Monday, February 24, 2014

ΠΟΙΑ ΔΙΑΣΗΜΗ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΡΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΤΑΡ ΕΦΑΓΕ ΞΥΛΟ ΑΠΟ ΕΓΧΡΩΜΟΥΣ;;;;


Το λάθος της ήταν ότι έκανε μια χειρονομία. Τότε οι τρεις έγχρωμοι βγήκαν από το αυτοκίνητό τους και άρχισαν να ξυλοκοπούν την Ναταλία Δραγούμη.
Το σοκαριστικό αυτό περιστατικό αποκάλυψε και διηγήθηκε η γνωστή ηθοποιός μιλώντας το πρωί του Σαββάτου στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά».
«Με έχουν χτυπήσει στον δρόμο, στο Παρίσι. Ήμουν με το ποδήλατό μου, ένα αυτοκίνητο παραβίασε το STOP και παραλίγο να πέσουν πάνω μου. Τους έκανα λοιπόν κι εγώ μια χειρονομία», είπε η ηθοποιός, η οποία παραδέχθηκε ότι αυτό ήταν το μεγάλο της λάθος, αφού το αυτοκίνητο σταμάτησε και από μέσα βγήκαν τρεις έγχρωμοι με πολύ άγριες διαθέσεις.

«Βγήκαν τρεις έγχρωμοι από το αυτοκίνητο, με έβρισαν γιατί πήραν την χειρονομία ως ρατσιστική αντιμετώπιση και άρχισαν να με χτυπούν άγρια μες στη μέση του δρόμου. Παιδιά δεν αντέδρασε κανένας και ήμουν και μικρό κορίτσι, μόλις 20 ετών», είπε η Ναταλία Δραγούμη.
koolnews.gr

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails