Wednesday, May 11, 2016

ΒΡΕΤΑΝΙΑ: Σώθηκε η ανθρωπότητα. Η αστυνομία συνέλαβε το αφεντικό σκυλιού που χαιρετούσε "ναζιστικά"


Ο Markus Meechan, από το Coatbridge του βόρειου Lanarkshireστη Σκωτία, βρέθηκε να περνάει τη νύχτα του πίσω από τα κάγκελα, όταν η αστυνομία μπήκε στο σπίτι του και τον συνέλαβε με την κατηγορία ότι διέπραξε «έγκλημα μίσους».

Ο λόγος που συνελήφθη ο 28χρονος Meechan, είναι γιατί είχε εκπαιδεύσει το σκυλί του να χαιρετάει ναζιστικά και να ανταποκρίνεται στο άκουσμα της φράσης "Gas the Jews".
Το βίντεο με το ναζιστικό χαιρετισμό του σκύλου, το οποίο έχει πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές, δείχνει το τετράποδο ράτσαςπαγκ, που ακούει στο όνομα ‘Βούδας’, να ανταποκρίνεται στην φράση 'Gas the Jews'.

Στο βίντεο φαίνεται επίσης το σκυλί να βλέπει ομιλίες του Χίτλεραπό την ταινία 'Olympia' της Leni Riefenstahl, με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1936 στο Βερολίνο.

Σε μια σκηνή του βίντεο το σκυλί σηκώνει το (δεξί μπροστινό)πόδι του στο άκουσμα της φράσης: «Sieg Heil».

Το σκυλί ανήκει στη φίλη του δράστη, Suzanne Kelly.

Η αστυνομία είπε ότι η σύλληψη αποτελεί μια «προειδοποίηση»ότι βίντεο που προκαλούν αδικήματα δεν θα γίνουν ανεκτά.

Ο αστυνομικός επιθεωρητής David Cockburn, δήλωσε: «Αυτό το βίντεο έχει σχεδόν ένα εκατομμύριο προβολές. Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον είχε την ατυχία να το δει να σκεφτεί τον πόνο που έχει προκαλέσει σε μια μειονότητα ανθρώπων στην κοινότητά μας. Το κλιπ είναι βαθιά προσβλητικό και κανένας λογικός άνθρωπος δεν μπορεί, ενδεχομένως, να βρει το περιεχόμενό του αποδεκτό στη σημερινή κοινωνία».

Και πρόσθεσε: «Η σύλληψη αυτή θα πρέπει να χρησιμεύσει ωςπροειδοποίηση σε οποιονδήποτε ανεβάσει τέτοιο υλικό στο διαδίκτυο ότι τέτοιες απόψεις δεν θα γίνουν ανεκτές. Δεν υπάρχει θέση για εγκλήματα μίσους στη Σκωτία και η αστυνομία θα λάβει σοβαρά υπόψη της κάθε αναφορά για τέτοια περιστατικά».

Πάντως το βίντεο παραμένει διαθέσιμο στο YouTube.

Μετά την σύλληψη ο Meechan που εργάζεται σε τηλεφωνικό κέντρο, ζήτησε συγγνώμη από την εβραϊκή κοινότητα για το βίντεο, το οποίο είπε έγινε για να πειράξει τη φίλη του.

Ώπα!
Είπε: «Δεν είμαι καθόλου ρατσιστής, όποιος με ξέρει θα μπορούσε να σας το πει.

«Έχω φρικάρει γιατί ο καθένας θα πιστέψει ότι μισώ τους Εβραίους, ενώ δεν είναι έτσι. Έχω, κάπως, πανικοβληθεί γι’ αυτό. Ειλικρινά, εγώ δεν μισώ κανέναν, ο σκοπός μου ήταν ακριβώς να πειράξω τη φίλη μου. Θέλω όλοι να γνωρίζουν ότι δεν έχω κακάαισθήματα για οποιαδήποτε φυλή, αλλά είναι σοκαριστικό το πως λειτουργεί η κωμωδία. Ήθελα να πειράξω τη φίλη μου και να δώσω στους φίλους μου κάτι για να γελάμε. Λυπάμαι πολύ για την εβραϊκή κοινότητα για οποιοδήποτε αδίκημα που τους έχω προκαλέσει. Δεν ήταν ποτέ αυτή η πρόθεσή μου και ζητώ συγγνώμη».

Ο Jonathan Sacerdoti, Διευθυντής Επικοινωνίας της Εκστρατείας κατά του Αντισημιτισμού, είπε: «Δεν υπάρχει τίποτα αστείο σε αυτό το βίντεο. Ο εμπαιγμός του θανάτου πάνω από έξι εκατομμυρίων Εβραίων - περίπου το ένα τρίτο του συνόλου του εβραϊκού λαού - καταδεικνύει τους κινδύνους της άγνοιας του αντισημιτισμού, της δυσφήμησης του Ολοκαυτώματος μέσα από ψευδείς συγκρίσεις και της παράλειψης εκπαίδευσης της επόμενης γενιάς».
Χμμμμ............

Κ 
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails