Friday, August 2, 2013

Του λαμογιού το κάγκελο στην υπόθεση Τσοχατζόπουλου


«Ο άνθρωπος είναι αλλού. Δεν ζει την πραγματικότητα. Είναι φαντομάς. Είναι παντού και δεν είναι πουθενά». Ο Γιώργος Σαχπατζίδης περιγράφει τον Άκη Τσοχατζόπουλο, σε μια απολογία που «καίει» τον πρώην υπουργό, αποδίδοντάς του ψεύδη αλλά και πρακτικές κοινού απατεώνα.

«Λυπάμαι που με εξαπάτησε. Με εξαπάτησε με την Torcaso, μου είπε ότι ανήκει σε ξένους, με εξαπάτησε με την Ιταλία, με τον Ιανό, με τη Γκούντρουν, με τον κουνιάδο του, με τις εκλογές. Μου τα γκρέμισε όλα. Τώρα μου μένει μόνο, να αποκαταστήσω το όνομά μου».
Ο Σαχπατζίδης αναγνώρισε ως «τα δύο λάθη του» το ότι έδωσε στον Τσοχατζόπουλο μαύρα λεφτά, μακριά απο διατραπεζικές συναλλαγές που συνήθιζε ως τότε, αλλά και τις «αναλήθειες» που είπε στη Βουλή.
«Φοβόμουν ότι θα ήμουν ο πρώτος που θα έβγαινα να πω ότι έδωσα μαύρα λεφτά στον Τσοχατζόπουλο, δεν είχα στοιχεία. Ενα ψέμα είπα στη ζωή μου και βρέθηκα φυλακή», τόνισε.
Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι το σύνολο των χρημάτων που έδωσε στον πρώην υπουργό για τις αγοραπωλησίες ακινήτων είναι εννέα εκατομμύρια ευρώ, περιλαμβανομένων 700.000, «γιατί χρειαζόταν λεφτά, με εγγύηση μετοχές του Ιανού».
«Οταν μπήκαμε στη φυλακή, τον ρώτησα ποιες τελικά είναι οι αληθινές μετοχές (βρέθηκαν και στο γραφείο Τσοχατζόπουλου),
Αυτές που έχω εγώ, η αυτές που έχεις εσύ;».
«Σιγά μην σου 'δινα της αληθινές!», μου απάντησε. «Γνώριζε ότι ήταν ονομαστικές, και εκεί ακόμη με εξαπάτησε».
Ο Σαχπατζίδης τόνισε ότι αποφάσισε τελικά να συναλλαγεί μαζί του, εντυπωσιασμένος καθώς ήταν από τις επαφές που του διασφάλισε ο πρώην υπουργός στη Ρωσία για επιχειρηματικά θέματα ενέργειας, με τον πρώην πρωθυπουργό της χώρας Πριμακόφ και την τότε κυβερνήτη της Αγίας Πετρούπολης Βαλεντίνα Μεντβένκο.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails