Monday, June 17, 2013

Γιατί χαίρομαι που έκλεισε η ΕΡΤ


        Ναι, λοιπόν ανήκω και εγώ σ' αυτούς τους χαιρέκακους που χαίρονται τώρα που κλείνει η ΕΡΤ και μένουν τόσοι στον δρόμο ξέρεις γιατί ;
1.      Διότι όταν με κατακρεουργούσαν οικονομικά εσύ τους έβγαζες όλους καταλληλότερους.
2.      Διότι ποτέ δεν βγήκες για μένα στον δρόμο, απεναντίας έκανες  ό,τι περνούσε από το χέρι σου για να με παραπλανήσεις και να στρέψεις τις άλλες τάξεις εναντίον μου.

3.      Διότι με χρήματα που μου έπαιρνες με το ζόρι ως φορολογουμένου από το πορτοφόλι μου, είχες μισθό που εγώ με τρία πτυχία , ένα διδακτορικό και δύο διπλώματα ευρεσιτεχνίας δεν τα έχω δεί ούτε στον ύπνο μου και βολεύομαι με τα 1120 € τον μήνα προσπαθώντας να ζήσω τρία παιδιά, το ένα φοιτητή στην Μυτιλήνη με το δεύτερο να μην γνωρίζω που θα εισαχθεί εφέτος και το τρίτο να έχει και αυτό τις ανάγκες του.
4.      Διότι με έχεις κάνει να σε βλέπω απέναντί μου και όχι δίπλα μου αφού πάντα ήσουνα με τα λαμόγια, διευκολύνοντάς τα να με κλέβουν μέχρι και σήμερα.
5.      Διότι είσαι ο βραχίονας και ο μοχλός πίεσης και επιβολής των πάσης φύσεως αντισυνταγματικών αποφάσεων της εκάστοτε εξουσίας.
6.      Διότι ως άλλη εξουσία δεν ελέγχεις πλέον κανένα , ως ώφειλες , απλά προσπαθείς να μοιραστείς την πίτα της εξουσίας με οικονομικά οφέλη.
7.      Διότι για να μπορείτε να κάνετε αυτά που προανέφερα πρέπει να είστε η χειρότερη φάρα που κυκλοφορεί γιατί δεν σέβεστε τον δίπλα σας και φέρεστε ξεδιάντροπα.

    Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο και να σου εξηγώ γιατί είμαι χαιρέκακος μαζί σου αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Συνέχισε να μαζεύεις στρατευμένους που διαμαρτύρονται γιατί σε πετάξανε στον δρόμο. Με αυτά που έχεις μαζέψει πιστεύω να ζείς άνετα για καμιά δεκαριά χρόνια ακόμη. Εγώ θα πληρώνω όμως ευχαρίστως τους εργάτες που φτιάχνουν τους δρόμους στην Κάρπαθο έστω και αν δεν πάω ποτέ, το νερό που πίνουν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο και το δημοτικό καίτοι τα δικά μου μεγάλωσαν και όλους αυτούς που ειρωνικά αναφέρεις και θα το κάνω με ευχαρίστηση. Ξέρεις γιατί; Διότι οι άνθρωποι αυτοί πληρώνονται απλά για να επιβιώσουν όπως εγώ και δουλεύουν για το ψωμί τους και όχι για το παντεσπάνι τους και το κυριότερο δεν καταστρέφουν εμένα και την Πατρίδα μου όπως εσείς.

Αυτά προς το παρόν άνεργε μπουρζουά.

Ο ΧΑΙΡΕΚΑΚΟΣ

ΗΡΑΚΛΗΣ ΣΤΕΦ. ΒΑΡΛΑΓΚΑΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Υ.Σ. Εάν δημοσιευθεί το ανωτέρω κείμενο θα δημοσιευθεί ως έχει συμπεριλαμβανομένου και του υστερόγραφου.

1 comment:

Anonymous said...

συμφωνω απολυτα.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails