Για όλες τις λατρείες οι θεωρίες συνωμοσίας λειτουργούν ως μία ενοποιητική δύναμη ενάντια σ' ένα εχθρικό περιβάλλον, κάποιοι ισχυρίζονται ως προς τον πραγματικό κόσμο. Η προπαγάνδα του Ασαχάρα είχε έναν έντονα αντιαμερικανικό τόνο. Επετίθετο διαρκώς στον αμερικανικό στρατό: «Από το 1988 μας επιτίθενται με δολοφονικά αέρια», είπε τον Απρίλιο του 1994 σε μία τελετή. «Διαχέουν αέρια από ελικόπτερα ή από αεροπλάνα όπου κι αν πάω».
Σε μία ραδιοφωνική εκπομπή τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου, ο Ασαχάρα πληροφόρησε τους οπαδούς του: «Βρίσκομαι κάτω από διαρκείς επιθέσεις αερίων όπου κι αν ταξιδέψω και πολεμικά τζετ από τις στρατιωτικές δυνάμεις των ΗΠΑ πετούν γύρω από το όρος Φούτζι».
Στις 4 Ιανουαρίου του 1995 ο δικηγόρος του Αούμ δήλωσε πως το αρχηγείο της αίρεσης δέχθηκε επίθεση «με αέρια μουστάρδας από το εξωτερικό». Το Αούμ διένειμε προς τα Μέσα Ενημέρωσης ένα βίντεο 18 λεπτών με τίτλο «Ο Σφαγιασμένος Αμνός: Καταγραφές επίθεσης με δολοφονικά αέρια».
Το βίντεο περιείχε οπτικές αποδείξεις για μία επίθεση με αέρια γύρω από το συγκρότημα της λατρείας. Τέσσερις ημέρες μετά την επί θεση με αέρια στον υπόγειο του Τόκιο, ο Ασαχάρα ισχυρίσθηκε πως ήταν «πολύ άρρωστος εξαιτίας επι θέσεων δηλητηριωδών αερίων».
Τον Ιανουάριο του 1995, δύο μήνες πριν από την επίθεση με αέ ρια στον Υπόγειο του Τόκιο, η εφημερίδα «Βαγραγιάνα Σάκα» εξέδωσε το «Εγχειρίδιο του Φόβου»:
Οι εβραϊκές φιλοδοξίες-Ολοκληρωτική παγκόσμια κατάκτηση που ανήκε στο Αούμ. Το εγχειρίδιο αυτό αποτε λούσε μία συλλογή στοιχείων μιας εικοσαετίας.
Στα 1992 ο Ασαχάρα ισχυρίστηκε πως μία μεγάλη σκιώδης εξουσία που πολλοί θεωρούσαν πως είναι οι ΗΠΑ και μία συνωμοσία από εβραίους, μασώνους, την Βρετανική Βασιλική Οικογένεια που έχει στενούς μασωνικούς δεσμούς, ήταν έτοιμη να ξεκινήσει τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Στην Ιαπωνία υπήρχαν 2.512 μασώνοι που οι περισσότεροι είναι ξένοι και λιγότεροι από χίλιοι εβραίοι. Ο Ασαχάρα στους λόγους του κατηγορούσε τις ΗΠΑ και την Δύση διότι διέδιδαν έναν άγριο υλισμό και διεθνισμό που σύμφωνα με την λατρεία ήταν η πηγή των ιαπωνικών προβλημάτων.
Στην μηνιαία έκδοση της εφημερίδας υπήρχε ένα άρθρο που περιείχε έναν κατάλογο εξεχόντων Ιαπώνων αξιωματούχων που τους θεωρούσαν «αριστοκράτες με μαύρη καρδιά που είχαν πουλήσει την ψυχή τους στον Διάβολο».
Το Αούμ πίστευε πως νια να σώσει την Ιαπωνία έπρεπε να καταστρέψει την παρούσα κυβέρνηση. Αν η Αμερική ήταν ο πρώτος στό χος του Αούμ, η παγκόσμια εβραϊκή κοινότητα ήταν ο δεύτερος. Στο εγχειρίδιο του το Αούμ ισχυριζόταν πως οι εβραίοι εκμεταλλεύτηκαν την καταστροφή της Ιαπωνίας μετά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο και την χρησιμοποίησαν ως βήμα στην συνωμοσία για την επίτευξη της απόλυτης παγκόσμιας κυριαρχίας.
Το «Εγχειρίδιο του Φόβου» είναι στην πραγματικότητα μία κήρυξη πολέμου. «Για τα 5,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους», έγραψε ο εκδότης, η «Βαγραγιάνα Σάκα κηρύσσει επίσημα τον πόλεμο στην σκιώδη παγκόσμια κυβέρνηση» που δολοφονεί απειράριθμους ανθρώπους ενώ κρύβεται πίσω από ηχηρές φράσεις και εντυπωσιακές αρχές, ενώ παράλληλα σχεδιάζει την πλύση εγκεφάλου και τον έλεγχο των υπολοίπων. Ιάπωνες ξυπνήστε! Οι συνωμοσίες του εχθρού έχουν καταστρέψει τη ζωή μας».
Κατηγορεί τους εβραίους για τις σφαγές στην Βοσνία, όπως και για τις σφαγές στην Ρουάντα και την Καμπότζη. Συσχετίζει τους εβραίους με την «Μαύρη Αριστοκρατία» και τους «διεθνιστές». Το Αούμ εξέδωσε έναν κατάλογο των εχθρών αυτών στους οποίους συμπεριλαμ βάνονται οι κοσμοπολίτες Ιάπωνες που τους αποκαλεί εβραιοϊάπωνες.
Η εχθρότητα αυτή προς τους εβραίους στην Ιαπωνία έχει τις ρίζες της στην πεποίθηση πως υπάρχει μία παγκόσμια εβραϊκή συνωμοσία για την καταστροφή της Ιαπωνίας, που στηρίζεται στην θεωρία της εξακριβωμένης συνωμοσίας των Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών. Τα Πρωτόκολλα ερμηνεύουν μια ιαπωνική θεωρία για μία αποκρυφιστική θρησκεία που απειλεί την Ιαπωνία εδώ και εκατό χρόνια.
Στα μέσα του 1980 εμφανίστηκαν δεκάδες αντισιωνιστικά βιβλία που πωλούνται σε εκατομμύρια αντίτυπα. Η ιαπωνική αριστερά ανέλαβε αντισιωνιστική στάση, ενώ η άκρα δεξιά παρου σιάζει και καταγγέλει την διεθνή εβραϊκή συνωμοσία.
Ο πιο διάσημος συγγραφέας, ο Γιοΰνο Μασάμ εξέδωσε δύο βιβλία το 1986 στα οποία ισχυ ρίζεται πως οι ΗΠΑ είναι ένα κράτος εβραϊκό που κυβερνάται από μία σκιώδη κυβέρνηση. Στα 1992 ένας άλλος συγγραφέας, ο 'Οτα Ρίγιου, ισχυρίστηκε πως το εβραϊκό σχέδιο για την κατάκτηση της Ιαπωνίας ξεκίνησε πριν 1.200 χρόνια, στην περίοδο Ναρα της ιαπωνικής ιστορίας.
Στα 1995 εμφανίστηκαν δύο α κόμη βιβλία που κατηγορούσαν τους εβραίους για τον σεισμό στο Κόμπε τον Ιανουάριο του 1995. Η στάση λοιπόν του Αούμ αναπτύχθηκε σ' ένα ευνοϊκό κλίμα και εξέφρασε ιδέες και τάσεις που ήταν ήδη παρούσες στην Ιαπωνική κοινωνία. Η έκδοση τέτοιου υλικού ήταν δυνατή, διότι η ιαπωνική κυβέρνη ση δεν θεωρούσε την κυκλοφορία αντισιωνιστικού υλικού ως κάτι κακό. Η διάδοση χωρίς περιορισμούς είναι αποδεκτή στην Ιαπωνία απ' ό λα τα επίπεδα, εξ αιτίας του δικαιώματος της ελευθερίας της έκ φρασης που στην μεταπολεμική Ια πωνία είναι απόλυτο.
Το Αούμ αναβίωσε τις δραστη ριότητες του στα 1997. Η κυβέρνη ση κατέληξε στο συμπέρασμα πως δεν υπήρχε πλέον απειλή κι έτσι έπαψε να εφαρμόζει τον αντι-ανατρεπτικό νόμο που απαγόρευε την λατρεία. Σύμφωνα με την ιαπωνική υπηρεσία ερευνών και Δημόσιας Ασφάλειας, η λατρεία θα έπρεπε να παραμένει κάτω από στενή επιτή ρηση.
Ο αριθμός των οπαδών του Αούμ συνεχίζει να αυξάνει. Σήμερα τo Αούμ έχει σχεδόν 2.000 οπαδούς και 15 βάσεις σ' ολόκληρη την Ιαπωνία. Έχει 28 κτίρια για θρησκευτική εκπαίδευση, ιεραποστολικό έργο και άλλες λειτουργίες.
Μερικές φορές το Αούμ παρουσιάζεται ως μία ομάδα Γιόγκα ή χρηματοδοτεί φεστιβάλ κινηματογράφου. Τα φυλλάδια τους εμφανίζονται τακτικά. Εκατομμύρια φυλλάδια στρατολόγησης με το πρόσωπο του Ασαχάρα τυπωμένο στην πίσω πλευρά διαδίδονται σε σταθμούς τρένων και σε ταχυδρομικά κουτιά και σε κολλέγια.
Το Αούμ αύξησε σημαντικά τις δραστηριότητες συλλογής χρημάτων. Δεκα τρείς επιχειρήσεις που σχετίζονται με το Αούμ και πέντε καταστήματα συλλέγουν δισεκατομμύρια γιεν κάθε χρόνο. Η ειδικότητα της λατρείας είναι η πώληση φθηνών υπολογιστών. Στα 1997 οι πωλήσεις υπολογιστών έφεραν εισπράξεις περισσότερες από 57,5 εκατομμύρια δολλάρια. Η λατρεία επίσης συλλέγει μεγάλα ποσά από τους οπαδούς της. Τους τελευταίους τέσσερις μήνες του 1998 εισέπραξε περισσότερα από 200.000 δολλάρια από 310 σεμινάρια που παρακολούθησαν 7.000 άτομα.
Το εντατικό σε μινάριο «Χρυσή Εβδομάδα» την Άνοιξη του 1999 σε μία κατασκήνωση κοντά στο Τόκιο είχε 200 μαθητές που πλήρωσαν 100-200 χιλιάδες γιεν, ενώ κάποιοι πλήρωσαν μισό εκατομμύ ριο γιεν περισσότερα για τελετές «μύησης» που έφθασαν σ' ένα συνολικό ποσό 500.000 δολλαρίων. Για μία ακό μα φορά το Αούμ απέκτησε τις οικονομικές πηγές για να προωθήσει τους θρησκευτικούς, ιδεολογικούς και πολιτικούς του στόχους. Με τον Ασαχάρα υπόδικο, η λατρεία συνέχισε να λειτουργεί με επικεφαλής την κόρη του Ρέϊκα Ματσουμότο, μαζί με μία ομάδα διοικητική, την Χορόμπου.
Το Αούμ έχει τις δικές του σελί δες στο διαδίκτυο, υπάρχει επίσης ραδιοφωνικός σταθμός και ετοιμάζεται ένας τηλεοπτικός σταθμός. Το όνομα του ραδιοφωνικού προ γράμματος του Ρωσικού Αούμ είναι «Ευαγγέλιο της Βασιλείας». Στο δια δίκτυο έχουν καταχωρήσει ολό κληρο το κείμενο των «Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών» και 58 α ντισιωνιστικά κείμενα.
Για το Αούμ, οι εβραίοι ελέγχουν το χρηματοοικονομικό και το τραπεζικό σύστημα: «Ελέγχουν την ισορροπία της ζήτησης και της προσφοράς κι έτσι ανεβάζουν τις τιμές. Επειδή οι μεταφορές χρήματος έχουν απλοποιηθεί από τις πιστωτικές κάρτες, οι τράπεζες συλλέγουν το χρήμα... Οι τράπεζες κερδίζουν χρήματα επειδή απλά χειρίζονται χρήματα. Μέσω του ελέγχου του χρήματος συλλέγουν χρήματα. Δεν χρειάζεται να εργάζονται.
Εάν το κοινό τους εμπιστευθεί ένα τρισε κατομμύριο δολλάρια το χρόνο, το κέρδος τους αυτόματα φθάνει στο 20%, δηλαδή 20 δισεκατομμύρια δολλάρια. Παίζουν παιχνίδια με όπλο την ευφυία τους».
Σύμφωνα με τον Ασαχάρα «ο υλισμός προωθήθηκε στην Αναγέννηση και κατά την περίοδο της πανούκλας. Εξ αιτίας της πανούκλας οι χ κέρδισαν την εξουσία. Ή θα μπορούσα να πω πως η πανούκλα ήταν μια συνωμοσία των χ... Πριν από την εποχή αυτή, ο πλούτος ήταν πιο ορθά κατανεμημένος. Και ξαφνικό η διαφορά ανάμεσα στους πλούσιους και τους φτωχούς μεγάλωσε».
Ακόμη και στην φυλακή ο Ασαχάρα συνεχίζει να διαδίδει τις διδασκαλίες του. Τα Πρωτόκολλα τα ο ποία τα έφεραν μαζί τους στρατιώτες που επέστρεψαν από την εκστρατεία στηνΣιβηρία κατά τον πόλεμο 1918-23, είχαν μία πανίσχυρη επίδραση στην Ιαπωνία και εισήγαγαν μία νέα διάσταση στις θεωρίες συνωμοσίας στη χώρα αυτή.
Οι θεωρίες αυτές παίζουν κεντρικό ρόλο στην ιδεολογία και την προπαγάνδα του Αούμ και βοηθούν τον Ασαχάρα να ερμηνεύσει πολλά δύσκολα φαινόμενα και να πείσει τους οπαδούς του να ενωθούν και να οργανωθούν για την τελική α ποφασιστική μάχη.
Δεν μας εκπλήσει το γεγονός ότι η μέθοδος του προφητεύεται στο 9ο Κεφάλαιο των Πρωτοκόλλων: «Αρκετοί από τους δικούς μας εκφράζουν τον φόβο πως είναι δυνατόν να ξεσηκωθούν εναντίον μας οι λαοί με τα όπλα στα χέρια, αν καταλάβουν νωρίτερα τι τους προετοιμάζουμε.
Ολους αυτούς τους καθησυχάζω με την διαβεβαίωση ότι για μία τέτοια περίπτωση έχουμε στα χέρια ένα τρομακτικό μέσον σε όλες τις χώρες της Δύσεως, τόσο τρομακτικό που και οι πιο δυνατές και οι πιο θαρραλέες ψυχές θα παραλύσουν από τον τρόμο. Τα κράτη αυτά ξέρουν πως οι οργανώσεις μας που έχουν εγκατασταθεί σε όλα τα μέρη της χώρας και στις πρωτεύουσες τους, είναι έτοιμες να τινάξουν στον αέρα όλες τις κρατικές και τις άλλες ζωτικές για τη χώρα τους εγκαταστάσεις».
Υπάρχουν ενδείξεις πως το ρωσικό παρακλάδι του Αούμ στα 1935 αριθμούσε 30.000 μέλη και πως η λατρεία αναζητά την επέκταση.
Στις κατηγορίες τέλος των σιωνιστών εναντίον του Αούμ, δεν μπορεί να απαντηθεί η εξής απλή ερώτηση:
Γιατί αφού το Αούμ θεωρεί βασικό του εχθρό τον σιωνισμό, διέπραξε ένα τυφλό κτύπημα στο υπόγειο του Τόκιο, σκοτώνοντας τα αδέλφια του τους Ιάπωνες;
Μήπως το κτύπημα αυτό επιβεβαιώνει το απόσπασμα από το Κεφάλαιο 9 των πρωτοκόλλων που ήδη αναφέραμε;
Πηγή: Απολλώνειο Φως
No comments:
Post a Comment