Saturday, December 12, 2020

ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

 

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται 
 
Είμαι εδώ ζωντανός απέναντι σε έναν πόλεμο οικονομικό και ψυχολογικό από τη εταιρία ΑΝΔΡΟΜΈΔΑ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ και τις δυο πολυεθνικές οπού ανήκει
 
Σήμερα είναι η μέρα οπού οι δικαστές στην ΚΈΡΚΥΡΑ θα πάρουν τους φακέλους της κατάθεσης για να αποφασίσουν στο μέλλον στην έφεση των ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΏΝ στην αγωγή οπού μου είχαν κάνει και μου ζητούσαν 1. 023. 000 ευρώ, 2 χρόνια φυλάκιση ακόμα και να δημοσιοποιήσω την απόφαση στο προφίλ μου και σε εφημερίδα πανελλαδικής εμβέλειας. Επίσης για κάθε μέρα που θα αργώ να το κάνω να δέχομαι 5000χιλ ευρώ πρόστιμο.(η απολυτή δικτατορία των πολυεθνικών) 
 
Μια αγωγή οπού οι πολυεθνικές έχασαν καθώς απορρίφθηκε στο σύνολο της μιας και η εταιρία τους ΑΝΔΡΟΜΈΔΑ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ πιάστηκε σε σωρεία εγκλημάτων για τη διατροφή μας και για την δολοφονία της φύσης. 
 
Μια αγωγή οπού πήγαν να τη κερδίσουν με τον πιο δόλιο τρόπο στήνοντας δική με εμενα απων σε μηνηση στελέχους της προς το πρόσωπο μου. Εκεί δέχτηκα 10 χρόνια φυλακή για εξύβριση και απειλή χωρίς αναστολή και έφεση οπού είναι πλημμελήματα. Μια απόφαση από την δικαιοσύνη χωρίς καμμια λογική οπού θα στοιχειώνει για πάντα τον ελληνικό λαό. Στην συνεχεία πήραν αυτά τα 10 χρόνια με την ίδια δικηγόρο και τα έβαλαν στην αγωγή οπού έχασαν για να εξαπατήσουν τους δικαστές μιας και αυτοί δεν λαδονωντουσαν για να φανώ επικινδυνος χωρίς να γράφουν όμως αριθμό απόφασης μιας και ήταν παράνομη η πρόσθεση αυτή και σαν κίνηση μαφιόζικη
 
Η εταιρία αυτή τη φορά κάνει έφεση σε μια απόφαση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ μόνο και μόνο για να την κερδίσει σε περίπτωση που δεν βρω χρήματα αλλά και προσπαθώντας να με τρελάνει σε μια συνεχόμενη μάχη με τεράστια ένταση
 
Παρόλα αυτά για άλλη μια φορά τα καταφέρνω μιας και τα 140 δις δολλαρια οπού έχουν μετοχικό κεφάλαιο και ένα ολόκληρο βρώμικο σύστημα είναι πολύ μικρό μπροστά στην γνώση μου, την αξιοπρέπεια μου και την υποχρέωση μου απέναντι στη κοινωνία, τη φύση και πάνω από όλα τα παιδιά μας
 
Ο κόσμος νόμιζε πως σήμερα 11 Δεκέμβρη 2020 θα γινόταν δικαστήριο. Όμως είναι αστικό και αυτά τα δικαστήρια γίνονται καταθέτοντας τον φάκελο η κάθε μεριά και οι δικαστές τους περνούν συνεδριάζουν και βγάζουν στο μέλλον απόφαση.(και κλεισμένων των θυρών λέω εγώ) Δικαστήρια αστικά με μεγάλο κόστος μιας και ο μάρτυρας η οι μάρτυρες οπού θα καταθέσουν το κάνουν μεσώ συμβολαιογράφου οπού και εκεί θέλει χρήματα, μαζί με παράβολα, αμοιβη δικηγόρων και χιλιόμετρα σε ραντεβου για να τελειώσει ο φάκελος
 
-Ευχαριστώ την δικηγόρο μου ΑΝΝΥ ΠΑΠΑΡΟΥΣΟΥ (ΑΘΗΝΆ) οπού δίνει μαζί μου μια τεράστια δικαστική μάχη
 
-Τον δοκτορ χημείας οπού κατέθεσε χωρίς να φοβηθεί για τον καρκίνο της φορμόλης
 
-την δικηγόρο ΧΡΥΣΆ ΠΕΤΣΙΜΕΡΗ (ΑΘΗΝΆ) οπού είναι δίπλα μου από τη πρώτη στιγμή
 
-Τον δικηγόρο μου στην ΗΓΟΥΜΕΝΊΤΣΑ ΠΈΤΡΟ ΠΑΠΠΑ οπού αποδείχτηκε παλικάρι και δεν με πούλησε σε ένα δύσκολο περιβάλλον διαπλοκής. Θα το ξαναπώ ΠΑΛΙΚΆΡΙ
 
-τον δικηγόρο από την ΚΈΡΚΥΡΑ ΔΙΟΝΎΣΗ ΝΙΚΟΜΑΝΗ οπού βοηθησε στην κατάθεση τηςαπαντησης στην έφεση εν μεσώ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ μιας και δεν μπορούσα να ταξιδέψω αφού η εμπιστοσύνη είναι σπάνια στις μέρες μας
 
ΤΟ ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ μέσα από τα βαθύ της καρδιά μου ανήκει στην ίδια την κοινωνία και τον λαό ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ από τη μια άκρη του τόπου έως την άλλη οπού με στήριξε και στηρίζει αυτόν τον αγώνα δίνοντας μου δύναμη σε όλους τους τομείς απέναντι στις πολυεθνικές οπού τσακίζουν εμάς και τα παιδιά μας μαζί με τη φύση
 
Από την πλευρά μου δεν πούλησα και ούτε προκειται να πουλήσω τους συνανθρώπους μου, την αξοπρεπεια μου, την γνώση και τη φύση σε ξύσιμο των πολυεθνικών για ποσά αργύρια ξεπουλιέται αυτός ο αγώνας με σιωπή. 
 
Όταν μιλάμε για αγώνα η τιμή δεν έχει τιμή
 
Θα έρθει η ώρα που θα τα πούμε όλα
 
Τώρα ειναι η σειρά της ΚΕΡΚΥΡΑΣ να πάρουν φωτιά τα κόκκινα τηλέφωνα ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails