Thursday, November 26, 2020

Ομολογία φρίκης του Τζο Μπαϊντεν: «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ…ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ.» Του έλεγαν τότε οι ΕΒΡΑΙΟΙ «Να γίνετε κι σείς ΠΡΟΕΔΡΟΣ κάποια μέρα!»…

 


Ακούστε το ακόλουθο κλιπ, ιδιαίτερα από το 6:05 και μετά, όπου ο Τζο Μπάιντεν λέγει τα εξής ΦΡΙΚΤΑ…

Όταν ήμουν παιδί έλεγα με τον εαυτόν μου «Εάν ήμουν Εβραίος, θα ήμουν και Σιωνιστής». ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ. Δεν χρειάζεται να είσαι Εβραίος για να γίνεις και Σιωνιστής!

Αλλά…ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΕΔΩ, διότι ο Εβραίος δημοσιογράγος που του έπαιρνε τη συνέντευξη του λέει μετά…

Ακούστε…ΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, θέλω να έχω ακόμη την ευκαιρία να σας πάρω τηλέφωνο για να μου δώσετε και πάλιν μια μικρή συνέντευξη ολίγων λεπτών!

Αυτή η συνομιλία έλαβε χώρα το 2007. Τον Μάρτιο του 2007, ο γερουσιαστής των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν (D-DE) μιλά για το Ισραήλ και την υπόθεση Jonathan Pollard (ενός από τους ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ που υπήρξε ΠΟΤΕ στις ΗΠΑ, που έκλεψε τα πυρηνηκά μας μυστικά και τα έδωσε στο ΙΣΡΑΗΛ, και στον οποίον έδωσε ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΡΑΜΠ!!!) σε μια αποκλειστική τηλεοπτική συνέντευξη Shalom που διεξήγαγε ο Mark S. Golub στην Ουάσιγκτον, DC.

 

ΒΙΝΤΕΟ

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails