Saturday, May 17, 2014

ΘΕΜΙΣ ΣΚΟΡΔΕΛΗ: Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΣΤΙΣ 18 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 25 ΜΑΪΟΥ


skordeli1)__article__article

Η πολιτική κρατούμενη και υποψήφια δημοτική σύμβουλος με την “Ελληνική Αυγή για την Αθήνα“, η Θέμις Σκορδέλη «κατοστάρισε» στην φυλακή και παραμένει έγκλειστη, μετά την απόρριψη της αίτησης αποφυλάκισης της, διότι το καθεστώς την θεωρεί… επικίνδυνη! Και είναι επικίνδυνη, γιατί δεν σταματάει να μιλάει και να φωνάζει όσο πιο δυνατά μπορεί με το παρακάτω μήνυμα της μέσω του «Στόχου»:

“110 ημέρες μέσα στην φυλακή και 30 από την Μ. Δευτέρα, που είχε κατατεθεί η αίτηση αποφυλάκισης μου. Η εισήγηση του Εισαγγελέα κ. Καψιμάλη Παναγιώτη είναι ότι είμαι επικίνδυνη για τέλεση νέων εγκληματικών ενεργειών. Ποιες είναι, αλήθεια, οι “παλιές” κύριε Καψιμάλη; Ο υποτιθέμενος εμπρησμός του τζαμιού, που καταγγέλλει μετά από 3 χρόνια ένας μουσουλμάνος ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΑΣ, που παζαρεύει τα δικά του πολιτικά οφέλη; Δεν υπάρχει καταγεγραμμένο σαν γεγονός στο ΑΤ. Αγ. Παντελεήμονα, ούτε υπάρχει προγενέστερο έγκλημα, κύριε Καψιμάλη… Πώς θα υπάρξει μελλοντικό;
Επίσης, μετά από έρευνα στο σπίτι μου και στο εξοχικό μου, δεν βρέθηκαν όπλα, μαχαίρια, σακίδια με εκρηκτικές ύλες και πυροκροτητές, βιβλία του Χίτλερ, φωτογραφίες μου με όπλα… Άλλα για ένα πράγμα είμαι υπόλογη. Όταν μας επιτίθονταν οι ορδές των λαθρομεταναστών, των αναρχικών και των Συριζαίων εγώ δεν έβγαλα τον σκασμό, όπως θα σας βόλευε.
Ναι είμαι υπόλογη, γιατί γύρισα την πλάτη μετά από 28 χρόνια στη Νέα Δημοκρατία.
Εσείς κύριε Εισαγγελέα Καψιμάλη και οι συνάδελφοί σας, απελευθερώνετε τον Βούλγαρο παιδόφιλο γιατρό, τον αντεξουσιαστή Δημητράκη (που μόλις το 2006 έκανε ληστείες μετά φόνου), τον τρομοκράτη Χριστόδουλο Ξηρό, όλους τους καταχραστές του δημόσιου σε βαθμό κακουργήματος. Εσείς, κύριε Καψιμάλη, κρίνετε εμένα επικίνδυνη και προτείνετε την παράταση της κράτησης μου.
Κύριε Εισαγγελέα, το μόνο που έκανα είναι ότι τόλμησα να προστατέψω την ζωή μου, να διαμαρτυρηθώ για την γειτονία μου και τον βρώμικο ρόλο του προστάτη των λαθρομεταναστών και των σχεδίων του real estate, που έπαιζε και παίζει το ΣΥΡΙΖΑ και τα άλλα κόμματα και φυσικά έκανα το έγκλημα να είμαι υποψήφια με την Χρυσή Αυγή.
Αυτό, κύριε Καψιμάλη είναι πολιτική δίωξη και θα νόμιζε κάποιος ότι εκτελείτε πολιτικές εντολές, με ενδείξεις κατά παραγγελία.
Ουαί Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, που εμφανίζεστε δήθεν θεματοφύλακες της χιλιοβιασμένης- από εσάς- δημοκρατίας, που διατείνεστε ότι τηρείτε το γράμμα του Νόμου, τον οποίο κατ’ ουσίαν καταστρατηγείτε με τις πράξεις σας. Και τι ειρωνεία στ΄ αλήθεια…
Εσείς οι βιαστές της ‘’ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ’’ κατηγορείτε εμάς για απόπειρα κατάλυσης του Συντάγματος και του Πολιτεύματος. Εσείς, που έχετε καταργήσει κάθε έννοια δικαίου, το τεκμήριο της αθωότητας, την ελευθερία του λόγου, του εκλέγειν και εκλέγεσθαι.
Από τον Σεπτέμβριο, λοιδορείτε, συκοφαντείτε, χλευάζετε και σταυρώνετε ΑΘΩΟΥΣ ανθρώπους που τόλμησαν να αποκαλύψουν την αλήθεια. Περιμένετε να πεθάνει η Χρυσή Αυγή για να συλήσετε τους ψηφοφόρους της. Όμως, ο ελληνικός λαός δεν θα σας επιτρέψει αυτή την ιεροσυλία.
Το βράδυ της 18ης και 25ης Μαΐου θα θριαμβεύσει η εντιμότητα πάνω στην σαπίλα, το καλό πάνω στο κακό. Και όταν αρχίσει η Ανάσταση της Πατρίδος μας, θα αρχίσει η δική σας καταδίκη και τιμωρία και η δικαίωση της Χρυσής Αυγής.
Ο αγώνας μας συνεχίζεται μέσα και έξω από την φυλακή ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ στις 18 και 25 Μαΐου’’!    

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails