Tuesday, November 24, 2009

ΟΙ ANTIFA ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

Ποιοι είναι αυτοί που γεμίζουν με χιλιάδες ακριβές αφίσες, άσχετα με το αν δεν κατορθώνουν τελικά να μαζέψουν πάνω από 200-300 άτομα, τους δρόμους της πρωτεύουσας; Ποιοι είναι οι επικεφαλής τους; Ποιοι τους χρηματοδοτούν; Ποιοι εν τέλει κρύβονται από πίσω τους; Έχει η ιδεολογία αυτή καμία σχέση με κινήματα της Αριστεράς ή του ευρύτερου αναρχικού, αντιεξουσιαστικού και αυτόνομου χώρου;







Γεμίσαμε παντού αφίσες για την Σρεμπρένιτσα, για τις σφαγές των Σέρβων και των Ελλήνων εθνικιστών, για το όνομα της «Μακεδονίας» που είναι «ποτισμένο με το αίμα της Βοσνίας» και αναρωτιόμαστε αν όλα αυτά μπορούν να έχουν σχέση με την αναρχική ιδεολογία.
Αυτό πάντως που γνωρίζουμε είναι ότι οι αντιφάδες αναφέρονται επιλεκτικά και μονομερώς στην Σρεμπρένιτσα. Δεν ακούσαμε τίποτα ούτε για κροατικές θηριωδίες κατά την ανακατάληψη της Κράινα, ούτε για τους μουτζαχεντίν στην Βοσνία που έκαναν συλλογή κεφαλών των Σερβοβόσνιων αντιπάλων τους, ούτε για τους Αλβανούς UCKάδες που αιχμαλώτιζαν Σέρβους αμάχους, τους αφαιρούσαν χωρίς αναισθητικό τα νεφρά τους (και τους σκότωναν) και στην συνέχεια τα προωθούσαν στην παράνομη αγορά ανθρωπίνων οργάνων. Γιατί άραγε; Γιατί δηλαδή καταδικάζουν μονομερώς τις όποιες ακρότητες διέπραξαν οι Σέρβοι και για τις σφαγές των άλλων εμπολέμων της πρώην Γιουγκοσλαβίας σιωπούν επιδεικτικά; Γι’ αυτούς δεν θα κάνουν καμία «διαδήλωση μνήμης»; Η ζωή κάποιων έχει μεγαλύτερη αξία από εκείνη κάποιων άλλων; Εάν αυτό δεν είναι ρατσισμός, τότε τι είναι;

Ένα άλλο ερώτημα επίσης αιωρείται και χρήζει απάντησης από τους αντιφάδες, το οποίο και αποφεύγουν επιμελώς να απαντήσουν. Ποια είναι η θέση τους έναντι των ΝΑΤΟϊκών βομβαρδισμών στην Γιουγκοσλαβία το 1999; Οι ίδιοι τότε -είτε ως συλλογικότητες είτε ως μεμονωμένα άτομα- συμμετείχαν στα συλλαλητήρια που έγιναν σε όλη την Ελλάδα με πρωτοβουλία αριστερών οργανώσεων; Ή κάθονταν στον καναπέ τους; Ή μήπως η θέα των Αλβανών που ανέμιζαν λάβαρα του UCK και αμερικάνικες σημαίες στην Ομόνοια, φωνάζοντας συνθήματα υπέρ των βομβαρδισμών, τους ηδόνιζε; Εν τέλει, αυτές τις ημέρες γιορτάσαμε την επέτειο του Πολυτεχνείου. H antifa συμμετείχε στην πορεία προς την αμερικάνικη πρεσβεία (έστω για το «ξεκάρφωμα») ή μήπως διάκειται αρνητικά γιατί θεωρεί ότι η πορεία αυτή έχει έναν αντι-ιμπεριαλιστικό χαρακτήρα; Έχει ποτέ καταλήξει πορεία της antifa στην αμερικάνικη πρεσβεία;

Έχουμε όμως και άλλα ερωτήματα να θέσουμε: Ποια είναι οι σχέση τους με τις υπόπτου προελεύσεως και χαρακτήρα «Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις» που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρη την ανατολική Ευρώπη ως δούρειος ίππος της Νέας Τάξης; Ποιά είναι η σχέση τους με την φιλοσιωνιστική antifa της Γερμανίας; Πως συμβαίνει να έχουν ακριβώς τις ίδιες θέσεις αναφορικά με το γιουγκοσλαβικό, το μακεδονικό, αλλά και με σειρά άλλων ζητημάτων με την γνωστή πρακτορική ιστοσελίδα “bulgarmak”; (βλέπε σχετική σύνδεση 1, σχετική σύνδεση 2). Αυτή η «ταύτιση απόψεων» είναι απαραιτήτως συμπτωματική; Το ίδιο ισχύει και με την «σύμπτωση απόψεων» με τον «πατριάρχη» του νεοφιλελευθερισμού στην χώρα μας, Ανδρέα Ανδριανόπουλο; (βλέπε σχετική σύνδεση). Και για ποιο λόγο το φιλελεύθερο ιστολόγιο “Left Liberal Synthesis” διαφήμιζε την αντισερβική πορεία της Αntifa στις 18 Οκτωβρίου, γράφοντας μάλιστα ότι «τα ανακλαστικά της Antifa είναι τρομερά» και ότι «αξίζουν μπράβο στους ακτιβιστές του Antifa, για την πρωτοβουλία τους»; (βλέπε σχετική σύνδεση). Ποια σχέση μπορεί να έχει ο νεοφιλελευθερισμός με υποτιθέμενους κοινωνικούς αγωνιστές ενάντια σε κάθε μορφής καταπίεση; Γιατί τόση εμμονή από την πλευρά της antifa στην δαιμονοποίηση των εχθρών των ΗΠΑ, Σέρβων; Εμείς απλώς θέτουμε κάποια ερωτήματα. Ο νοών νοείτω..

Αυτά που έχουμε εμείς να πούμε από την πλευρά μας είναι τα εξής: H antifa είναι ένα πολιτικό ρεύμα που στοχεύει -σύμφωνα με τα λεγόμενα των οπαδών της- στην καταπολέμηση του φασισμού και του ρατσισμού. «Μητρόπολή» της θεωρείται η μεταπολεμική Γερμανία και σύμφωνα με πολλούς δημιουργήθηκε για να υπερασπίζεται τα συμφέροντα των ΗΠΑ, της Βρετανίας και του Ισραήλ. Σε παρόμοιο μήκος κύματος φαίνεται ότι κινούνται και «μη κυβερνητικές» οργανώσεις που δραστηριοποιούνται στο πρώην ανατολικό μπλοκ, χρηματοδοτούμενες από την Δύση. Στην Ελλάδα υπάρχει πλειάδα antifa πυρήνων (ή συμμοριών αν προτιμάτε), που συμμετέχουν μεταξύ άλλων σε τραμπουκικές ενέργειες τρομοκράτησης όσων δεν συμφωνούν με τις απόψεις τους. Δεν έχουν όλες οι antifa οργανώσεις 100% ταύτιση θέσεων (έχουν κάποτε και εσωτερικές αντιπαραθέσεις), ωστόσο διαθέτουν κάποια κοινά μεταξύ τους χαρακτηριστικά:

Είναι φανατικοί εχθροί των εθνικών κρατών και ένθερμοι υποστηρικτές της πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
Είναι θιασώτες της «ευρωπαϊκότητας» και του «πολιτικά ορθού» και υπέρμαχοι της υπεροχής του «πολιτισμένου» δυτικού κόσμου έναντι των «κακών» Ρώσων και Σέρβων (ή σε ορισμένες περιπτώσεις και κατά των «τρομοκρατών» Ιρανών και Παλαιστινίων).
«Κολλούν» εσκεμμένα την «στάμπα» του «φασίστα» σε όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες πατριώτες, λες και το ν’ αγαπάς τον τόπο σου είναι ρετσινιά.
Πιστεύουν στην παγκόσμια καθολικότητα των «ευρωπαϊκών αξιών» και προσπαθούν να τις εξαγάγουν, να τις «μεταλαμπαδεύσουν» και να τις επιβάλουν του σε όλο τον κόσμο, υπό μία νέα μορφή «πολιτισμικής και ιδεολογικής αποικιοκρατίας».
Επικροτούν και δικαιολογούν την επιλεκτική χρήση βίας από ιμπεριαλιστικές δυνάμεις με σκοπό την συλλογική «τιμωρία» ορισμένων μη «πολιτικά ορθών» λαών (π.χ. ο «καλός» βομβαρδισμός της Σερβίας το 1999).
Υπερασπίζονται τους απανταχού Εβραίους (ορισμένοι και το δολοφονικό κράτος του Ισραήλ), με πρόσχημα την καταπολέμηση του «αντισημιτισμού» (εδώ δεν τολμούν, τουλάχιστον προς το παρόν, να σηκώσουν ισραηλινές σημαίες για ευνόητους λόγους).
Υποστηρίζουν κάποιους συγκεκριμένους εθνικισμούς (αλβανικό, μουσουλμανικό βοσνιακό, σλαβομακεδονικό / βουλγαρικό) έναντι άλλων (ελληνικού, σερβικού, ρωσικού).
Παίρνουν ανοιχτά το μέρος των ιστορικών εχθρών του Ελληνισμού και συμπεριφέρονται αντικοινωνικά, με σκοπό να προκαλέσουν το λαϊκό αίσθημα (χαρακτηρισμοί όπως «νοικοκυραίοι μικροαστοί», «είμαστε Τούρκοι, Αλβανοί, προδότες κτλ», «είμαστε όλοι ομοφυλόφιλοι» κτλ).
Είναι ελιτιστές και νιώθουν απέχθεια για την λαϊκή πλειοψηφία και μίσος για την κοινωνία στην οποία ζουν.
Είναι ατομικιστές και νιώθουν ευχαρίστηση όταν προκαλούν το κοινό αίσθημα.
Είναι φιλοαμερικάνοι και φιλοευρωπαϊστές και οπαδοί του ιμπεριαλισμού, όπως αποδεικνύεται από την κατεύθυνση προς την οποία κινείται η όλη πολιτική τους δραστηριότητα.
Οι αντιφάδες λοιπόν δεν είναι ούτε αντιεξουσιαστές, ούτε επαναστάτες, ούτε αναρχικοί. Μπορεί αυτή η «μόδα» να προήλθε από μία μετάλλαξη βγαλμένη μέσα από τα σπλάχνα του αναρχικού χώρου, όμως σήμερα κάθε άλλο παρά έχει σχέση με την αναρχική ιδεολογία. Απλά καπηλεύονται τα αναρχικά σύμβολα και χρησιμοποιούν την αναρχική ρητορική για να «θολώσουν τα νερά». Έχουμε ουσιαστικά να κάνουμε με μεταμφιεσμένους σε «αναρχικούς» έμμισθους πράκτορες που συμπαρασύρουν πολύ περισσότερους απληροφόρητους ή αφελείς προς ελεγχόμενες από τους ιδίους οδούς, τις οποίες και έχουν προ πολλού διαμορφώσει. Είναι λακέδες των ιμπεριαλιστών, είναι οι «Σαακασβίλι» της Ελλάδας, είτε εκούσια είτε ακούσια. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Και προκαλούμε όποιον θεωρεί ότι όσα γράφουμε δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια, να μας διαψεύσει με επιχειρήματα. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

Δεν ξέρουμε τι ωθεί αυτά τα άτομα να έχουν μία τέτοιου είδους συμπεριφορά. Πιθανόν τα κίνητρά τους να είναι παρόμοια με αυτά των ταγματασφαλιτών στην Κατοχή. Η συμπόρευση με τον εκάστοτε ισχυρό είναι διαχρονικά ένα ισχυρότατο δέλεαρ για ανθρώπους που επιθυμούν να αποκτήσουν δύναμη, λόγω προσωπικών τους φιλοδοξιών, ή και να εκδικηθούν τους γύρω τους, λόγω ψυχολογικών τους απωθημένων. Σίγουρα παίζει σημαντικότατο ρόλο η παχυλή «αντιρατσιστική» και «αντιφασιστική» χρηματοδότηση και προπαγάνδα, αυτό όμως δεν είναι πάντοτε αρκετό. Ο ψυχολογικός παράγων όμως πιθανόν να διαδραματίζει εξίσου σημαντικό ρόλο. Θεωρείται λοιπόν ότι πρόκειται για συνδυασμό και των δύο. Δεν ξέρουμε τι φταίει, αν δηλαδή όταν ήταν μικροί τα άλλα παιδάκια δεν «τους έπαιζαν» ή αν έχουν γενικά απωθημένα από «την άτιμη την κοινωνία», εμείς πάντως δεν τους φταίμε σε τίποτα και δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τους ανεχόμαστε. Να λύσουν πρώτα τα ψυχολογικά τους και να πάψουν να στρέφονται εναντίον ολόκληρης της κοινωνίας στην οποία ζουν. Είναι εχθροί του λαού μας, εχθροί των λαών της περιοχής μας, είναι εχθροί όλων μας. Όσο συνεχίζουν τον κατήφορό τους, θα μας βρίσκουν μπροστά τους, θα βρίσκουν ολόκληρο το λαό απέναντί τους. Και τότε θα είναι γι’ αυτούς πολύ αργά. Θα πνιγούν από την λαϊκή οργή!

ΠΗΓΗ

5 comments:

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?

Anonymous said...

montarismeno einai paidia i pic,koita3ete tin kala

ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΜΑΡΚΑΡΑΣ Αρχ.Μηχ.κάτοικος θαμώνας Π.Α. said...

Κατα καιρούς αναφαίρεται στον τύπο ότι η ΑΝΤΙΦΑ χρηματοδοτείται ως ελεγχόμενη απο τον δισεκατομμ. Τζ.Σόρος.

Η ύποπτη δράση της στην περιοχή του Αγ.Παντελεήμονα, όπως υπονοείται εμμέσως πλήν σαφώς απο τον τύπο ενεργοποιείται για να υπερασπίσει τα συμφέροντα του ιδρυτή της Σόρος ήτοι την αγορά μάλλον με εξευτελιστικές τιμές των ακινήτων της Αθήνας και της υπόλοιπης Ελλάδος, {kathimerini.gr | Στην ελληνική αγορά ακινήτων ο Tζ. Σόρος
news.kathimerini.gr/.../2002_25667
23 Μάιος 2002 } ..........
αφου όμως πρώτα έντεχνα έχει στοιχηματήσει χρηματιστηριακά στην οικονομική κατάρρευση της Ελλάδος..................και πάντα ταύτα εν γνώσει του κου.....ΓΑΠ.

Το όργανο του ¨η Αντίφα¨ ( ή με άλλη παραλλαγμένη επωνυμία - αυτοχρηματοοδοτούμενα στέκια), προσέκρουσε στη Χρυσή Αυγή, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι του κέντρου της Αθήνας, προεκλογικά & μετεκλογικά να υβρίζονται μέσω αφισοκολλήσεων και ενυπογράφως ως ρατσιστές - φασίστες και να καλούνται να εναγκαλιστούν τους λαθρομετανάστες. Λοιπόν...Οσοι το επιθυμούν ....μπορούν να τους πάρουν στο σπίτι τους, να ασπασθούν την θρησκεία τους, και να υιοθετήσουν τον τρόπο ζωής τους.......ήτοι να φοράνε μαντίλα, να υπακούν τυφλά στον Ιμάμη – Αρχηγό, να μην τρώνε χοιρινό, να μην πίνουν κρασί, να ειναι αντίθετοι με το Ελληνικό πνεύμα την Ελληνική Επιστήμη – Φιλοσοφία – Δημοκρατικό Πολίτευμα – Ελευθερία Πνεύματος και Εκλογής και να σφάζουν.... κάθε μή μουσλίμ = πιστός ο οποίος τυγχάνει Ελληνιστής και οχι σώνει και καλά μόνο Χριστιανός.

ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΜΑΡΚΑΡΑΣ Αρχ.Μηχ.κάτοικος θαμώνας Π.Α. said...


Και...Αναρωτιόμαστε ποίος εστί ¨φασιστίζων και ρατσιστίζων,¨ ο απλός Ελλην κάτοικος-πολίτης των Αθηνών που θέλει να κρατήσει το σπιτάκι του ?;; ...ή ο ουγγρο-Σκοπιανός που θέλει να του το πάρει....για ένα κομμάτι ψωμί...και… ποιός εστί Αριστερίζων ;;;;;αυτός που προστατεύει τόν Ελληνα ή…. αυτός που δουλεύει για τον κ..........ουγρο-Σκοπιανό???;;

Η Αντίφα λοιπόν συστάθηκε ως αντίβαρο εις την ανάπτυξη των εθνικιστικών-πατριωτικών κινημάτων της Γερμανίας και της υπόλοιπης Ευρώπης, όπως και στην περίπτωση της Gladio. ( η παρουσία των Ερυθρών Ταξιαρχιών στην Ιταλία ). Μήπως στην περίπτωση της Ελλάδος και της χρηματοοικονομικής κατάρρευσης της συνυπεύθυνοι είναι και οι ζάμπλουτοι Ελληνες οι οποίοι ενω έβλεπαν τους διάφορους Σόρους να ποντάρουν εναντίον της Ελλάδος, αυτοί Οχι μόνον δέν επένδυσαν – πόνταραν υπέρ της πατρίδας τους αλλά ...εσίγησαν. ??
Ο ρόλος του Τζόρτζ Σόρος στην παγκόσμια νεοταξική τραπεζική σκακιέρα ειναι γνωστός και επιβεβαιώνεται και με τα κάτωθι.

1) Τζόρτζ Σόρος: τακτικός επισκέπτης - παρευρισκόμενος στη λέσχη Μπίλντερμπεργκ.σελ.436.παρ.5.Ντάνιελ Εστουλίν.¨Η Αληθινή Ιστορία της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ – ( Τριμερούς Επιτροπής – Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων) . ¨Εκδ.Πασχαλίδης.

2) Την περίοδο του διαμελισμού της Γιουγκοσλαβίας, μέσω του ιδρύματος του για μια ανοικτή κοινωνία και μέσω του δικτύου των εγκατεστημένων ΜΚΟ στα Βαλκάνια-Ανατ.Ευρώπη-πρώην Σοβιετική Ενωση, επένδυε χρήματα για την ανασυγκρότηση του Κοσόβου εκεί όπου οι κυβερνήσεις και τοπικές κοινωνίες ήσαν οικονομικά εξαρτώμενες απο το οργανωμένο έγκλημα. σελ.273. ¨Η Εγκαθίδρυση ενός κράτους Μαφίας.καθηγητής του Παν.της Οττάβα Καναδάς.¨Μ.Κοσουντόφσκι, βιβλ.¨Η Παγκοσμιοποίηση της Φτώχειας και η Νέα Τάξη Πραγμάτων.¨

3) Πρίν το 2000 και σχετικά με την κατάληψη του Κοσόβου απο τις στρατιωτικές δυνάμεις η Διεθνής Ομάδα Κρίσης υποκινούμενη και υποστηριζόμενη απο τον ίδιο τον Τ.Σόρος απέστειλε έγγραφο στον ΟΗΕ προτρέποντας και επεξηγώντας την διαδικασία κατάληψης του ορυχείου της Τρέπκα, λόγω του αδιεξόδου της υπόθεσης. βιβλ.¨Η Παγκοσμιοποίηση της Φτώχειας και η Νέα Τάξη Πραγμάτων.¨

4) Επίσης πριν το 2000 στην εξαπάτηση για την οικονομική ανασυγκρότηση της Βραζιλίας προταγωνιστικό ρόλο έπαιξε και η εταιρεία Κουάντουμ Χετζ Φαντς συμφερόντων Τ.Σόρος παρέα με τις Γκόλντμαν Ζάκς και Μέριλ Λίντς. βιβλ.¨Η Παγκοσμιοποίηση της Φτώχειας και η Νέα Τάξη Πραγμάτων.¨
5 ) α) Οταν την κυριαρχία της κεντρικής τράπεζας της Βραζιλίας την είχαν οι τράπεζες της Γουόλ Στρήτ, ο Φράγκα Νέτο που αντικατέστησε τον Φραντσίσκο Λόπες ήταν πρώην συνεργάτης-σύμβουλος του Τ.Σόρος στην Ν.Υόρκη !!.
β) “Η κατάληψη – ο Ελεγχος του Τραπεζικού Συστήματος της Βραζιλίας”. Στη Βραζιλία η Merrill Lynch ετέθει επικεφαλής της Ιδιωτικοποίησης της “Companhia Vale do Rio Doce” { CVRD – μια απο τις παγκοσμίως - εξοπλιστικά - μεγαλύτερες εταιρείες εξόριξης μεταλλευμάτων}, εκ μέρους της κυβερνήσεως της Βραζιλίας. Το αυτό χρονικό διάστημα η M.L εκπροσωπούσε και επίδοξους αγοραστές της CVRD, μία ΑγγλοΑμερικανικών συμφερόντων Κοινοπραξία η οποία συνεβλήθη – και με μία άλλη επενδυτική την “Opportunity Asset Management” των Σόρος και Citibank ..{ Financial Times,5 May 1997 }. Μέσα απο την εξαγορά – απόκτηση της CVRD, η Κοινοπραξία αυτή θα ελέγχει το 80% της Χαλυβουργίας, { Geof Dyer, η Κοινοπραξία του Σόρος σπεύδει να συμμετάσχει ως πλειοδότης για την εξαγορά των μεταλλευμάτων της Βραζιλίας (Financial Times 5 May 1997 ).

ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΜΑΡΚΑΡΑΣ Αρχ.Μηχ.κάτοικος θαμώνας Π.Α. said...


βιβλ.¨Η Παγκοσμιοποίηση της Φτώχειας και η Νέα Τάξη Πραγμάτων.¨Μισέλ Κοσουντόφσκι.καθηγητής Οικονομικών του Παν.της Οττάβα Καναδάς.
www.globalresearch.ca

Και ο Νοών Νοείτω.


http://eleftheriskepsii.blogspot.gr/2012/06/blog-post_501.html

http://www.defencenet.gr/defence/o/31666


http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1691763/pg1

http://hellasfrappe.blogspot.gr/2012/05/george-soros-sponsor-and-of-papandreou.html


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails