτονισμού, που έλαβα, που θα λάβω ή που θα καθοδηγώ, σε κανένα άτομο ή άτομα.

Η μακροσκελής διαβεβαίωση συνεχίζεται κι ο υποψήφιος υπόσχεται ότι δεν θα "γράψει, τυπώσει, σφραγίσει, διαφθείρει, κόψει, περικόψει, γράψει, ζωγραφίσει ή χαράξει" οποιοδήποτε από τα Μασονικά μυστη ριακά σύμβολα ή οποιοδήποτε "κινητό ή ακίνητο που βρίσκεται κάτω από τη σκέπη του ουρανού για το οποίο το ελάχιστο γράμμα, εικόνα, χαρακτήρας, σημάδι, σκιά, χρώμα ή ομοιότητα με το ίδιο μπορεί να γίνει Ευανάγνωστο ή δυσανάγνωστο για μένα ή άλλο άτομο του έξω κόσμου, με το οποίο τα μυστικά της Μασονίας μπορούν να αποχτηθούν παράνομα".

Μ' άλλα λόγια, τα βαθύτερα μυστικά της Μασονίας δεν πρέπει ποτέ να τυπώνονται, μόνο μεταδίδονται από ένα Μασόνο σε άλλο με αρχαίες προφορικές τελετουργίες και απαγγελίες- θυμηθείτε καλά ότι ο Ιησούς μας απαγόρεψε να δίνουμε όρκους. Στο κατά Ματθαίο, κεφάλαιο 5 εδάφιο 34, ο Ιησούς λέει:

Εγώ όμως σας λέω να μην ορκισθήτε καθόλου, ούτε εις τον ουρανό μην ορκισθήτε, διότι ο ουρανός είναι ο θρόνος του θεου


Ο όρκος για τον πρώτο βαθμό καταλήγει ως εξής:

Για όλα όσα έδωσα, την ιερότερη και ειλικρινέστερη μου υπό σχεση και όρκο χωρίς τον παραμικρό δισταγμό και πνευματικό περιορισμό, δεσμεύω τον εαυτό μου σε τιμωρία όχι λιγότερη από το να κοπεί ο λάρυγγας μου, να ξεριζωθει η γλώσσα μου και να καεί το σώμα μου στην τραχιά άμμο της θάλασσας, στο ρηχό νερό όπου η παλίρροια και η άμπωτης συμβαίνουν δυο φορές στο εικο σιτετράωρο. Βοήθησε με λοιπόν. Θεέ και κράτησε με δυνατό, να μην αθετήσω τον όρκο μου.

Ο υποψήφιος που είχε τα μάτια δεμένα σε όλη τη διάρκεια της μύστης, ρωτάται στη συνέχεια τι είναι αυτό που επιθυμεί περισσότερο και απαντά "Φως". Τότε η ομάδα κάνει ένα κύκλο γύρω του και ο Σεβάσμιος λέει: "Και είπε ο θεός, γεννηθήτω το φώς και εγένετο το φώς".
Τη στιγμή εκείνη όλη η αδελφότητα χειροκροτά και κτυπάνε το δεξί τους πόδι δυνατά στο πάτωμα και την ίδια ώρα λύνουν τα σκεπασμένα μάτια του υποψηφίου, που τυφλώνεται για λίγο από το πολύ φωτισμένο δωμάτιο. Λέγεται ότι, η ξαφνική έκθεση στο φώς αυτό είναι τόσο σοκαριστική που σε μερικές περιπτώσεις οι υποψήφιοι λιποθυμούσαν.

Αφού ο υποψήφιος "ήρθε στο φώς" του λένε ότι τα τρία μεγαλύτερα "φώτα" της Μασονίας είναι η Ιερή Βίβλος, το Τετράγωνο και τον Τέκτονα.

Τότε μαθαίνουν στον υποψήφιο το ποινικό σημείο, που αναφέραμε προηγουμένως, που είναι επίσης γνωστό και σαν "πρέπον φρουρό" που συνοδεύει τη νέα του θέση, αυτή του Δόκιμου Μασόνου. Του δείχνουν επίσης τη μυστική χειραψία ή "ψηλαφισμό του Δόκιμου Μασόνου". Το ψηλάφισμα γίνεται ως εξής:

Ενώνονται τα δεξιά χέρια όπως στη χειραψία καθένας πιέζει το νύχι του αντίχειρρα τον στη πρώτη φάλαγγα ή στο πάνω μέρος του δείκτη, το όνομα αυτού του σημείου είναι Boaz (ή Booz)..Είναι το όνομα τον αριστερού κiova του πρόναου, στον ναό τον Βασιλιά Σολομώντα και σημαίνει "ισχύς".

Στη συνέχεια ο μύστης ορκίζεται να στηρίζει τον Θεό και την πατρίδα του, αλλά και οι δύο αυτές υποχρεωθείς, παραβλέπονται στους επό μενους βαθμούς.

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΒΑΘΜΟΣ

Στον δεύτερο βαθμό ή βαθμό του Εταίρου, ο υποψήφιος μπαίνει στη στοά με τη βοήθεια της μυστικής κωδικής λέξης "Σκυββολέθ" και δίνει πρόσθετους όρκους. Στο βαθμό αυτό η ποινή που προβλέπεται σε περί πτωση αθέτησης του όρκου είναι η εξής:

Δεσμεύω τον εαυτό μου ότι δεν θα υποστώ λιγότερη τιμωρία από το να ανοιχτεί το αριστερό μου στήθος και η καρδιά και τα σπλάχνα μου να εκριζωθούν και να ριχτούν πάνω από τον αριστερό μου ώμο και να μεταφερθούν στην κοιλάδα της Τζεχοσαφάτ, για να γίνουν λεία στα άγρια θηρία της γης και τα αρπακτικά του ουρανού, αν ποτέ παραβιάσω μέρος από τον ιερό μου όρκο ή την υποχρέωση του Εταίρου Μασόνου, έτσι βοήθησε με Θεέ. και κράτησε με δυνατό να μην αθετήσω τον όρκο μου.

Βέβαια η μεταφορά ανθρώπινων καρδιών και οργάνων στην κοιλάδα της Τζεχοσαφάτ θα ήταν εξαιρετικά δαπανηρή, για να μην πούμε δύσκολη, ακόμα και για τον ισχυρό κόσμο της Μασονίας. Σε μια τουλάχιστον περίπτωση φάνηκε ότι οι Μασόνοι απέτυχαν να εκπληρώσουν την άγρια αυτή τιμωρία σε περίπτωση προδοσίας. Συμφώνα με τη πηγή της παρούσας πληροφορίας, ο Καπετάνιος Morgan, απλά και χωρίς τελε τουργικές διαδικασίες πνίγηκε στη Λίμνη Eric.

Στον υποψήφιο δείχνουν τώρα, στο δεύτερο βαθμό ένα νέο σύμβολο χαιρετισμού και μια νέα μυστική χειραψία την "ψιλάφιση αναγνώρισης".

Το αναγνωριστικό ψηλάφισμα, γίνεται παίρνοντας ο ένας το δεξί χέρι του άλλον, όπως στην χειραψία, και καθένας τοποθετεί τον αντίχειρα του ανάμεσα στο κοίλωμα που βρίσκεται μεταξύ των πρώτων φαλαγγών των δακτύλων μέσον και παράμεσον και πιέζουν τον αντίχειρα ανάμεσα στις αρθρώσεις. Αυτή είναι ανα γνωριστική χειραψία για τον βαθμό του Εταίρου και το όνομα της είναι Σκυββολέθ σημαίνει "στάχυ σίτου".

Τους δείχνουν επίσης και ένα άλλο ψηλάφισμα που λέγεται "πραγματικό ψηλάφισμα"
Το "πραγματικό ψηλάφισμα" του Εταίρου Μασόνου γίνεται τοποθετώντας τον αντίχειρα στην άρθρωση τον δεύτερου δακτύλου και λυγίζοντας τον αντίχειρα έτσι ώστε να μπορεί ο καθένας να πιέζει το νύχι του αντίχειρα στην άρθρωση του άλλου...το όνομα της είναι Ζακέν και σημαίνει "σταθερότητα".

Αν ένας Μασόνος θέλει να "εξετάσει" τον άλλο, όταν γίνεται το αναγνωριστικό ψηλάφισμα για να δει π.χ αν είναι κάποιος κατάσκοπος, ενώ γίνεται το ψηλάφισμα δίνεται μια σειρά ερωτοαπαντήσεων, που είναι η εξής:

Ερ. "Τί είναι αυτό;"

Απ. "Ένα ψηλάφισμα."

Ερ. "Ψηλάφισμα τίνος;"

Απ. "Το ψηλάφισμα του Εταίρου Μασόνου"

Ερ. "Εχει όνομα;"

Απ. "Ηχεί."

Ερ. "θα μου το πείς;"

Απ. "Δεν το έλαβα, ούτε μπορώ να στο πληροφορήσω".

Ερ. "Τί θα το κάνεις;"

Απ. "Θα το συλλαβίσω ή θα το χωρίσω"

Ερ. "Χώρισε το και άρχισε".

Απ. "Οχι άρχισε εσύ"'.

Ερ. "Εσυ αρχίζεις".

Απ. "ΖΑ"

Ερ. "KEN"

Απ. "ΖΑΚΕΝ"

Ερ. "Σωστά, αδελφέ, ΖΑΚΕΝ σε χαιρετώ".


Οσο ανόητα και αν φαίνονται όλα αυτά βοηθούν να προστατευτεί η στοά από την εισχώρηση οιονδήποτε ξένων, θυμηθείτε, όλα αυτά αποστηθίζονται. Τίποτα από αυτά δεν γράφτηκε ποτέ. Μεταδίνονται από στόμα σε στόμα για εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες χρόνια τώρα. Ο Ουίλ λίαμ Μόργκαν, ο πρώτος Αμερικανός που τόλμησε να αποκαλύψει αυτά τα μυστικά, πλήρωσε με τη ζωή του. Ωστόσο, το αντίκτυπο από τη δολοφονία του Μόργκαν ήταν τέτοιο που η Μασονία εξοντώθηκε κατά τη διάρκεια του 1830.

Φυσικά οι Μασόνοι σήμερα, προσπαθούν να μας πουν ότι η εταιρία τους ξεκίνησε το 1700. Ωστόσο, στη Μασονική ομιλία που δίνεται στον υποψήφιο λίγα λεπτά μετά την διδασκαλία των νέων ψηλαφίσεων, ο ομιλητής εξηγεί το εξής:

Αδελφέ, δουλεύουμε στη Μασονία για ίδιο όφελος αλλά οι πα τέρες που προηγήθηκαν, δούλεψαν στη Μασονία και για ίδιο όφε λος αλλά και για την ιδεολολογία της Μασονίας. Εργάστηκαν στην οικοδόμηση του ναού τον Σολομώντα, αλλά και σε άλλα Μασονικά οικοδομήματα... Αδελφέ, το πρώτο πράγμα που τραβά την προσοχή μας, είναι οι δύο μεγάλοι κίονες, ο ένας στην αριστε ρή πλευρά και ο άλλος στην δεξιά του πρόναου τον ναού, το όνομα αυτού στα αριστερά είναι Boatz και δηλώνει τη δύναμη και το όνομα αυτού στα δεξιά είναι Ζακέν που σημαίνει σταθερότητα και δηλώνει την θεμελίωση, αναφέρονται σε ένα κείμενο στις γρα φές όπου ο Θεός είπε: "Με τη δύναμη θα εγκαθιδρυθεί ο Οίκος αυτός."

Έτσι σε μια μόνο ομιλία, η Μασονία τοποθετείται χρονικά στην εποχή του ναού του Σολομώντα (το 1000 πχ). Η ομιλία συνεχίζει εξηγώντας τις διάφορες συμβολικές έννοιες της Μασονίας, που θα ενδιέφεραν αυτούς που θέλουν να μελετήσουν περισσότερο το θέμα αυτό.

ΤΡΙΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ

Στον τρίτο βαθμό ή βαθμό του Διδασκάλου Μασόνου, ο υποψήφιος μπαίνει στη στοά με τη κωδική λέξη "Τουβαλκαϊν". Η λέξη αυτή είναι το όνομα του γιου του Λαμέχ, απογόνου του Αγγέλου του Φωτός Εβλις και σημαίνει ''δεσποτεία επι του κόσμου". ΙΙροτού δώσει τον όρκο και μετά την άφθονη συμβολική τελετουργία, ο Σεβάσμιος αναφέρει τον θάνατο σε κάποιο σημείο σαν "την ασημένια χοροή που χαλάρωσε ή την χρυσή κούπα που έσπασε..."
Τώρα θα αναφερθούμε στους όρκους αυτού του βαθμού. Στον όρκο του τρίτου βαθμού βλέπουμε μερικές ύπουλες αξιοσημείωτες ωστόσο, παρεκλίσεις από τα όσα διδάσκει ο Χριστιανισμός. Ο όρκος είναι μακροσκελής, ένα μέρος του αναφέρει:
Υπόσχομαι και ορκίζομαι ότι δεν θα βλάψω αυτή τη στοά. ούτε ένα αδελφό τον βαθμού αυτού ούτε θα ανεχθώ προδοσία -του μπορεί να γίνει από άλλους και αν είναι στη δύναμη μου θα το αποτρέψω.

ΙΙαρατηρήστε ότι ορκίζονται να μην εξαπατήσουν ποτέ ένα αδελφό Μασόνο, ενώ δεν γίνεται καμμιά αναφορά για τους υπόλοιπους ανθρωπους.

Υπόσχομαι και ορκίζομαι ότι δεν θα καλολογήσω ποτέ ένα αδελφό Διδάσκαλο Μασόνο, ούτε πίσω από την πλάτη του ούτε μπροστά τον, αντίθετα θα τον ειδοποιήσω για όλους τους κινδύ νους, αν είναι στη δύναμη μου.

Αν και οι Μασόνοι δηλώνουν ότι δέν προσπαθούν να προσηλυτί σουν, είναι φανερό ότι επιθυμούν την ένταξη στην Μασονία, ατόμων που κατέχουν σημαντικές θέσεις στη κρατική μηχανή ενός έθνους.Έτσι πολλοί Μασόνοι που διαπράττουν κάποια παρανομία, σχεδόν όλοι απαλάσσονται από την ποινική καταδίωξη από τους αδελφούς Μασόνους, που βρίσκονται σε δικαστικές θέσεις. Οι Μασόνοι που είναι δικαστές, έχουν προωθηθεί από την Στοά στους υψηλότερους βαθμούς με τα χύτατο ρυθμό, με σκοπό από τη θέση τους να προστατεύουν και να αθω ώνουν τους τυχόν κατηγορούμενους αδελφούς Μασόνους, που με ειδικά σημεία έπαιρναν το μήνυμα ότι είναι αδελφοί Μασόνοι.

Επιπλέον, υπόσχομαι και ορκίζομαι ότι θα υπακούω πάντα σε όλα τα σύμβολα και διαταγές, που θα μου δίνονται, στέλνονται ή παραδίνονται, από το χέρι ενός αδελφού Διδασκάλου, ή από το συμβούλιο μιας νόμιμα σχηματισμένης στοάς.
Ακόμα υπόσχομαι και ορκίζομαι ότι τα μυστικά ενός Διδασκάλου Μασόνου, που μου δίνονται για να τα μεταχειριστώ σαν μυστικά και γνωρίζοντας ότι πρέπει να είναι μυστικά, θα τα διαφυλλάξω και θα τάχω τόσο ασφαλή και απαραβίαστα στην καρ διά μου, όσο είναι και στη δική του, όταν μου τα εμπιστεύεται, εκτός και αν πρόκειται για μυστικά που αφορούν προδοσία ή φόνο, που τότε αφήνεται στην δική μου κρίση.

Με άλλα λόγια, αν ένας Διδάσκαλος Μασόνος, ομολογήσει σε κάποιον άλλο αδελφό του ότι σκότωσε κάποιον ή ότι πρόκειται να εκτελέσει μια προδοτική πράξη εναντίον της χώρας του και του ζητήσει να το κρατήσει μυστικό, τότε ο όρκος δεν τον υποχρεώνει να το πληροφορήσει στις αρχές, αλλά του επιτρέπει να πράξουν ανάλογα με την κρίση τους. Αφ'ότου, ο μυημένος φτάσει στο βαθμό της Βασιλικής Αψίδας, η επιλογή αυτή -αν θα μαρτυρήσει τέτοιου είδους μυστικό- ουσιαστικά δεν υπάρχει γιατί η Τάξη απαιτεί αυστηρή πειθαρχία στους ανωτέρους. Ο Αιδεσιμώτατος C.G. Finney έγραψε το 1869 "Ο Ελευθεροτεκτονισμός γίνεται όλο και χειρότερος, καθώς προχωρεί κανείς από τους χαμηλώτερους προς τους ανώτερους βαθμούς".
Ο όρκος που δίνεται, όσον αφορά την τιμωρία που θα υποστεί ένας μύστης του τρίτου βαθμού, σε περίπτωση αθέτησης της υπόσχεσης του, είναι ο εξής:

Δεσμεύω τον εαυτό μου να υποστεί τιμωρία όχι λιγότερη από το να κοπεί το σώμα μου στη μέση και να χωριστεί σε Βόρειο και Νότιο κομμάτι, τα σωθικά μου να καούν και η στάχτη τους να σκορπιστεί στους τέσσερεις ανέμους, ώστε να μην μείνει το παραμικρό ίχνος από μένα που θα με θυμίζει στους αδελφούς μου, αν φανώ τόσο πρόστυχος και άθλιος, αν ποτέ παραβιάσω οποιοδήποτε μέρος τον ιερού όρκου που δίνω σαν Διδάσκαλος Μασόνος. Θέε, βοήθησε με και κράτησε με δυνατόν να τα καταφέρω.

Στην συνέχεια δείχνουν στον υποψήφιο το "Μεγάλο Σημείο του Κινδύνου". Το σημείο δίνεται με την ανύψωση και των δυο χεριών έτσι ώστε τα μπράτσα να εκταθούν κάθετα προς το σώμα, σχηματίζοντας μια γωνία 90 μοιρών με τους αγκώνες έτσι ώστε οι παλάμες να κατευθύνο νται ευθεία προς τα πάνω. Οι λέξεις που συνοδεύουν αυτή τη συμβολική κίνηση, που χρησιμοποιείται σε περίπτωση κινδύνου, είναι: "Ω! Κύριε, θεέ μου! Δεν υπάρχει καθόλου βοήθεια για τον γιό της χήρας;" Καθώς ακούγονται από τα χείλια του υποψήφιου οι τελευταίες λέξεις, πέφτουν τα χέρια του, "με τέτοιο τρόπο που να δείχνει ιεροπρέπεια".
Αυτός υποτίθεται ότι είναι ο συμβολισμός που έγινε και οι λέξεις που ειπώθηκαν από τον Χίραμ Αμπιφ -τον κύριο οικοδόμο του ναού του Σολομώντα, που εθεωρείτο σαν ο μεγαλύτερος Διδάσκαλος Μασόνος όλων των εποχών, λίγο πριν δολοφονηθεί από τους δόκιμους Μασόνους γνωστούς σαν Jwes, που προσπάθησαν να τον εξαναγκάσουν να αποκαλύψει τη τοποθεσία όπου βρισκόταν ο ιερός θησαυρός του Ενόχ, που είχε ανακαλυφθεί τυχαία κατά τη διάρκεια ανασκαφών που έγιναν στον Ναό. Ο θησαυρός αποτελείτο από:

Χρυσά και ορειχάλκινα πιάτα, με Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά, που έλεγαν την ιστορία του κόσμου και τα αρχαία μυστήρια του Θεού, που ο Ενόχ τα διατήρησε τοποθετώντας τα σε ένα μέρος στο λόφο...Ο Ενόχ έθαψε τη μυστική αναφορά, για να την διαφυλάξει, λίγο πριν από την μεγάλη καταστροφή (τον Κατακλυσμό) προβλέποντας ότι, μετά τον κατακλυσμό ένας απόγονος Ισραηλι τών θα ανακάλυπτε τον θαμμένο ιερό θησαυρό.

Η Μασονία είναι γεμάτη από αναφορές στον "γιό της χήρας". Η έκ φραση αυτή χρονολογείται από την εποχή του Αιγυπτιακού αποκρυφισμού Η χήρα είναι η Αιγυπτιακή θεά Ισιδα, που χήρεψε μετά το θάνατο του συζύγου της Όσιρι. Στην κίνηση που συμβολίζει την τιμωρία στον τρίτο βαθμό, τοποθετείται το δεξί χέρι στην αριστερή πλευρά του σώματος στην περιοχή των σπλάχνων με την παλάμη ανοικτή και τον αντίχειρα δίπλα στην κοιλιά, έτσι που το χέρι να κινείται κατά μήκος της κοιλίας. Η όλη κίνηση γίνεται πολύ γρήγορα. Ο συμβολισμός αυτός παριστάνει την τιμωρία που προβλέπεται στον όρκο που δίνουν: Να κοπεί το σώμα τους στα δυο.

Ο αναγνωριστικός χαιρετισμός γίνεται πιέζοντας τον αντίχειρα ανάμεσα στις αρθρώσεις του δεύτερου και του τρίτου δακτύλου, στο σημείο όπου συνδέονται με την παλάμη, "το όνομα της χειραψίας είναι Τουβαλκάϊν. Είναι η αναγνωριστική λέξη για τον βαθμό του Διδασκάλου Μα σόνου".

Στη συνέχεια τα μέλη της στοάς αναπαριστούν τον θάνατο του Χίραμ Αμπίφ και δείχνουν στον υποψήφιο ένα ακόμα αναγνωριστικό ψηλάφισμα, με το όνομα "Πέλμα του Λιονταριού" ή "Ψηλάφισμα του Διδασκάλου". Λέγεται ότι παριστάνει την κίνηση με την οποία βγάλανε από τον τάφο του τον Χιράμ. Η κίνηση αυτή είναι η εξής: Πιάνει ο ένας το χέρι του άλλου, όπως σε μια χειραψία και βάζει ο ένας τα νύχια των τεσσάρων δακτύλων του στον καρπό του άλλου.
Αυτό συμβολίζει τον θάνατο του Χιράμ. Μερικές μέρες μετά την ταφή του, η σάρκα των χεριών του άρχισε να σαπίζει και έπρεπε έτσι να τον τραβήξουν από τον καρπό έξω από τον τάφο. Αυτή είναι η Μασονική εκδοχή της ανάστασης.

Είναι αρκετά ενδιαφέρον να αναφέρουμε ότι η κίνηση αυτή είναι τόσο σημαντική για τις βασικές έννοιες των μυστικών εταιρειών, που χρησιμοποιείται στη μαγεία, στις τελετουργίες του Wicca, όπου είναι γνωστή σαν "Η Λαβή του Λιονταριού της Φυλής του Τζουχάτ". Χρησιμοποείται επίσης και σε άλλη τελετουργία μύησης, που δεν συνδέεται ούτε με τις μυστικές εταιρείες ούτε με τη Μασονία. Στον Ναό των μυήσεων του Μορμονισμού (Εκκλησία του Ιησού Χριστού των Αγίων Τελευταίων Ημερών) διδάσκεται η ίδια λαβή σαν η "Δεύτερη Ένδειξη της Ιεροσύνης του Μελχισεδέκ" και ονομάζεται επίσης "Η Δυνατή Λαβή του Λιονταρίσιου Πέλματος".

Μετά από εκτενείς πρόσθετες προφορικές οδηγίες, τελειώνει η τελετή και ο μύστης αποκτά τους τρείς πρώτους βαθμούς της Μασονίας. Λέγεται ότι το 75% των Μασόνων δεν προχωρεί ποτέ παραπέρα από τους βαθμούς αυτούς.

Η αποκάλυψη των μυστικών αυτών είναι και ο λόγος για τον οποίο δολοφονήθηκε ο Μόργκαν. Τί γνωρίζουμε σχετικά με τους απαγωγείς του; Οι ακριβείς λεπτομέρειες της δολοφονίας του δεν ήταν γνωστές μέχρι το 1848, όταν, ένας από τους τρείς Μασόνους που ήταν μπλεγμένος στο έγκλημα, το ομολόγησε στον γιατρό του λίγο πριν πεθάνει, ελπίζοντας άφεσιν αμαρτιών. Η υπόθεση βγήκε στη δημοσιότητα το 1845 όταν δημοσιεύτηκε στον τύπο πρωτοσέλιδο με τίτλο "Ομολογία. Η δολοφονία του Ουίλλιαμ Μόργκαν, ομολογήθηκε από τον άνθρωπο που με τα ίδια του τα χέρια, τον έρριξε από τη βάρκα στον Νιαγάρα ποταμό." Ο ομολογητής, ο Χένρυ Βάλανς, είπε ότι από εκείνη την νύχτα ήταν πολύ δυστυχισμένος:

Όπου και αν πήγαινα, ότι και αν έκανα, ήταν αδύνατο να αποβάλω το έγκλημα αυτό από τη συνείδηση μου. Το στίγμα του Καιν ήταν πάνω μου, ήταν η κατάρα του πρώτου φόνου, η κηλίδα του αίματος ήταν πάνω στα χέρια μου και δεν μπορούσε να ξεπλυθεί.

Οι συνωμότες απήγαγαν τον Μόργκαν και τον εκδότη του στη Μπατάβια της Νέας Υόρκης, αλλά ο εκδότης σώθηκε επειδή έξαλ λοι πολίτες της Μπατάβια καταδίωξαν τους απαγωγείς. Ο Μόργκαν δεν στάθηκε το ίδιο τυχερός και οι Μασόνοι προκάλεσαν τόση μεγάλη σύγχυση, που ήταν αδύνατο να εξυχνιασθεί το γεγονός.

Οι δικαστές ήταν εντελώς ανίκανοι να προχωρήσουν εναντίον της πλατιά διαδεδομένης συνωμοσίας, που δημιουργήθηκε ανάμεσα στους Μασόνους...Φάνηκε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα με τους δικαστές, τους σερίφηδες, τους μάρτυρες ή τους ενόρκους.
Οι Μασόνοι...δημοσίευσαν δυο πλαστές εκδόσεις έργων του Μόργκαν και τις κυκλοφόρησαν σαν αυθεντικές εκδόσεις που τις είχε κάνει τάχα ο ίδιος ο Μόργκαν. Οι εκδόσεις αυτές έγιναν για να εξαπατηθούν οι Μασόνοι, που δεν είχαν δεί ποτέ το βιβλίο του είχαν όμως επιρρεάσει την Αμερικάνικη Μασονία. Το 1826, όταν ο Μόργκαν εξέδωσε το βιβλίο του, υπολογιζόταν ότι υπήρχαν στην Αμερική 50. 000 Ελευθεροτέκτονες. Λέγεται ότι, εξαιτίας τον βιβλίου, 45.000 από αυτους εγκατέλειψαν τη Μασονία και έκλεισαν 2.000 στοές. Ο συγγραφέας William J. Whalen, γράφοντας το 1958 εξήγησε:

Σαν συνέπεια του σκανδάλου ήταν η δημιουργία του αντι Μασονικού κόμματος. Κέρδισαν 128.000 ψήφους στις εκλογές τον 1830 και κατέβασε τον Βερμόντ στις προεδρικές εκλογές τον 1832. Ο Ρόντ Αϊλαντ και ο Βερμόντ πέρασαν νόμους εναντίον των όρκων αίματος των Μασόνων. Χιλιάδες Μασόνοι έκαψαν τους μανδύες τους. Σε μερικά χρόνια, τα μέλη των στοών της Νέας Υόρκης έπεσαν από 30.000 σε 300, άμεση συνέπεια του περιστατικού του Μόργκαν.

William T. Still
Αποσπάσματα απο το βιβλίο «Το αρχαίο σχέδιο των μυστικών εταιρειών».



7 comments:

Anonymous said...

οι πρωϊνές "ενημερωτικές" εκπομπές διέρρευσαν πληροφορίες της αστυνομίας οτί η επαναστατική σέκτα έδρασε εναντίον του αλτερ ενώ ξαφνικά "βλέπουν" επαναστατικό αγώνα πίσω απο τα εκρηκτικά στα κεντρικα της σιτι μπανκ...
Δηλαδή έδρασαν ουσιαστικά ταυτοχρονως και οι δύο οργανώσεις σύμφωνα με τις ξαφνικές ανακοινώσεις.

σύμφωνα απο πληροφορίες μέσα απο δημοσιογραφικά επιτελεία έπεσε εντολή να γράφουν την λέξη σέκτα αυστηρώς ως "σέχτα"- σεχτα επαναστατων για να μη πέφτει ο κόσμος σε σχετική ανάρτηση μπλόγκερ γραφοντας "σεκτα επαναστατών".

Israelman said...

http://israelyesgr.blogspot.com
Ασχετο με την μασονια, αλλά διάβασε αυτό και αν είσαι σωστός μπλογκερ θα άφηνες όλα τα σχόλια χωρίς moderation.

Αποκλειστικό: Ψέματα από την Γάζα - Ο Βρώμικος Πόλεμος της Χαμάς

Άλλη μία φορά τα Ελληνικά μέσα ενημέρωσης έχασαν το τραίνο για μία αντικειμενική ανάλυση. Επειδή η επέμβαση του Ισραήλ τελείωσε καμία έρευνα δεν γινέται από τα Ελληνικά ΜΜΕ και ο Έλληνας μένει στο σκοτάδι.

Το παρακάτω άρθρο είναι μετάφραση από το Ιταλικό περιοδικό Πανόραμα και τον δημοσιογράφο τους Φάουστο Μπιλοσλάβο (http://panorama.it) Το άρθρο στα Ιταλικά βρίσκεται εδω: http://blog.panorama.it/mondo/2009/02/16/gaza-la-sporca-guerra-di-hamas/

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ «Panorama» (18 Φεβρουαρίου 2009)

Αποκλειστικό

Ψέματα από την Γάζα

Μας έδειξαν μόνο τις ισραηλινές βόμβες και τα τεθωρακισμένα, αλλά υπάρχει μια άλλη αλήθεια που κρύβει η Χαμάς όπως την χρήση αμάχων σαν ανθρώπινες ασπίδες, τις εκτελέσεις με συνοπτικές διαδικασίες, τους δεκάδες αγνοούμενους, την βοήθεια του ΟΗΕ που κλάπηκε, τα χρήματα που τσέπωσαν οι ηγέτες του κινήματος.

Αυτές είναι οι μαρτυρίες των Παλαιστινίων που δεν επιθυμούν πλέον να ζουν υπό ένα καθεστώς τρόμου

ΓΑΖΑ

Ο Βρώμικος Πόλεμος της Χαμάς
Του Fausto Bilosalvo από την Γάζα

«Το να πεθάνει κάποιος μαζί μας αποτελεί μεγάλη τιμή. Θα πάμε μαζί στον Παράδεισο ή θα επιζήσουμε μέχρι τη νίκη.» Έτσι απάντησαν οι μαχητές της Χαμάς στις εκκλήσεις των Παλαιστινίων αμάχων να μην χρησιμοποιούν τα σπίτια τους ως βάσεις κατά την διάρκεια της τρομακτικής ισραηλινής επίθεσης στη Λωρίδα της Γάζας από τις 27 Δεκεμβρίου μέχρι τις 18 Ιανουαρίου.

Τώρα που έσβησαν τα φώτα της διεθνούς δημοσιότητας, το «Panorama» πήγε να δει τι γίνεται στη Γάζα και ανακάλυψε την άλλη πλευρά του πολέμου που είναι εξίσου βρώμικη και δεν την έχει διηγηθεί κανείς. Ολόκληρα κτήρια τέθηκαν υπό ομηρία, ο πληθυσμός χρησιμοποιήθηκε σαν ανθρώπινη ασπίδα, και για τους αντιφρονούντες υπάρχει ακόμα και σήμερα ο κίνδυνος να δεχθούν μία σφαίρα με την κατηγορία ότι είναι «προδότες.»

Αυτός ο κίνδυνος μόνο θεωρητικός δεν είναι. Από το τέλος Δεκεμβρίου, 181 Παλαιστίνιοι έχουν εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες, ή έχουν πυροβοληθεί στα γόνατα ή έχουν βασανιστεί επειδή αντιτάχθηκαν στη Χαμάς.

Και τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμα. Τώρα το ισλαμικό κίνημα που κυβερνά την Γάζα κρατώντας το Κόρανι στο ένα χέρι και το όπλο στο άλλο θέλει να ελέγξει τα πάντα, ακόμα και την ανθρωπιστική βοήθεια και την ανοικοδόμηση.

Το κτήριο Ανταλούς στη γειτονία Αλ Καράμα στην πόλη της Γάζας έχει μετατραπεί σε έναν σκελετό από μπετόν. Οι Ισραηλινοί χτύπησαν δυνατά και δεν έχει απομείνει τίποτα για το παλαιστινιακό ζευγάρι μέσης ηλικίας εκτός από το να μαζέψει τα μπάζα ενός διαμερίσματος που δεν έχει ακόμα αποπληρωθεί. Μας συνοδεύουν μέχρι τα απομεινάρια της εσωτερικής σκάλας με την προϋπόθεση ότι το «Panorama» θα χρησιμοποιήσει μόνο τα παρατσούκλια της οικογένειάς τους. «Ξέραμε ότι θα καταλήξουμε έτσι. Από τις πρώτες μέρες τις επίθεσης οι μουκαουιμίν (οι αντάρτες της παλαιστινιακής «αντίστασης») είχαν πάρει θέσεις στον δωδέκατο και τον δέκατοτριτο όροφο, με ελεύθερους σκοπευτές. Κάθε τόσο προσπαθούσαν χωρίς επιτυχία να πυροβολήσουν ένα από τα Μη Επανδρωμένα Αεροσκάφη που χρησιμοποιούν οι Ισραηλινοί,» λέει ο Μοχάμεντ, κουνώντας το κεφάλι του. Στο κτήριο που δεν είχε ολοκληρωθεί, ζούσαν 22 οικογένειες, πάνω από 120 άμαχοι, μεταξύ των οποίων γυναίκες και παιδιά. Οι Ισραηλινοί είχαν αρχίσει να καλούν στα κινητά τηλέφωνα των ενοίκων διατάζοντας τους να εγκαταλείψουν τον χώρο. Τότε, οι μαχητές έλαβαν ένα πιο κατηγορηματικό μήνυμα καθώς ένα μαχητικό έριξε μία βόμβα σε μία άδεια αυλή στην άλλη πλευρά του δρόμου χωρίς να προκληθούν θύματα, αλλά άνοιξε έναν τεράστιο κρατήρα. Μία ομάδα κατοίκων έκανε έκκληση στους μαχητές να αποχωρήσουν, Η απάντηση ήταν: «Θα πεθάνετε μαζί μας ή θα επιζήσουμε μαζί.»

Στις 13 Ιανουαρίου τα ισραηλινά F-16 χτύπησαν το κτήριο στις 21:30 το βράδυ. Τα βράδια πηγαίναμε να κοιμηθούμε στα σπίτια των συγγενών μας. Σωθήκαμε, αλλά δεν είχαμε πλέον σπίτι και παρά ταύτα πρέπει να αποπληρώσουμε 9 χρόνια του δανείου», λέει με απόγνωση η Όμ Μοχάμεντ, που φορά μαντίλα στο κεφάλι της. Η Ισλαμική Τράπεζα δεν κάνει εξαιρέσεις.

Σε άλλο κτήριο στη Γάζα στη γειτονιά Αλ Νάσερ, ζούσαν περίπου 170 άμαχοι σε οκτώ ορόφους. Όταν οι μαχητές πήραν θέσεις στην ταράτσα, ένας πρώην Παλαιστίνιος συνταγματάρχης πήγε να τους μιλήσει εξηγώντας ότι θα τραβήξουν τις βόμβες των Ισραηλινών στα παιδιά που βρίσκονται στο κτήριο. «Θα είναι μεγάλη τιμή εάν πεθάνετε μαζί μας,», απάντησαν οι υπερασπιστές της Γάζας. Όταν ο αξιωματικός επέμενε, πυροβόλησαν πάνω από το κεφάλι του με καλάσνικωφ για να τον ξεφορτωθούν.

Στο Σέικ Ζαγιέντ, 20 χιλιόμετρα βορειότερα, ένας Παλαιστίνιος φαρμακοποιός είχε οχυρωθεί με την οικογένειά του στον δεύτερο όροφο της πολυκατοικίας του. Οι ισλαμιστές μαχητές είχαν τοποθετήσει στον μπροστινό δρόμο έναν εκρηκτικό μηχανισμό και κρύβονταν στον τρίτο όροφο με τον πυροκροτητή. «Ήθελαν να ανατινάξουν το πρώτο ισραηλινό τεθωρακισμένο που θα περνούσε. Προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι η αντίδραση θα ήταν σφοδρή και ότι θα χτυπούσαν ακόμα και τα διαμερίσματά μας. Στο τέλος έπρεπε να φύγουμε,» λέει στωικά ο φαρμακοποιός κατηγορώντας (την Χαμάς).

Στην περιοχή Τελ Αλ Αουά, που δέχθηκε την χερσαία εισβολή του Ισραήλ, οι άνθρωποι έγιναν όμηροι δύο φορές. «Να με φωνάζετε Νάτζι, που σημαίνει επιζών, διότι αν γράψετε το πραγματικό μου όνομα, θα με σκοτώσουν,» εκλιπαρεί, ο Παλαιστίνιος ιδιοκτήτης σπιτιού. «Οι άνδρες της Χαμάς κατέφτασαν το βράδυ για να κοιμηθούν κάτω από τις σκάλες. Πρώτα ήταν ένστολοι και μετά με πολιτικά και κρυμμένα όπλα. Προσπαθήσαμε να σφραγίσουμε την πόρτα αλλά δεν γινόταν τίποτα. Οι μαχητές χρησιμοποίησαν ολόκληρο το κτήριο σαν ασπίδα και μπορούσε να βομβαρδιστεί ανά πάσα στιγμή.

Όταν οι άνδρες της Χαμάς κέρδισαν τις εκλογές στη Λωρίδα της Γάζας, ο Νάτζι χάρηκε με την αλλαγή, αλλά τώρα τους μισεί. «Εξαπολύουν ρουκέτες χωρίς κανένα στρατιωτικό αποτέλεσμα εκτός από την αυτοκαταστροφή,» λέει ο επιζών. «Το κάνουν για να παίρνουν λεφτά από τους Ιρανούς και Σύριους υποστηρικτές τους.» Όταν κατέφτασαν οι Ισραηλινοί, οι μαχητές της «αντίστασης» στην περιοχή είχαν εξαφανιστεί. Για να τους βρουν οι στρατιώτες μπήκαν στο κτήριο. Μαζί με τους άλλους άνδρες στην πολυκατοικία, ο Παλαιστίνιος βρέθηκε κρατούμενος για μία μέρα και μία νύχτα. «Έγινα όμηρος δύο φορές στον ίδιο πόλεμο,» λέει αναστενάζοντας ο Νάτζι. «Και οι άνδρες της Χαμάς έχουν απειλήσει να ξεκαθαρίσουν λογαριασμούς στο τέλος των εχθροπραξιών, επειδή διαμαρτυρήθηκα.»

Σε άλλες περιπτώσεις οι νταήδες των Ταξιαρχών Ιζεντίν αλ Κασάμ, της ένοπλης πτέρυγας της Χαμάς, δεν περιορίστηκαν στις απειλές. Ο Οσάμα Ατάλα ήταν 40 ετών, και η μικρότερη κόρη του μόλις είχε γεννηθεί πέντε μέρες νωρίτερα. Σκοτώθηκε στις 28 Ιανουαρίου, 11 μέρες μετά την εκεχειρία. Ο Ατάλα ήταν δάσκαλος στο δημοτικό σχολείο και ακτιβιστής της Φατάχ, του κόμματος του μετριοπαθούς Παλαιστινίου Πρόεδρου, Μαχμούντ Αμπάς, ο οποίος είναι περισσότερο γνωστός ως Άμπου Μάζεν. «Έκανε ανοικτά κριτική στη Χαμάς, αλλά ποτέ δεν σήκωσε όπλο εναντίον τους,» ισχυρίζεται ο Μοχάμεντ Ατάλα, συγγενής του θύματος.

Οι δολοφόνοι ήρθαν στο σπίτι του για να τον συλλάβουν με δύο τζιπ γεμάτα από ένοπλους άνδρες. Φορώντας μάσκες έδειξαν ταυτότητες των δυνάμεων εσωτερικής ασφάλειας των Παλαιστινίων. Είπαν στην οικογένεια ότι θα «του κάνουμε μόνο μερικές συνηθισμένες ερωτήσεις. Θα τον επιστρέψουμε σε μισή ώρα.» Ο δάσκαλος του δημοτικού βασανίστηκε για όλο το βράδυ. Μετά τον σκότωσαν πυροβολώντας τον από απόσταση αναπνοής στον γοφό, πριν τον εγκαταλείψουν την ώρα που ξεψυχούσε μπροστά στο Νοσοκομείο Σιφά.

«Από την αρχή του πολέμου έχουμε καταγράψει 27 εκτελέσεις με συνοπτικές διαδικασίες. 127 άλλοι άνθρωποι έχουν απαχθεί, έχουν βασανιστεί, ή πυροβολήθηκαν στα πόδια. Τουλάχιστον 150 άνθρωποι έχουν τεθεί σε κατ' οίκον περιορισμό. Δεν γνωρίζουμε τίποτα για την τύχη εκατό κρατουμένων από τη Χαμάς. Οι αριθμοί αυτοί μπορεί να είναι υψηλότεροι αλλά, δεν αναφέρονται πολλές περιπτώσεις διότι ο κόσμος είναι φοβισμένος.» Η κατηγορία αναφορικά με τον βρώμικο πόλεμο που έχει εξαπολύσει η Χαμάς εναντίον των αντιπάλων της προέρχεται από τον Σαλά Αμπντ Αλάτι, μέλος της ανεξάρτητης Επιτροπής για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα στη Γάζα.

Τα ονόματα 58 ατόμων που πυροβολήθηκαν στα γόνατα, έχουν δημοσιοποιηθεί από την Ραμάλα, την πρωτεύουσα της Δυτικής Όχθης όπου διοικεί ο Άμπου Μάζεν.

112 άλλοι Παλαιστίνιοι, έχουν σπασμένα πόδια από χτυπήματα που δέχθηκαν με σιδερένιους λοστούς ή τσιμεντένιες πλάκες. Είναι κατά κόρον υποστηρικτές της Φατάχ. Κατηγορούνται για συνεργασία με το Ισραήλ εναντίον της Χαμάς. Στη Ραμάλα, ο Παλαιστίνιος Υπουργός Κρατουμένων και Προσφύγων, Ζιγιάντ Άμπου Εϊν, έχει κάνει λόγο για «τρομοκρατία» και «εγκλήματα που έχουν διαπραχθεί εναντίον του παλαιστινιακού λαού.»

Ένα από τα θύματα είναι ο Ααέντ Ομπάιντ, πρώην στρατιωτικός αστυνομικός που υποστηρίζει την Φατάχ. Με μπλέ μάτια, κοντά κόκκινα γένια, και σκαμμένα μάγουλα, πονάει και βρίσκεται ξαπλωμένος, στον καναπέ του στην πόλη της Γάζας. Κρύβει το αριστερό του πόδι που είναι τυλιγμένο με γάζες κάτω από την κουβέρτα. «Στις 26 Ιανουαρίου, περίπου στις 19:00 καθόμουν έξω από την πόρτα κουβεντιάζοντας με τον αδερφό μου,» λέει. «Τέσσερις οπλισμένοι μασκοφόροι άνδρες κατέφτασαν με ένα ασημένιο τζίπ σαν εκείνα που χρησιμοποιούνται από την Χαμάς. Με συνέλαβαν, μου έβαλαν κουκούλα, και με πήραν με το ζόρι. Δεν είχα κάνει τίποτα.» Πρώτα τον μετέφεραν σε ένα κέντρο εκπαίδευσης μαχητών και του είπαν ότι θα τον εκτελέσουν. Μετά τον έβαλαν να προσευχηθεί και τον πέταξαν πάλι στο αυτοκίνητο. «Κάποια στιγμή πήγαν κοντά στο Νοσοκομείο Σιφά και με έβαλαν να ξαπλώσω κάτω. Με πυροβόλησαν δύο φορές με καλάσνικωφ στο αριστερό πόδι, χωρίς να μου πούνε καν ποια ήταν η κατηγορία εναντίον μου.

Ο αδερφός του άνδρα που πυροβολήθηκε στα γόνατα, είναι ένας από τους κρατουμένους της Φατάχ που απελευθερώθηκε από τις Φυλακές Σαράια, στο κέντρο της Γάζας, πριν το βομβαρδίσουν οι Ισραηλινοί. Έχει καλοσχηματισμένο μουστάκι και οργή στα μάτια του. «Μερικοί κρατούμενοι τραυματίστηκαν από τις βόμβες και μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Σιφά. Τουλάχιστον επτά δολοφονήθηκαν στις κλίνες τους στο νοσοκομείο.»

Αφότου η Χαμάς χρησιμοποίησε τον πόλεμο για ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμών στο εσωτερικό, τώρα θέλει να ελέγξει την διανομή της ανθρωπιστικής βοήθειας και την ανοικοδόμηση. Επιπλέον, προσπάθησε να κατασχέσει την βοήθεια της UNRWA, την υπηρεσία του ΟΗΕ για τους Παλαιστίνιους πρόσφυγες.

Στις 4 Φεβρουαρίου, αστυνομικοί της Χαμάς, άρπαξαν 406 μερίδες φαγητού και 3.500 κουβέρτες που προορίζονταν για 500 παλαιστινιακές οικογένειες. Την επόμενη μέρα, ο κύριος αξιωματούχος του ΟΗΕ στην Γάζα, Τζων Τζίνγκ, δήλωσε κατηγορηματικά στο «Panorama» ότι: «Είναι η πρώτη και τελευταία φορά που κλέβουν την βοήθειά μας. Πρέπει να την επιστρέψουν χωρίς συζήτηση.» Κατά την διάρκεια της νύχτας μερικές ώρες αργότερα κατασχέθηκαν και 300 τόνοι τροφίμων. H UNRWA αποφάσισε να αναστείλει την αποστολή βοήθειας στη Γάζα μέχρι να επιστραφεί αυτή που κλάπηκε. Στις 9 Φεβρουαρίου οι φονταμενταλιστές τα παρέδωσαν και τα επέστρεψαν όλα, αλλά πάντοτε προσπαθούν να επιβάλλουν την υποστήριξη μέσω της βοήθειας.

«Ό,τι περνάει από την Ράφα, το συνοριακό πέρασμα με την Αίγυπτο, καταλήγει στα χέρια της Χαμάς. Η διανομή γίνεται από τις κοινωνικές επιτροπές των τζαμιών, το 90% εκ των οποίων ελέγχεται από το ισλαμικό κίνημα,» εξηγεί ο Μκαίμερ Αμπουσάντα, καθηγητής Πολιτικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Αλ Αζχάρ της Γάζας. Οι κατάλογοι της διανομής λειτουργούν υπέρ εκείνων που υποστηρίζουν την Χαμάς, και είναι το όπλο για την εξασφάλιση της υποστήριξης με αντάλλαγμα την βοήθεια. Στα τέλη Ιανουαρίου, η αστυνομία σταμάτησε τα φορτηγά μιας τοπικής ανθρωπιστικής οργάνωσης που εργάζεται για μία ιταλική Μη Κυβερνητική Οργάνωση. Ήθελε τους καταλόγους για την διανομή του νερού.

Για να συναντηθούμε με τον επικεφαλής μιας παλαιστινιακής Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Υπηρεσία USAid της Αμερικής, περιπλανιόμαστε με προσοχή τη νύχτα. Το ραντεβού μας είναι στη Τζαμπάλιγια. Ο Πρόεδρος της ΜΚΟ φοβάται την Χαμάς, όχι τους Ισραηλινούς. Μιλώντας στο «Panorama» η πηγή την κατηγορεί την οργάνωση ότι «θέλει να επιβάλλει τους άνδρες της να ελέγχουν την διανομή. «Μας είπαν να μην κάνουμε στατιστικές έρευνες για τα σπίτια που καταστράφηκαν. Θέλουν να βάλουν χέρι και στην ανοικοδόμηση. Γνωρίζω πολλές οικογένειες που υπέφεραν από την ισραηλινή επίθεση, αλλά πέφτουν θύματα διακρίσεων σε σχέση με την βοήθεια επειδή δεν υποστηρίζουν την Χαμάς.»

Στη Μπέιτ Λαχίγια στο βόρειο τμήμα της Λωρίδας, το σπίτι της Φατίμας έχει εν μέρει καταστραφεί. «Πήγα στην Ισλαμική Εταιρεία, μία οργάνωση που βρίσκεται κοντά στη Χαμάς και η οποία χειρίζεται τα θέματα βοήθειας και ανοικοδόμησης. Δεν ψηφίζω για αυτούς. Κατά περίεργο τρόπο δεν ήμουν καταχωρημένη στη λίστα διανομής,» λέει η γυναίκα μέσης ηλικίας που φορά μια πολύχρωμη μαντίλα.

Ένας δημοσιογράφος της Γάζας έχασε ένα όμορφο δυόροφο σπίτι. Του έδωσαν 380 ευρώ ως μία αρχική αποζημίωση. «Οι φίλοι της Χαμάς έχουν τσεπώσει 4.000 ευρώ. Για έναν γείτονά μου, του οποίου είχαν σπάσει μόνο τα τζάμια, αλλά είναι ένας απ' αυτούς, η βοήθεια κατέφτασε αμέσως», διαμαρτύρεται ο δημοσιογράφος.

Παρά την καταστροφή το ισλαμικό κίνημα έχει διακηρύξει ότι νίκησε. Ένα πικρόχολο ανέκδοτο που κυκλοφορεί ανάμεσα στους Παλαιστινίους στη Γάζα είναι: «Μερικές ακόμα νίκες σαν και αυτές και η Γάζα θα εξαφανιστεί από το πρόσωπο της γης.» Αλλά κάτι αλλάζει. Μία δημοσκόπηση του Παλαιστινιακού Κέντρου Κοινής Γνώμης Μπεϊτ Σαχούρ αποκαλύπτει ότι η υποστήριξη στη Χαμάς στη Λωρίδα έχει μειωθεί από το 51% τον Νοέμβριο στο 27.8% μετά τον πόλεμο.

http://israelyesgr.blogspot.com

ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ said...

Όσον αφορά το moderation τα είπαμε.Το έβαλα γιατι πολλοί σαν κι εσένα βρίζουν και αερολογούν.Επι της ουσίας μιλάμε εδω.Το οτι θέλεις να προβάλεις το blog σου στο δικό μας μας αρέσει γιατί αναγνωρίζεις οτι έχει μεγάλη επισκεψιμότητα.
Όμως μην βάλεις άλλο άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο.Βάζε σχετικά με την ανάρτηση.

o vizantinos nomos said...

xa xa..sinexiste adelfia....
kai afiste tous os leontes na orionte...

ligos keros tous meni...

xe xe xe...ton an8ropo os israil ton 8eopoiisane..
ma ksexasane ton alfa kai ton omega to ti tous ipe...


essetai hmar.

Anonymous said...

"Σέρνει το δεξί τον χέρι κατά μήκος τον λάρυγγα τον, το χέρι τον το έχει ανοικτό και ο αντίχειρας βρίσκεται δίπλα στο λάρυγ γα τον, και το κατεβάζει προς τα κάτω. Αυτό ονομάζεται σαν το ποινικό σύμβολο του Εισερχόμενον Μαθητευόμενου Μασόνου (Δοκίμου) και υποδηλώνει την τιμωρία σε περίπτωση αθέτησης του όρκου."

Ποιος υποτίθεται ότι γράφει αυτά τα αλαμπουρνέζικα και τι μας ενδιαφέρουν εμάς όλα αυτά;

Anonymous said...

3 laloun k 2 xoreyoun...

Anonymous said...

ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ .
"ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΜΕ"..
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΗΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ISRAELMAN..
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ «αν είσαι σωστός μπλογκερ» ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ!!!!!

ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΣΦΑΓΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ….

ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΙΣΡΑΗΛ "
ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΨΕΜΑ..ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ... ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΘΟΥΝ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΥΝΑΜΟ ΔΑΒΙΔ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ)
http://www.youtube.com/watch?v=lEkkW0VtMo0

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails