Friday, May 1, 2020

Μετανάστης σε Δανό: Εσείς οι Δανοί είστε ζώα, θα εξολοθρευτείτε (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Rasmus Paludan, ένας Δανός αντι-Ισλαμιστής πολιτικός που απαιτεί αστυνομική προστασία παντού, πηγε πρόσφατα σε μια διαδήλωση με μέλη του κόμματός του Stram Kurs (Hard Line) σε σχολείο στο Århus,  τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Δανίας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, τα μέλη του κόμματος ηχογράφησαν βίντεο για το είδος της υποδοχής που έλαβαν από τους ντόπιους. Ένα βίντεο που ανεβάστηκε στο κανάλι του Rasmus Paludan στο YouTube δείχνει έναν γενειοφόρο, επιθετικό μετανάστη που φωνάζει σε έναν νεαρό Δανό άνδρα. Αν και είναι δύσκολο να διατυπωθούν όλες οι λέξεις, ο Kim Møller, αρθρογράφος στο πολιτικό blog Uriasposten, έχει μεταγράψει αυτό που ακούγεται στο βίντεο.
Ο μετανάστης λέει:«Έχουμε περισσότερα παιδιά. Εσείς κάνετε ένα ή δύο. Σε δέκα ή δεκαπέντε χρόνια θα υπάρχουν περισσότεροι μουσουλμάνοι από τους Δανούς σε αυτήν τη χώρα. … Οι Δανοί είναι πέντε εκατομμύρια, είσαι σχεδόν εξαφανισμένος . … Γ... τα ζώα, γι 'αυτό δεν κάνεις παιδιά… Εσείς οι Δανοί θα εξοντωθείτε.. Είστε σαν ζώα… Δεν θα είμαι ποτέ Δανός, θέλω τη νοοτροπία μου και την παράδοσή μου, αλλά θα κολλήσω το δανικό διαβατήριό μου και το Δανικό Λαϊκό Κόμμα στον κώλο μου, θα κάψω το δανικό διαβατήριό μου… Δεν θα ενσωματωθούμε, θα συνεχίσουμε να γ...με την κοινωνία σας ... Ρούφα το...."
Πριν από περίπου δύο εβδομάδες την Κυριακή του Πάσχα, την πιο ιερή ημέρα για τους χριστιανούς σε όλο τον κόσμο, μια δανική εκκλησία παραμορφώθηκε με αραβικά γκράφιτι που έγραφαν: «Κατακτούμε τη Δανία. Δεν υπάρχει Θεός εκτός από τον Αλλάχ »

ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails