Η εικονιζόμενη Αφρικανική καλλιτέχνης ονόματι Hannah Wozene Kvam, η οποία ζει στη Νορβηγία, ξεκάθαρα δηλώνει ότι οι Νορβηγοί «θα πάψουν να κοιμούνται ήσυχοι», («θα κοιμούνται με το ένα μάτι ανοικτό»), όταν οι «καταπιεζόμενες μειονότητες» θα είναι η κυρίαρχη ομάδα και με την οποία δεν θα έχει κανένα νόημα να τα βάλεις.
Η Kvam, έγραψε ένα μεγάλο άρθρο στην Aftenposten, την μεγαλύτερη νορβηγική εφημερίδα, όπου κατήγγειλε μια Νορβηγίδα κωμικό με το όνομα Else Kåss Furuseth, η οποία σε μια εκπομπή του καναλιού TV2, έβαψε το πρόσωπό της μαύρο για να μιμηθεί την πάμπλουτη Αφροαμερικάνα τηλεπαρουσιάστρια Oprah Winfrey. Αυτό είναι «ρατσισμός» και «διακρίσεις» για την γεννημένη στην Αιθιοπία, Kvam.
Το άρθρο αποτελεί μια σούπα εξηγήσεων και προσωπικών εμπειριών, καθώς και ένα είδος μαθήματος ιστορίας πάνω στο θέμα «ρατσισμός». Η ουσία του άρθρου είναι ότι ο μαύρος είναι πάντα το θύμα που χρειάζεται ειδική μεταχείριση και κατανόηση. Το ότι βρίσκεται σε μια ξένη χώρα και πρέπει να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον του, αυτό είναι κάτι το άγνωστο για την Kvam και την κάθε Kvam.
Η Kvam η οποία είναι και ηθοποιός, ανήκει στο λεγόμενο“Nordic Black Theatre” (Νορδικό Μαύρο Θέατρο), ένα θέατρο που εστιάζει στο χρώμα του δέρματος και την εθνοτική καταγωγή των μελών του που είναι από χώρες της Αφρικής. Είναι συνεπώς ξεκάθαρα ρατσιστικό. Εάν υπήρχε ένα «Νορδικό Λευκό Θέατρο» θα είχε ξεσηκώσει τη μήνη των «αντιρατσιστών», έτσι δεν είναι;
Η Kvam βρίσκεται επίσης, πίσω από την πρωτοβουλία “Afrikanhistory week” (Εβδομάδα Αφρικανικής Ιστορίας).
Nordic Black Theater
Οι οπαδοί των πολυπολιτισμικών κοινωνιών και της δήθεν «ένταξης» (ή «ενσωμάτωσης») των μεταναστών, κάνουν ότι δεν βλέπουν ότι οι μετανάστες (και λαθρομετανάστες) που έρχονται από χώρες του τρίτου κόσμου στην Ευρώπη, πάντα οργανώνονται, για να ζήσουν και να εργαστούν με βάση την εθνότητά τους και όχι με σκοπό να ενταχθούν στην ντόπια κοινότητα. Γιατί λοιπόν, στη συνέχεια διαμαρτύρονται, ότι η πλειοψηφία δεν δέχεται τις διαφορετικές πολιτιστικές τους ευαισθησίες, όταν οι ίδιοι κατασκευάζουν συνεχώς νέα τείχη γύρω από την δική τους εθνικότητα και τον δική τους κουλτούρα ;
Η απειλή θανάτου εναντίον των Νορβηγών
Η Kvam καταλήγει στο μακρύ και χωρίς νόημα υβρεολόγιο της με μια απειλή θανάτου για τους Νορβηγούς, παραθέτοντας ένα τραγούδι που αποκαλεί ρατσιστική χώρα τη Νορβηγία. Αλλά η Kvam δεν είναι μόνη.
Δεν πάει πολύς καιρός που η Kohinor Nordberg, με καταγωγή από το Μπαγκλαντές, και σύζυγος του Σομαλού ναρκομανή που έγινε γνωστός το 2007 με ένα περιστατικό «ρατσισμού» στο Sofienbergparken) η οποία κέρδισε το βραβείο «Årets Nordmann» 2007), δήλωσε ότι Νορβηγία είναι μια «Δημοκρατία λευκών σκουπιδιών».
Συμπέρασμα: Το να λες τους Νορβηγούς «ρατσιστές» και «λευκά σκουπίδια» σε κάνει να κερδίζεις βραβεία.
Εδώ είναι το πώς τελειώνει το άρθρο της Kvam :
“You wanna keep me down keep me down,
Revolution against this racist institution,
The white man shall forever sleep with one eye open”
«Θέλεις να με κρατήσεις κάτω, να με κρατήσεις κάτω,
Επανάσταση κατά αυτού του ρατσιστικού ιδρύματος (θεσμού)
Ο λευκός άνθρωπος θα κοιμάται πάντα με το ένα μάτι ανοικτό».
(Είναι στίχοι από το τραγούδι “Shoot'n Up And Gett'n High” της Αφροαμερικάνας bisexual μουσικού Meshell Ndegeocello)
Πώς να αντέδρασε άραγε η Kvam, όταν βγήκε εκείνη η αμερικάνικη σαχλοταινία “White chicks”, όπου δύο Αφροαμερικανοί ηθοποιοί έπαιζαν δύο λευκές ξανθές, έχοντας βάλει χλωμές μάσκες;
Αξίζει να σημειωθεί ότι το άρθρο που δημοσιεύθηκε στην Aftenposten, δεν ήταν ανοικτό σε σχόλια, προφανώς από το φόβο της αντίδρασης του νορβηγικού λαού για την ξεκάθαρη απειλή δολοφονίας.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Η Kvam, έγραψε ένα μεγάλο άρθρο στην Aftenposten, την μεγαλύτερη νορβηγική εφημερίδα, όπου κατήγγειλε μια Νορβηγίδα κωμικό με το όνομα Else Kåss Furuseth, η οποία σε μια εκπομπή του καναλιού TV2, έβαψε το πρόσωπό της μαύρο για να μιμηθεί την πάμπλουτη Αφροαμερικάνα τηλεπαρουσιάστρια Oprah Winfrey. Αυτό είναι «ρατσισμός» και «διακρίσεις» για την γεννημένη στην Αιθιοπία, Kvam.
Το άρθρο αποτελεί μια σούπα εξηγήσεων και προσωπικών εμπειριών, καθώς και ένα είδος μαθήματος ιστορίας πάνω στο θέμα «ρατσισμός». Η ουσία του άρθρου είναι ότι ο μαύρος είναι πάντα το θύμα που χρειάζεται ειδική μεταχείριση και κατανόηση. Το ότι βρίσκεται σε μια ξένη χώρα και πρέπει να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον του, αυτό είναι κάτι το άγνωστο για την Kvam και την κάθε Kvam.
Η Kvam η οποία είναι και ηθοποιός, ανήκει στο λεγόμενο“Nordic Black Theatre” (Νορδικό Μαύρο Θέατρο), ένα θέατρο που εστιάζει στο χρώμα του δέρματος και την εθνοτική καταγωγή των μελών του που είναι από χώρες της Αφρικής. Είναι συνεπώς ξεκάθαρα ρατσιστικό. Εάν υπήρχε ένα «Νορδικό Λευκό Θέατρο» θα είχε ξεσηκώσει τη μήνη των «αντιρατσιστών», έτσι δεν είναι;
Η Kvam βρίσκεται επίσης, πίσω από την πρωτοβουλία “Afrikanhistory week” (Εβδομάδα Αφρικανικής Ιστορίας).
Nordic Black Theater
Οι οπαδοί των πολυπολιτισμικών κοινωνιών και της δήθεν «ένταξης» (ή «ενσωμάτωσης») των μεταναστών, κάνουν ότι δεν βλέπουν ότι οι μετανάστες (και λαθρομετανάστες) που έρχονται από χώρες του τρίτου κόσμου στην Ευρώπη, πάντα οργανώνονται, για να ζήσουν και να εργαστούν με βάση την εθνότητά τους και όχι με σκοπό να ενταχθούν στην ντόπια κοινότητα. Γιατί λοιπόν, στη συνέχεια διαμαρτύρονται, ότι η πλειοψηφία δεν δέχεται τις διαφορετικές πολιτιστικές τους ευαισθησίες, όταν οι ίδιοι κατασκευάζουν συνεχώς νέα τείχη γύρω από την δική τους εθνικότητα και τον δική τους κουλτούρα ;
Η απειλή θανάτου εναντίον των Νορβηγών
Η Kvam καταλήγει στο μακρύ και χωρίς νόημα υβρεολόγιο της με μια απειλή θανάτου για τους Νορβηγούς, παραθέτοντας ένα τραγούδι που αποκαλεί ρατσιστική χώρα τη Νορβηγία. Αλλά η Kvam δεν είναι μόνη.
Δεν πάει πολύς καιρός που η Kohinor Nordberg, με καταγωγή από το Μπαγκλαντές, και σύζυγος του Σομαλού ναρκομανή που έγινε γνωστός το 2007 με ένα περιστατικό «ρατσισμού» στο Sofienbergparken) η οποία κέρδισε το βραβείο «Årets Nordmann» 2007), δήλωσε ότι Νορβηγία είναι μια «Δημοκρατία λευκών σκουπιδιών».
Συμπέρασμα: Το να λες τους Νορβηγούς «ρατσιστές» και «λευκά σκουπίδια» σε κάνει να κερδίζεις βραβεία.
Εδώ είναι το πώς τελειώνει το άρθρο της Kvam :
“You wanna keep me down keep me down,
Revolution against this racist institution,
The white man shall forever sleep with one eye open”
«Θέλεις να με κρατήσεις κάτω, να με κρατήσεις κάτω,
Επανάσταση κατά αυτού του ρατσιστικού ιδρύματος (θεσμού)
Ο λευκός άνθρωπος θα κοιμάται πάντα με το ένα μάτι ανοικτό».
(Είναι στίχοι από το τραγούδι “Shoot'n Up And Gett'n High” της Αφροαμερικάνας bisexual μουσικού Meshell Ndegeocello)
Πώς να αντέδρασε άραγε η Kvam, όταν βγήκε εκείνη η αμερικάνικη σαχλοταινία “White chicks”, όπου δύο Αφροαμερικανοί ηθοποιοί έπαιζαν δύο λευκές ξανθές, έχοντας βάλει χλωμές μάσκες;
Αξίζει να σημειωθεί ότι το άρθρο που δημοσιεύθηκε στην Aftenposten, δεν ήταν ανοικτό σε σχόλια, προφανώς από το φόβο της αντίδρασης του νορβηγικού λαού για την ξεκάθαρη απειλή δολοφονίας.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
No comments:
Post a Comment