Saturday, October 5, 2019

MAΡΤΥΡΙΑ..ΠΩΣ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΡΕΜΑΣΑΝ ΕΝΑΝ ΙΕΡΕΑ ΜΕ ΕΞΙ ΠΑΙΔΙΑ!!

Επειδή μας τα έχουν ζαλίσει οι αριστερο-συριζαίοι με το τι έκαναν οι παπάδες στη Κατοχή θα τους πω εγώ τι έκαναν οι σύντροφοι και ομοϊδεάτες τους κομμουνιστές στον δικό μου τον παππού όπως μου την διηγήθηκε η συγχωρεμένη η μαμά μου γιατί εμείς δεν τον γνωρίσαμε ποτέ!

Μπήκαν οι Ελασίτες στο χωριό Πέτα της Αρτας όπου ο παππούς μου, ο παπά Σπύρος Κασσέλας, ήταν παπάς και δάσκαλος και ζήτησαν τα κλειδιά της εκκλησίας, του Αη-Γιώργη, για να κοιμηθούν. Τους τα έδωσε. Το πρωί της Μεγάλης Τρίτης πήγε να πάρει τα κλειδιά κι αυτά τα ζώα τα δίποδα είχαν κάνει τις ακαθαρσίες τους επάνω στην Αγία Τράπεζα και στον Επιτάφιο. Είχε μια μαγκούρα ο παππούς μου και τους έστρωσε στο κυνήγι και τους πέταξε έξω από την εκκλησία.
Το αποτέλεσμα? Τον έπιασαν, του πέρασαν τη θηλειά στο λαιμό και τον κρέμασαν σε ένα πλάτανο στο Πέτα της Αρτας. Αφησε έξη παιδιά ορφανά μικρά που μεγάλωσαν με φοβερές στερήσεις και απίστευτη φτώχεια! Ηταν μόνο 44 χρονών!
Που ο παππούς μου δεν είχε καμμία ανάμειξη σε πολιτικές και πολεμικες αντιπαραθέσεις, αλλά ενοχλούσε που ήταν άνθρωπος του Θεού κι έπρεπε να τον σκοτώσουν. Και τον σκότωσαν!
Κι έρχονται όλοι αυτοί και περηφανεύονται για τα εγκλήματα που έκαναν εναντίον αθώων ανθρώπων, μικρών παιδιών, γυναικών και το μεγαλύτερο έγκλημα το παιδομάζωμα!

1 comment:

Anonymous said...

Μαρτυρισε για τον Χριστο. Ειναι Αγιος

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails