Thursday, March 17, 2016

ΣΚΗΝΟΘΕΤΡΙΑ ΝΕΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ: Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ, Ο ΕΝΑΣ ΜΟΥ ΓΙΟΣ ΓΚΕΙ, Ο ΑΛΛΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΚΙ ΕΓΩ ΑΡΙΣΤΕΡΗ


640

Ένα νέο ντοκιμαντέρ, που φιλοδοξεί να δείξει την «επικινδυνότητα» της Χρυσής Αυγής, σκηνοθέτησε η Angélique Kourounis, η οποία τυγχάνει δημοσιογράφος, έκτακτη και μόνιμη ανταποκρίτρια στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, από το 1985 για διάφορα γαλλόφωνα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Το ντοκιμαντέρ έχει τίτλο «Χρυσή Αυγή: Προσωπική Υπόθεση», και θα προβληθεί στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Λυών καθώς και στο 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.

Η λεγάμενη, σε συνέντευξή της στην ιστοσελίδα του Κούλογλου, εξηγεί –πολύ πειστικά, είναι αλήθεια- τους λόγους για τους οποίους έχει εμμονή (όπως η ίδια ομολογεί – «αυτοί οι άνδρες με τα μαύρα μου έγιναν εμμονή») με την Χρυσή Αυγή. Ιδού:
«Μπορεί κανείς να μείνει αμερόληπτος στη θέση μου; Ο σύντροφός μου είναι Εβραίος, ο ένας μου γιός γκέι, ο άλλος αναρχικός κι εγώ αριστερή φεμινίστρια, κόρη μεταναστών. Αν η Χρυσή Αυγή έρθει στα πράγματα, το μόνο μας πρόβλημα θα είναι σε ποιό βαγόνι θα μας βάλουν».
Τα σχόλια δικά σας…

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails