Tuesday, February 23, 2021

Αλβανός έστησε "καρτέρι" θανάτου στην Ελληνίδα πρώην σύντροφό του

 


Ο 27χρονος είχε στήσει καρτέρι στην 20χρονη Γ.Κ. κοντά σε στάση του μετρό και την μαχαίρωσε πολλές φορές στον λαιμό στην κοιλιά και στον θώρακα.



Ο δράστης, αλβανικής καταγωγής συνελήφθη άμεσα από τους καραμπινιέρους.

Η φοιτήτρια υποβλήθηκε σε επέμβαση και βρίσκεται στην μονάδα εντατική θεραπείας. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η μετεγχειρητική της πορεία κρίνεται αρκετά ικανοποιητική από τους

γιατρούς.

Επίθεση στην Ελληνίδα φοιτήρια στο Τορίνο: Την απειλούσε ότι θα την σκοτώσει

Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τα ιταλικά ΜΜΕ τα μέλη της οικογένειας της φοιτήτριας υποστηρίζουν ότι ο 27χρονος ήταν οργισμένος από τον χωρισμό τους και έστελνε απειλές στην κοπέλα μέσω των social media λέγοντάς της ότι θα την σκοτώσει.

Η αδερφή της μιλώντας στην ιταλική La Stampa δήλωσε: «Μου είπε σε μήνυμα πως βρισκόταν μαζί του, αποκαλύπτοντας και το σημείο στο οποίο συναντήθηκαν το απόγευμα της Κυριακής. Στις 5 μου είπε πως όλα ήταν καλά και θα με καλούσε αργότερα. Αργά το απόγευμα, οι αστυνομικοί ήρθαν στο σπίτι μου και μου είπαν πως η αδερφή μου είναι σοβαρά τραυματισμένη στο νοσοκομείο. Δεν είδα ποτέ τον δράστη, δεν ξέρω πώς συναντήθηκαν. Ωστόσο, γνωρίζω πως είχε γίνει επικίνδυνος, φοβερά επικίνδυνος. Την απειλούσε στο Instagram, της έγραφε πως θα τη βλάψει και θα τη σκοτώσει».

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails