Sunday, November 1, 2020

Πακιστάν: Δικαστήριο εγκρίνει τη μεταστροφή και το γάμο 13χρονης - Η απελπισία της μητέρας

 


Το Ανώτατο Δικαστήριο του Sindh στο Καράτσι συμφώνησε με τους απαγωγείς της Arzoo Raja, ενός 13χρονου κοριτσιού, το οποίο, μετά την απαγωγή του, μεταστράφηκε στο Ισλάμ και εξαναγκάστηκε σε γάμο με έναν 44χρονο άνδρα. Το δικαστήριο, στο οποίο είχαν βρεθεί υπόλογοι οι απαγωγείς αφού κατηγορήθηκαν από την οικογένεια του κοριτσιού, συμφώνησε μαζί τους, λέγοντας ότι η Arzoo είχε αποδεχθεί ελεύθερα το Ισλάμ και παντρεύτηκε ελεύθερα τον 44χρονο Ali Azhar. Το δικαστήριο διέταξε επίσης να μην πραγματοποιηθούν συλλήψεις.

Χθες, κατά τη διάρκεια της δικαστικής διαδικασίας, η μητέρα της Arzoo, Ρίτα Μασίχ, ξέσπασε σε κλάματα (βλ. Βίντεο): «Επιτρέψτε μου να δω την κόρη μου, είναι εκεί αλλά δεν μου επιτρέπουν να συναντήσω την αθώα μικρή μου κόρη. Arzoo, αγαπημένη μου, έλα στη μαμά σου και αγκαλιάσε με, αγαπημένη μου κόρη. Η αδερφή σου αρρώστησε από αυτό που σου συνέβη. ο αδερφός σου δεν τρώει πλέον γιατί θέλουν να γυρίσεις σπίτι. Η κόρη μου είναι μόλις 13 ετών, είναι αθώα. Οι απαγωγείς συνεχίζουν τα ψέματα και δεν θα με αφήσουν να συναντήσω το κοριτσάκι μου. Θέλω την κόρη μου πίσω! Παρακαλώ, παρακαλώ, βοηθήστε με!».

Αλλά το δικαστήριο, η αστυνομία και οι απαγωγείς δεν της επέτρεψαν να συναντήσει την κόρη της. Παρόλο που σε ένα άλλο δωμάτιο, η Arzoo έκλαιγε και άπλωνε τα χέρια της σαν να αγκαλιάζει τη μητέρα της, αλλά η αστυνομία την εμπόδισε και την κράτησε μακριά.

Τις τελευταίες ημέρες, πραγματοποιήθηκαν διαδηλώσεις σε ολόκληρη τη χώρα για να καταγγείλουν τη βία κατά των μειονοτήτων, τους αναγκαστικούς γάμους και τη συγκεκριμένη περίπτωση της Arzoo Raja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails