Wednesday, February 26, 2014

ΜΚΟ: Αδελφή Ελληνίδας πολιτικού πήρε 600 χιλ. € για να φτιάξει σχολείο με χωμάτινο δάπεδο!


Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για τις ΜΚΟ τη χρηματοδότηση τους και το πάρτι εκατομμυρίων γύρω από αυτές.
Πρώην αναπληρωτής γενικός διευ
θυντής της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου Εξωτερικών κατήγγειλε, μεταξύ άλλων, πως στενός φίλος της οικογένειας Παπανδρέου διατηρούσε 50 ΜΚΟ, μόνο στο συγκεκριμένο υπουργείο!
Οι αποκαλύψεις έγιναν δια στόματος του Νικόλαου Μάτση, πρέσβη επί τιμή ο οποίος διετέλεσε αναπληρωτής γενικός διευθυντής στην Υπηρεσία Διεθνούς Αναπτυξιακής Συνεργασίας (ΥΔΑΣ), η οποία διένειμε τα χρήματα στις ΜΚΟ, επί υπουργίας του Σταύρου Λαμπρινίδη το 2011.
Μιλώντας στο E TV, ο κ. Μάτσης αποκάλυψε ότι καθηγητής Πανεπιστημίου, στενός φίλος της οικογένειας Παπανδρέου, διατηρούσε 50 ΜΚΟ μόνο από το υπουργείο Εξωτερικών, ενώ δεν γνωρίζει αν στην κατοχή του υπάρχουν και άλλες ΜΚΟ από άλλα υπουργεία.
Μάλιστα, όπως τόνισε, οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις είναι τόσες πολλές, που κανείς δεν μπορούσε να υπολογίσει τον πραγματικό τους αριθμό.
Μεταξύ άλλων, επιβεβαίωσε ότι αδελφή πολύ γνωστής Ελληνίδας πολιτικού πήρε 600.000 ευρώ μέσω ΜΚΟ, προκειμένου να φτιάξει στην Αιθιοπία ένα σχολείο 100 τ.μ. με χωμάτινο δάπεδο. Οταν ζητήθηκε από τον πρέσβη της περιοχής να επιβεβαιώσει την ύπαρξη του έργου και το πραγματικό της κόστος, εκείνος αρνήθηκε να το πράξει.
Παράλληλα, ο κ. Μάτσης μίλησε για «μυστικές συσκέψεις», που γίνονταν κατά τη διάρκεια της θητείας του στην ΥΔΑΣ, στις οποίες δεν καλείτο  να μετάσχει.
«Ηθελα να ελέγξω μέσα από έγγραφα για το τι συμβαίνει στην υπηρεσία, γιατί είχα ακούσει για το αμαρτωλό παρελθόν της, αλλά ούτε αυτά δε μου παρουσίαζαν. Κάθε Τρίτη έβλεπα ότι όλοι εξαφανίζονταν και πληροφορήθηκα από μια υπάλληλο ότι κάθε εβδομάδα τα στελέχη έχουν μια σύσκεψη» διηγήθηκε ο κ. Μάτσης, που πρόσθεσε πως αντέδρασε όταν αντιλήφθηκε το γεγονός.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες του, στις αρχές του 2011 και ενώ ο διευθυντής της υπηρεσίας έλειπε με άδεια και ο ίδιος είχε αναλάβει τη διεύθυνση της υπηρεσίας, έλαβε έγγραφο των οικονομικών εισαγγελέων στο οποίο διατυπώνονταν ερωτήματα για οικονομικές ατασθαλίες που είχαν παρουσιαστεί.
«Την στιγμή που ετοίμαζα την απάντηση με την βοήθεια τμηματαρχών – πρώην πρεσβευτών, δέχτηκα τηλεφώνημα από τον προϊστάμενο μου κ. Θεοδωράκη, ο οποίος απαιτούσε να μην απαντήσω σε κανένα ερώτημα των οικονομικών εισαγγελέων, αλλά εγώ συνέχισα κανονικά το έργο μου, υπενθυμίζοντας του ότι από την στιγμή που εκείνος έλειπε με άδεια, εγώ ήμουν ο υπεύθυνος της υπηρεσίας και παρά το γεγονός ότι δεχόμουν αμέτρητα τηλεφωνήματα για να μην συντάξω τις απαντήσεις, εγώ συνέχισα κανονικά.
Θα είχα ποινικές επιπτώσεις αν δεν το έπραττα. Την επόμενη ημέρα με κάλεσε ο τότε προσωπάρχης του υπουργείου Εξωτερικών, κ. Σαρρής, ο οποίος τώρα είναι πρέσβης στην Πράγα και μου ζήτησε, εκτελώντας ίσως εντολές, να εξαφανιστώ από το κτίριο της ΥΔΑΣ προκειμένου να μη με βρουν οι οικονομικοί εισαγγελείς αλλά εγώ αρνήθηκα να το πράξω», διηγήθηκε ο κ. Μάτσης, που πρόσθεσε πως δεχόταν πόλεμο εξαιτίας των αντιρρήσεων που εξέφραζε για τον τρόπο διαχείρισης των χρημάτων που πήγαιναν στις ΜΚΟ.
«Θυμάμαι πως όλοι οι υπάλληλοι της υπηρεσίας ήταν φοβισμένοι και τρομαγμένοι ενώ υφιστάμενοι μου τμηματάρχες μου έλεγαν πως αν τελικά οι οικονομικοί εισαγγελείς ερευνήσουν την ΥΔΑΣ, θα πάθουν υπερκόπωση με αυτά που θα βρουν. Τελικά δεν είχα την ευτυχία τους υποδεχτώ αφού στα μέσα Ιουλίου ήρθε από το ΥΠΕΞ, έγγραφο με το οποίο απομακρυνόμουν από την υπηρεσία» κατέληξε ο κ. Μάτσης.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails