Friday, November 1, 2013

Καταγγελία: Ο Δένδιας έδωσε εντολή το Μετρό να μην σταματήσει στο σταθμό Λαρίσης και στο Μεταξουργείο για να μην πάει κόσμος στη συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής!



Στέφανε γιατί δεν γράφεις τίποτα στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ για τις χθεσινές κουτοπονηριές της κατοχικής Κυβέρνησης των δοσιλόγων;Και θα αναφερθώ συγκεκριμένα:
Στη φώτο ο Δένδιας με τον αρχιτραπεζίτη Εβραίο Ρότσιλντ σε εκδήλωση

Προκειμένου να πλήξουν την συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής,τα ανδρείκελα του Δένδια είχαν δώσει εντολή και το Μετρο δεν σταμάταγε ούτε Σταθμό Λαρίσης ούτε Μεταξουργείο…με αποτέλεσμα ο κόσμος που ήθελε να πάει σε δουλειά,επίσκεψη,γιορτή κλπ(σ.σ. ήταν και μέρα Σάββατο και γιορτή του Αγιου Δημητρίου) να ταλαιπωρηθεί αφάνταστα(όπως και ο υπογράφων) και φυσικά δεν είχε ούτε ειδοποίηση από μικροφώνου του συρμού ούτε ενημέρωση από τους κατά τόπους σταθμούς επιβίβασης…
Σε εντονότατη διαμαρτυρία μου στον οδηγό του συρμού,μου είπε ότι έχει εντολή από την Αστυνομία να προσπερνάει τους 2 αυτούς προορισμούς(Σταθμό Λαρίσης,Μεταξουργείο).
Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου με την άμεση δράση(100) μου είπαν ότι όντως υπήρχε εντολή από την Αστυνομία για να μας προστατέψουν γιατι υπήρχαν επεισόδια…την στιγμή που μου τα έλεγε η κοπέλα από το κέντρο της ΕΛΑΣ εγω περπατώντας από τον σταθμό Αττική είχα ήδη φθάσει οδικώς στον σταθμό Λαρίσης και ουδεμία φασαρία υπήρχε και ουδέποτε έγιναν επεισόδια όπως μου είπαν από το παρακείμενο κατάστημα του Σταθμού Λαρίσης(EVEREST).
Και πως θα μπορούσαν άλλωστε να γίνουν επεισόδια την στιγμή που εγώ ο ίδιος είδα στην γύρω περιοχή καμιά δεκαριά κλούβες και άλλες τόσες διμοιρίες των ΜΑΤ να λιάζονται βαριεστημένα…κλείνοντας θα ήθελα να επισημάνω τον κατήφορο που έχει πάρει αυτή η Χώρα…
Γιατί δυστυχώς η μικροπολιτική και τα συμφέροντα έχουν φτάσει σε τέτοιο βαθμό μίσους και παραλογισμού που ο πολίτης και τα Δημοκρατικά δικαιώματα του έχουν περάσει ήδη σε δεύτερη μοίρα!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 

1 comment:

Anonymous said...

Γιατί σας φαίνεται περίεργο ; δημοκρατία δεν έχουμε ; ο καθένας κάνει ό,τι του κατεβάσει η...γκλάβα του. Άλλωστε όλα είναι συνταγματικά !!!!!! Σπύρος Μα.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails