Saturday, March 20, 2010

ΕΒΡΑΙΟΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΣΠ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ;

Θέλει επίσης "Ενωση των Κεντρικών Βαλκανίων"...
Είναι Εβραίος όπως λέει και ο ίδιος. Τελικά ποιοί διοικούν την Ελλάδα;;;

CENTRAL BALKAN UNION

"Είμαι μέλος της ΠΑΣΠ, αλλά...θέλω τη "Μακεδονία" που βλέπετε στο χάρτη"

εδώ το πόνημά του για την Κεντρική Βαλκανική Δημοκρατία.

Υ.Γ.: Οποιος γνωρίζει περισσότερα για τον τύπο ας επικοινωνήσει...

Αναδημοσίευση απο http://hellenicrevenge.blogspot.com





4 comments:

Anonymous said...

Παιδια τον γνωριζα τον τυπο! Οταν τον ειχα γνωρισει βεβαια δεν ελεγε τετοιες μαλακιες! Το πετυχα και σε αλλα blogs το συγκεκριμενο θεμα και ειχα αδιαφορησει αλλα το βλεπω να διαδιδεται τελευταια και αποφασισα να σχολιασω! Ειναι φοιτητης γεωπονιας στο ΑΠΘ και ηταν υποψηφιος με την ΠΑΣΠ - ως εκει. Ουτε απο Εβραιους χρηματοδοτειται ουτε απο το ΠΑΣΟΚ ουτε απο το ΣΥΡΙΖΑ και παει λεγοντας... επισης πολυ αμφιβαλλω αν εχει πατησει σε συναγωγη. Νομιζω πως το εχει χασει ελαφρως (ως τελειως) εχει απομονωθει απο το περιβαλλον του, εχει προσωπικα και ψυχολογικα προβληματα και εκτονωνεται γραφοντας οτι του κατεβει. Το κακο ειναι οτι με τα γραφομενα του δημιουργει εντυπωσεις...

Anonymous said...

Είμαι ο Γιώργος Αντωνιάδης ο εβραίος σκοπιανός που λέτε και ξέρω τα κολοεθνικιστικά σας blogs που με στοχοποιείται μόνο και μόνο επειδή δεν προσκυνάω την Ελλάδα σας.

Όσο για τον Anonymous που λέει παρακάτω ότι με γνώρισε να δώσει ονοματεπώνυμο να δω αν τον ξέρω.
Αυτά που λεει είναι ηλιθιότητες.

Καταρχήν είμαι εβραίος στο θρησκευμα, μπορώ να το αποδείξω στον καθένα και δεν ανήκω στην Ελληνική εβραική κοινότητα αλλά σε αυτήν της Αμερικής.
Να διευκρινήσω πως είμαι μόνο στο θρήσκευμα εβραίος και όχι στην καταγωγή. Η καταγωγή μου είναι εθνικά μακεδονική.

Όσο για τα ψυχολογικά προβλήματα που λέει ότι δηθεν έχω καταρχάς δεν μπορεί και δεν δικαιούται να κάνει διάγνωση κάποιος για την ψυχική μου υγεία εφόσον δεν είναι ψυχίατρος/ψυχαναλυτής.

Τέλος για την απομόνωση που λέει ο Anonymous πιο κάτω δεν έχω απομονοθεί από τους δικούς μου απλά έδιωξα κάτι ακροδεξιούς φίλους που είχα κάποτε και δεν τους γούσταρα ποτέ.
Δυστηχώς στη ζωή αναγκάζεσε καμοιά φορά να έχεις φίλους που δεν θέλεις μόνο και μόνο από ανάγκη.
Τώρα όμως έκανα νέους φίλους και είμαι ευτυχισμένος.

Μπορεί όποιος θέλει να με γνωρίσει γιατί μιλάω επώνυμα και δεν κρύβομαι όπως κάτι αλλες κοτούλες του ΚΚΕ και της Χρυσης αυγής.

Anonymous said...

Η Εβραικες γραφες υποστηριζουν οτι οι Μακεδονες ηταν Ελληνες, αρα δεν εισαι Εβραιος.

Anonymous said...

Φίλε της ΠΑΣΠ όπως και να χει χρειάζεσαι ψυχίατρο, αλλά πιο πολύ πρέπει να μελετήσεις λίγο την ιστορία της Ελλάδας.
Δυστυχώς άνθρωποι σαν εσένα είναι χειρότεροι από μέλη της Χρυσής Αυγής γιατί εκτρέφουν το αυγό του εθνικισμού.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails