Wednesday, September 16, 2015

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ.... ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ Μαχαιρωσε Ελληνα στο κεντρο της Αθηνας...




Η συγκλονιστική εξομολόγηση του 35χρονου που μαχαιρώθηκε την Παρασκευή - «Μου κόπηκε η αναπνοή, τα πόδια, δεν ήξερα τι να κάνω να τον αποφύγω» τόνισε αποκλειστικά στο protothema.gr Την τραυματική εμπειρία του από την επίθεση που δέχθηκε την Παρασκευή από αλλοδαπό, εξομολογείται αποκλειστικά στο protothema.gr ο καθαριστής που μαχαιρώθηκε στον προαύλιο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου
Αστυνομικοί σαρώνουν από το πρωί την περιοχή, απομακρύνοντας αλλοδαπούς «Μου είπε ότι διέκοψα την προσευχή του και μου επιτέθηκε» δηλώνει ο καθαριστής που μαχαιρώθηκε στο Μουσείο



«Δεν έχω ξαναδεί άνθρωπο τόσο κακό με μοχθηρό βλέμμα και βίαιο. Εγώ απλά του ζήτησα να φύγει και εκείνος έβγαλε μαχαίρι και μου επιτέθηκε», λέει ο Αλέξης αποκλειστικά στο protothema.gr. Ο 35χρονος Αλέξης προσπαθεί τώρα να συνέλθει από το σοκ που υπέστη μετά την επίθεση που δέχτηκε από αλλοδαπό με μαχαίρι τα ξημερώματα της Παρασκευής περιμετρικά του αύλειου χώρου στο μουσείο, όπου εκείνος εργάζεται τα τελευταία 15 χρόνια.

«Ξέρεις δεν είναι η πρώτη φορά που ζητώ από ξένους να φύγουν από το σημείο, αλλά πραγματικά το ζητάω ευγενικά, απλά για να κάνω τη δουλειά μου. Την Παρασκευή τα ξημερώματα ζήτησα από τον άνθρωπο αυτόν απλά να μετακινηθεί, για να καθαρίσω τον χώρο. Εκείνος άρχισε να με βρίζει. Μου είπε ότι διέκοψα την προσευχή του και με βλέμμα πραγματικά σου το λέω μοχθηρό, έβγαλε μαχαίρι και μου επιτέθηκε. Δεν πρόλαβα να αντιδράσω. Μου κόπηκε η αναπνοή, τα πόδια, δεν ήξερα τι να κάνω να τον αποφύγω. Δεν πρόλαβα με χτύπησε στο πόδι με το μαχαίρι που είχε και έφυγε. Φώναζα για βοήθεια. Κανείς δεν άκουγε. Ήταν χαράματα. Ευτυχώς κάποιος με άκουσε και έτσι με πήγανε στο νοσοκομείο. Είμαι λίγο καλύτερα, αλλά ομολογώ ότι φοβάμαι για το πως θα ξαναπάω στη δουλειά μου μετά από αυτό», καταλήγει στην αποκλειστική του συνέντευξη στο protothema.gr.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails