Friday, August 22, 2014

«Τέρας του ΣΥΡΙΖΑ ο Παπαδημούλης» λέει ο αδερφός του 26χρονου που δολοφονήθηκε στη Μάνη

Αφορμή η ανάρτηση στο Twitter του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ που χαρακτήρισε «ναζί» τους δύο νεκρούς στη Μάνη

Επίθεση στον Δημήτρη Παπαδημούλη εξαπέλυσε ο αδερφός του δολοφονημένου Κωνσταντίνου Σγούρου με αφορμή την ανάρτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στο Twitter με την οποία χαρακτήρισε «ναζί» τον 26χρονο και τον 25χρονο που έχασαν τη ζωή τους στη Μάνη

«Ο αδερφός μου δεν είναι ναζί. Δεν μπορεί να βγαίνει αυτό το τέρας του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Παπαδημούλης και να χαρακτηρίζει ναζί τον αδερφό μου. Από πού και ως που ο κ. Παπαδημούλης στην Αθήνα ξέρει αν ο αδερφός μου είναι ναζί;» ανέφερε  χαρακτηρηστικά ο Γιώργος Σγούρος μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Το επίμαχο tweet του κ. Παπαδημούλη


Υποστήριξε, επίσης, ότι η οικογένεια του είναι «παραδοσιακά αριστερή» που «έχουμε χύσει αίμα για την πατρίδα». «Δεν μπορεί κανείς να βγαίνει να σπιλώνει το όνομα της οικογένειάς μου» συμπλήρωσε.

Αναφερόμενος στο φρικτό έγκλημα ο Γιώργος Σγούρος εμφανίστηκε σίγουρος ότι εμπλέκονται και άλλα άτομα αφού, όπως είπε, «δεν μπορεί δύο άτομα να βάλουν κάτω δύο σωματώδη παιδιά σαν τον αδερφό μου και το φίλο του».

Ο 26χρονος Γιώργος Κομμάτης στις 7 Αυγούστου με απάντησή του σε ανάρτηση του Δημήτρη Παπαδημούλη στο Facebook είχε καταφερθεί εναντίον της Αριστεράς γράφοντας χαρακτηριστικά ότι «η Αριστερά δεν θα κυβερνήσει και αν, τότε θα αναλάβει ο στρατός» ενώ είχε αναρτήσει και βίντεο αφιερωμένα στην 21η Απριλίου 1967.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails