Friday, April 18, 2014

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΨΕΥΔΟΡΚΙΑ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ... ΛΗΣΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΤΘΑΙΟΠΟΥΛΟ!!!


Μόλις ενημερώθηκα από το διαδίκτυο πως η εισαγγελία του Αρείου Πάγου διαβίβασε δικογραφία στη βουλή με την οποία ζητείται η άρση της βουλευτικής μου ασυλίας για μια υπόθεση που έσπευσαν οι επαγγελματίες λασπολόγοι της Χρυσής Αυγής να παρουσιάσουν ως "ληστεία".

Αν τα παπαγαλάκια της Χρυσαυγιάδας έμπαιναν στον κόπο να διερευνήσουν την υπόθεση, διαβάζοντας ολόκληρη τη δικογραφία και όχι απομονώνοντας φράσεις, θα έπρεπε επίσης να αναφέρουν πως το θύμα αυτής της υποτιθέμενης ληστείας έχει καταδικαστεί αμετάκλητα για ψευδορκία και πως ένας από τους συγκατηγορούμενος μου έχει αθωωθεί, επίσης αμετάκλητα, με βούλευμα.

Δηλώνω και απαντώ στους λασπολόγους ότι εγώ ο ίδιος έχω εξουσιοδοτήσει τον δικηγόρο μου, που έχει αναλάβει την υπόθεση, να ζητήσει από τις δικαστικές αρχές να αρθεί η ασυλία μου, για να παρευρεθώ ενώπιον της δικαιοσύνης και να αποδείξω την αθωότητα μου.

Αρτέμης Ματθαιόπουλος
Υποψήφιος δήμαρχος με την "Ελληνική Αυγή για την Θεσσαλονίκη"

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails