Tuesday, February 2, 2021

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΔΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΟΛΛΗΣΕ COVID ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΣΤ

 

Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

«Περίπου μια εβδομάδα μετά τη δοκιμή COVID, τα συμπτώματά μου έκαναν μια δραστική στροφή προς το χειρότερο και έχασα την αίσθηση της μυρωδιάς και η ρυνική κοιλότητα μου έχει φλεγμονή και απλά δεν θα επουλωθεί». «Νομίζω ότι πήρα ένα είδος τοξικού βιολογικού όπλου COVID από το COVID Test.»

By Jennifer (henrymakow.com)

Για μήνες δούλευα υπερωρίες – εξαντλημένη ήμουν πάντα στα πρόθυρα να αρρωσταίνω με κάποια γρίπη – έτσι θα διπλασιάσω τις βιταμίνες και απλώς θα συνέχιζα – αποτρέποντας μια πλήρη εμφάνιση ίωσης. Αποφάσισα να κάνω γενικές γενικές εξετάσεις αίματος τον Δεκέμβριο του 2020 – απλώς για έλεγχο. Οι εξετάσεις αίματος μου επέστρεψαν καλά εκτός από το ότι ο θυρεοειδής και τα επινεφρίδια μου ήταν λίγο εκτός. Έχω κλασική εξουθένωση. Τότε στις αρχές Ιανουαρίου 2021, ένας στενός φίλος αρρώστησε πολύ και διαγνώστηκε με COVID και ο φυσικός ιατρός μου επέμεινε πραγματικά να κάνω και το τεστ COVID. Τώρα είχα ακούσει ότι η δοκιμή COVID δεν ήταν αξιόπιστη και ότι η δοκιμή COVID θα μπορούσε να μολύνει.

Αλλά ο γιατρός μου είναι επίσης ένας  αντιεμβολιαστής και με διαβεβαίωσε ότι οι δοκιμές COVID της, ήταν ασφαλείς και ότι θα μπορούσα να βάλω την μπατονέτα από μόνη μου στη μύτη μου και ότι δεν έπρεπε να το σπρώξω μέχρι το πίσω μέρος του εγκεφάλου μου. Υπό ακραία πίεση και ο γιατρός μου, μου είπε ότι αν δεν έπαιρνα το τεστ, δεν θα με δει ξανά ούτε θα μπορούσα να επιστρέψω στην κλινική της – έτσι αποφάσισα και πήρα το COVID Test. Σκούπισα ελαφρά και τα δύο ρουθούνια περίπου μια ίντσα. Περίπου μια εβδομάδα μετά τη δοκιμή COVID: Τα συμπτώματά μου πήραν μια δραστική στροφή για το χειρότερο και έχασα την αίσθηση της όσφρησης και η ρυνική κοιλότητα μου έπαθε φλεγμονή και απλά δεν θα επουλωθει. Εκ των υστέρων, αυτό που βρήκα περίεργο είναι ότι το CO-CID Test Q-Tip βρισκόταν σε φιαλίδιο σε υγρό διάλυμα. Δεν έβαλα ένα ξηρό Q-Tip στη μύτη μου αλλά κάποιο που είχε λίγο υγρό διάλυμα σε αυτό. Τι υπήρχε στο διάλυμα;

Νομίζω ότι πήρα ένα είδος τοξικού βιολογικού όπλου COVID από το COVID Test. Παρόλο που η γιατρός μου πιστεύει ότι είναι ασφαλές COVID Test. Πώς θα ξέρει πραγματικά – δεν ξέρει. Η γιατρός μου δεν κάνει τα κιτ δοκιμής COVID. Αυτή, όπως όλοι οι άλλοι βασίζεται απλώς σε κάποιον άλλο – που πιστεύουν ότι μπορούν να εμπιστευτούν. Είναι τρελό. Αμέσως μετά έκανα τη δοκιμή COVID, ζήτησα ένα σκούπισμα αλκοόλ – και σκουπίστηκα και τα δύο ρουθούνια – αλλά ό, τι κι αν ήταν, απορροφήθηκε απευθείας στο σώμα μου. Αυτό το COVID πράγμα που έχω δεν είναι σαν μια κανονική γρίπη όπου η μύτη σας είναι βουλωμένη, τότε έχετε θερμοκρασία και στη συνέχεια φυσάτε τη μύτη σας – βγάλτε τα πάντα και στη συνέχεια θεραπεύστε. Η μύτη μου είναι πρησμένη και με φλεγμονή, αλλά τίποτα δεν εκρήγνυται. Η θερμοκρασία μου ανεβαίνει και κατεβαίνει – ξεκινήστε να νιώθετε καλύτερα και να νιώσετε σαν να είστε χάλια. Ο φίλος μου είναι επίσης άρρωστος. Γνώρισε ανθρώπους σε μια ειδική κλινική θεραπείας COVID που ήταν άρρωστοι για 2 μήνες. Καμία βελτίωση

Ακούσατε το βίντεο από τον εκθέτη βιολογικών όπλων COVID Celeste Solum; Είπε – μόλις επισημανθεί από το COVID Test ή εμβόλιο, αυτό το όπλο COVID Bio καταστρέφει αργά τους ανθρώπους και δεν θα γίνονται καλά. Ο Solum είπε ότι πιθανώς δεν είναι όλα τα τεστ COVID μολυσμένα – μόνο μερικά. Είμαι τόσο θυμωμένη  για τον εαυτό μου που ξεγελάστηκα να κάνω αυτό το τεστ COVID – και θα έπρεπε να το ήξερα καλύτερα – αλλά αυτό που με συγκλόνησε είναι το γεγονός ότι η γιατρός μου είναι κατά των εμβολίων. Τώρα σκέφτομαι ότι¨Αυτοί¨ σίγουρα το ξέρουν – είναι πιθανότατα στοχευμένη – πηγαίνει σε διαμαρτυρίες με τον Robert Kennedy Jr. το μεγάλο αντι-εμβολιαστή. Έτσι, «Αυτοί» την έχουν στοχεύσει.

https://davidicke.com/2020/11/20/former-fema-operative-celeste-solum-talks-with-david-icke-the-covid-tests-are-magnetically-tagging-you-and-the-vaccine-is-designed-for-mass-depopulation-and-the-synthetic-transformation-of-the-huma/

Πρώτο σχόλιο από τον Bruce- Όπως και η Τζένιφερ, επέτρεψα στον εαυτό μου να μιλήσω για να κάνω το τεστ. Ετσι έκανα. Και η μπατονέτα που μπλοκάρουν στο πίσω μέρος της μύτης μου ήρθε και σε φιαλίδιο. Το πίσω μέρος της μύτης μου πονάει εξαιρετικά για τουλάχιστον δύο ημέρες. Και θα έλεγα περίπου ένα μήνα μετά τη μόλυνση της ρυνικής κοιλότητας. Πήγα στους γιατρούς για μια θεραπευτική αγωγή αντιβιοτικών.

Στη συνέχεια, αναπτύχθηκε μια δεύτερη λοίμωξη της ρυνικής κοιλότητας, και πάλι ένας άλλος κύκλος φαρμάκων. Η ρυνική κοιλότητα μου πονάει συνεχώς, παίρνω πάντα φάρμακα για τον πόνο. Μόλις πρόσφατα αισθάνθηκα πολύ δυστυχισμένος: απλά κουρασμένος, εξαντλημένος, απώλεια ψυχικής εστίασης. Το μοιράστηκα ακόμη και με το γιατρό μου, και αυτός απλώς το κορόϊδεψε. Παρεμπιπτόντως, η δοκιμή COVID επέστρεψε αρνητική, δεν υπάρχει έκπληξη εκεί. Η συμβουλή μου για οποιονδήποτε από τους αναγνώστες σας: ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ Και όπως η Τζένιφερ, παίρνω καθημερινά ένα σχήμα βιταμινών.

henrymakow.com

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails