Sunday, April 9, 2017

ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ: «ΠΟΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ»!


Έναν πολύ…χρήσιμο μάρτυρα για την υπεράσπιση των κατηγορουμένων, συμπεριέλαβε στη δικογραφία κατά της Χρυσής Αυγής η ανακρίτρια Ιωάννα Κλάπα. Στα τέλη Νοεμβρίου 2013, ο δικηγόρος Πατρών Ευστάθιος Αντίοχος (μέλος του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών), βρέθηκε έξω από το γραφείο της Ειδικής Ανακρίτριας συνοδεύοντας το γιο του Χρήστο Αντίοχο, ο οποίος είχε κληθεί να δώσει κατάθεση.
Αυθόρμητα λοιπόν, ζήτησε να δώσει και εκείνος κατάθεση. Κατά δήλωσή του όμως, αυτό το έκανε όχι επειδή διέθετε κάποια στοιχεία κατά της Χρυσής Αυγής, αλλά προκειμένου να εκδηλώσει «τις ανησυχίες του ως γονέας»!

Γίνεται αντιληπτό επομένως κατά ποιον τρόπο και με ποιες διαδικασίες συνετέθη η δικογραφία για τη Δίκη της Χρυσής Αυγής. Δεν υπήρχαν στοιχεία για την υπόθεση, αλλά αυτά επινοήθηκαν προκειμένου να στηθεί το κατηγορητήριο.
Ο κάθε…πικραμένος ή πολιτικός αντίπαλος του Εθνικιστικού Κινήματος, καλούνταν από την Κλάπα όχι για να εισφέρει πραγματικά περιστατικά, αλλά για να πει τον πόνο του και με σκόρπια λόγια από δω κι από κει, να γραφτεί ένα μυθιστορηματικό κατηγορητήριο-προπαγανδιστικό αφήγημα το οποίο δεν έχει κανένα έρεισμα.
Ας δούμε κάποια στοιχεία από την επ’ ακροατηρίω κατάθεση του Ευστάθιου Αντίοχου χθες 07 Απριλίου, στη δικαστική αίθουσα του Κορυδαλλού:  
«Ευστ. Αντίοχος: Είμαι κάτοικος Πατρών. Στις 7 Αυγούστου 2013 γύρω στις 21:30 με πήρε τηλ. η σύζυγος και  μου είπε ότι τρεις Χρυσαυγίτες χτύπησαν τον γιο μου τον Χρήστο πίσω από την εκκλησία της Παντάνασσας, στην οδό 25ης Μαρτίου. Πήγαμε στο νοσοκομείο. Δεν είχε τραύματα, απλά το πρόσωπό του ήταν λίγο ερεθισμένο, σαν να είχε δεχθεί κάποιο χτύπημα. Δεν είχε κάποιο άλλο τραύμα. Οι δράστες είναι άγνωστοι, δεν ξέρουμε ποιοι είναι. Δεν τους αναγνώρισε ο γιος μου. Φορούσαν μπλούζες της Χρυσής Αυγής, αλλά δεν ξέρω αν ήταν μέλη του κόμματος.
Το περιστατικό έγινε κοντά στα γραφεία τους στην οδό Γούναρη 52, αλλά ο γιος μου δεν είδε να βγαίνει κάποιος από τα γραφεία. Υποθέτω ότι μπορεί να βγήκαν από κει, αλλά δεν το ξέρω. Είχε μακριά μαλλιά και σκουλαρίκι, ίσως γι’ αυτό να του επιτέθηκαν. Δεν είχε προηγούμενα με Χρυσαυγίτες….
Ξέρω ότι και η Χρυσή Αυγή έχει στελέχη-Βουλευτές με αντίστοιχη εξωτερική εμφάνιση π.χ. τον κύριο Μπαρμπαρούση. Δεν έχω ακούσει ότι το κόμμα δεν δέχεται στις τάξεις του άτομα με μακριά μαλλιά, ούτε άκουσα δήλωση ότι στοχοποιούν τέτοια άτομα.
Συνήγορος Πολιτικής Αγωγής ΚΚΕ: Επειδή είστε δικηγόρος και γνωρίζετε τη βαρύτητα των φράσεων και των λέξεων. Οι πράξεις τους προσιδιάζουν σε πολιτικό κόμμα ή σε κάποιου άλλου τύπου οργάνωση:
Ευστ. Αντίοχος: Δεν θέλω να προβώ σε κάποιο χαρακτηρισμό όπως για τους δικούς σας λόγους θέλετε να προβείτε εσείς…Ο γιος μου και εγώ όταν καταθέταμε, δεν είχαμε στο μυαλό μας ότι θα σχηματισθεί μια δικογραφία με τη μορφή και το περιεχόμενο που έχει σήμερα…Από την πλευρά μας δεν υπήρχε καμία νύξη για Βουλευτές, για εμπλοκή τους στο συγκεκριμένο περιστατικό. Δεν ξέρω αν αυτοί που χτύπησαν το γιο μου πήραν μόνοι τους την απόφαση να το κάνουν ή ήταν απόφαση κάποιου άλλου. Δεν ξέρω αν υπήρξε εντολή για να γίνει ο ξυλοδαρμός…
Με τον βουλευτή του κόμματος στην Πάτρα, τον κ. Αρβανίτη δεν έχουμε συστηθεί, αλλά τον γνωρίζω. Δεν έχω να πω κάτι γι’ αυτόν, δεν έχω να του προσάψω κάτι… Στα γραφεία τους στην Γούναρη ξέρω ότι κάνανε συγκεντρώσεις και ομιλίες, δεν ξέρω αν κάνανε κάτι άλλο. Η δραστηριότητα αυτή δεν μπορώ να πω αν διαφέρει από των άλλων πολιτικών κομμάτων. Το κάθε κόμμα κάνει ομιλίες και λέει τα δικά του…».
Στη συνέχεια, κατέθεσε ο γιος του ως άνω μάρτυρα, Χρήστος Αντίοχος: «Ήταν περίπου 21:00 το βράδυ πίσω από την Εκκλησία της Παντάνασσας στην Πάτρα, στις 07-08-2013. Με πλησίασε ένας τύπος μελαμψός, φορούσε μαύρη μπλούζα που στο δεξιό μέρος είχε το σήμα της ΧΑ. Μετά ήρθαν κι άλλοι δύο. Είχανε παντελόνι παραλλαγής και αρβύλες. Πριν είχα περάσει κοντά από τα γραφεία τους, αλλά δεν είδα κάποιον. Δεν ξέρω αν είναι μέλη του κόμματος, τις μπλούζες τις φοράνε και οι οπαδοί. Δεν ξέρω αν βγήκαν από τα γραφεία. Δεν είχα ποτέ διαφορές με Χρυσαυγίτες.
Ούτε τώρα ασχολούμαι με τα πολιτικά. Είχα περάσει πολλές φορές μπροστά από τα γραφεία τους σε ώρα που είχε κόσμο απέξω και δεν με είχε πειράξει κανένας. Δεν θεωρούσα ότι κινδυνεύω περνώντας από το συγκεκριμένο σημείο. Είναι πολυσύχναστος δρόμος η Γούναρη και σίγουρα περνάνε πολλοί με μακριά μαλλιά από κει.
Μπορεί να υπάρχουν και ψηφοφόροι της ΧΑ με παρόμοια εμφάνιση με τη δική μου.  Δεν ξέρω αν θα χτυπάγανε και έναν δικό τους ψηφοφόρο. Δεν γνωρίζω ποιοι είναι αυτοί που με χτύπησαν. Είναι άγνωστοι οι δράστες. Μου έδειξαν φωτογραφίες στην αστυνομία, αλλά δεν αναγνώρισα κανέναν. Με είπαν να καθίσω στο πεζούλι και με χτύπησαν στο πρόσωπο. Ήταν ελαφρύς ο τραυματισμός. Μου ζήτησαν να τους δείξω την ταυτότητά μου. Περίπου 5 λεπτά κράτησε το περιστατικό.  
Ερ: Θεωρείτε ότι είσαστε στοχοποιημένος από τη Χρυσή Αυγή;
Απ: Κοιτάξτε, δεν το θεωρώ αυτό, γιατί μετά το συμβάν δεν έχω δεχτεί πάλι καμία επίθεση. Ούτε μου χει δείξει κάτι κάποιος για να με τρομάξει κλπ. Δεν με απείλησε ούτε με ενόχλησε κανένας.
Ερ: Πιστεύετε ότι ήταν οργανωμένη επίθεση ή τυχαίο γεγονός;
Απ.: Τυχαίο γεγονός.
Ερ: Αυτά τα άτομα επετέθησαν από μόνα τους ή πήραν εντολή από κάποιον;
Απ: Αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω, αν πήραν εντολή από κάποιον
Η επόμενη συνεδρίαση είναι προγραμματισμένη για τη Μ. Δευτέρα, 10 Απριλίου 2017

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails