Wednesday, May 24, 2017

Συγνώμη γλυκιά μου...

Συγνώμη Γλυκια που δεν κατάφερα να σε σώσω ...Συγνώμη που δεν πίεσα αρκετά ώστε   να ξεκουμπιστούν απο τις ηγεσίες των εθνών οι εισπράκτορες των εβραίων τραπεζιτών Ροτσίλντ...Συγνώμη που κατα βάθος απο μέσα μου ενοχλήθηκα... απο τις φωνές των ηλιθίων που με αποκαλούσαν ξενοφοβικό και ρατσιστή οταν αντιδρούσα στην εισβολή των λαθρομεταναστών στις πατρίδες μας...Συγνώμη γλυκιά μου δεν φώναξα με ολο το θάρος που θα μπορούσα να έχω ΕΞΩ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!....Συγνώμη γλύκια μου για το μέλλον που σου στέρησα επείδη δεν έβαλα προτεραιότητα την πατρίδα μου και δεν πάλεψα ενάντια στις ΜΚΟ του Σόρος που έφεραν τους δολοφόνους σου με την ταυτότητα  μέσα στην γή που γεννήθηκες ...για να εξοντώσουν εσένα και τα έθνη μας..


Η μικρή ελληνοκύπρια Saffie Rose Roussos...Εχάσε την ζωή  χθές  απο το χτύπημα  καμικάζι ισλαμιστών φονταμενταλιστών στο Μαντσέστερ της Αγγλίας...


ΑΝΤΙΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails