Wednesday, May 11, 2016

ΑΥΣΤΡΙΑ: Αποτελεσματική λύση κατά της εγκληματικότητας βρήκε η αστυνομία: Συμβουλεύει τις ξανθές να βάψουν τα μαλλιά τους για να μην δέχονται επιθέσεις από «πρόσφυγες»



Η αστυνομία της Βιέννης, προειδοποιεί τις ξανθές γυναίκες να αρχίσουν να βάφουν τα μαλλιά τους σκούρα και να αποφεύγουν να μετακινούνται με τις δημόσιες συγκοινωνίες τη νύχτα για να αποφύγουν επιθέσεις από τριτοκοσμικούς εισβολείς "πρόσφυγες".

Η επίσημη «συμβουλή» δόθηκε σε μια κοπέλα - που κατά ειρωνικό τρόπο είναι μισή ιρακινή – η οποία δέχθηκε επίθεση από τέσσερις Αφγανούς στο σταθμό Westbahnhof την περασμένη εβδομάδα.

Η κοπέλα ονόματι Sabina έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδαHeute της Βιέννης.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Heute, η 20χρονη φοιτήτρια εισήχθη στο νοσοκομείο μετά την επίθεση των δραστών οι οποίοι την χτύπησαν και την λήστεψαν.

«Στεκόμουν στην πλατφόρμα και περίμενα το τρένο, όταν ένας άνδρας ήρθε κοντά μου και μου μίλησε σε μια ξένη γλώσσα, που κατάλαβα ότι ήταν αφγανικά», λέει η Sabina.

«Στη συνέχεια άρχισε να βάζει τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά μου και κατέστησε σαφές ότι στο πολιτιστικό του υπόβαθρο δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου ξανθιές γυναίκες. Του είπα να απομακρυνθεί και για λίγο το έκανε».

«Αλλά αυτό το έκανε για να πάει να φέρει τους φίλους του και λίγο αργότερα ήρθε πίσω με άλλους τρεις. Έκλεψαν την τσάντα μου και τις κάρτες μου».

Οι τέσσερις Αφγανοί στη συνέχεια τη χτύπησαν και την έριξαν στο έδαφος.

Κανένας από τους επιβάτες δεν την βοήθησε.

Η κοπέλα πήγε πρώτα στο νοσοκομείο με μώλωπες στο κεφάλι, τον ώμο και τον αγκώνα, καθώς και τη σπονδυλική στήλη και τα ισχία της και μετά πήγε στην αστυνομία.

Και τότε "θύμωσε" όταν η αστυνομία της είπε ότι πρέπει νααλλάξει το χρώμα των μαλλιών της και να μην ταξιδεύει μόνη της μετά τις 20:00 στις δημόσιες μεταφορές.

«Στην αρχή ήμουν φοβισμένη, αλλά τώρα είμαι περισσότερο θυμωμένη. Μετά την επίθεση μου είπαν ότι οι γυναίκες δεν πρέπει να είναι μόνες στους δρόμους μετά τις 20:00 Και επίσης μου έδωσαν άλλες συμβουλές, λέγοντάς μου ότι θα έπρεπε να βάψω τα μαλλιά μου σε σκούρο χρώμα και να μην ντύνομαι προκλητικά.

«Έμμεσα αυτό σημαίνει ότι ήμουν εν μέρει υπεύθυνη για ό, τι μου συνέβη. Αυτό είναι μια τεράστια προσβολή».

Και συνέχισε: «Η αστυνομία μου είπε ότι οι επιθέσεις αποτελούν πλέον καθημερινότηταΚαι τα πράγματα πρόκειται να γίνουν χειρότερα».

Το θύμα στη συνέχεια αποκάλυψε ότι η ίδια είναι ξένη, που γεννήθηκε στο Ντουμπάι, από Ιρακινό πατέρα και είναι χριστιανή.

Εις το εξής, δήλωσε, θα κυκλοφορεί με σπρέι πιπεριού.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails