Friday, January 29, 2016

ΣΟΚ!!«Σας παρακαλώ, άνδρες της Γερμανίας. Κάντε κάτι!» Νεαρή Γερμανίδα μιλάει για την τρομακτική κατάσταση στην Γερμανία της Μέρκελ. Για αυτό το βίντεο το Facebook την απέκλεισε...


Η Bibi Wilhelm είναι μια φυσιολογική Γερμανίδα έφηβη που το Facebook την απέκλεισε επειδή τόλμησε με ειλικρίνεια, αλλά και φόβο να μιλήσει για το πώς η ζωή της έχει αλλάξει από τότε που η Μέρκελ επέτρεψε στους μουσουλμάνους «πρόσφυγες» να κατακλύσουν τη Γερμανία. Καθώς αφηγείται την εμπειρία της, λέει ότι η ίδια και οι φίλες της φοβούνται για τη ζωή τους και παρακαλεί  τους Γερμανούς άνδρες να σηκωθούν και να προστατεύσουν τις γυναίκες και τα παιδιά τους από αυτούς τους εισβολείς.




"Γεια σας, μπορείτε να διαβάζετε εφημερίδες, αλλά αυτό το βίντεο μιλάει για την πραγματική κατάσταση στη Γερμανία. Θα ήθελα να πω σε όλους για αυτό στο Youtube και στο Facebook. Είμαι 16 ετών. Θα ήθελα όλοι να γνωρίζουν τι συμβαίνει, τι πραγματικά αισθάνομαι αυτή τη στιγμή.

Και είμαι τόσο φοβισμένη παντού. Για παράδειγμα, αν η οικογένειά μου και κι εγώ βγούμε έξω μαζί, ή αν δω μια ταινία με τους φίλους μου. Συνήθως μένω στο σπίτι, αλλά μερικές φορές μπορώ να μείνω έξω μέχρι 18:00 το χειμώνα, και είναι τόσο τρομακτικό. Είναι απλά πολύ δύσκολο να ζεις μια καθημερινή ζωή ως γυναίκα.

Θέλω να πω ότι δεν είμαι ρατσίστρια. Αλλά μια μέρα, συνέβη ένα φοβερό πράγμα στο σούπερ μάρκετ. Έτρεχα να πάω σπίτι. Ήμουν τόσο φοβισμένη για τη ζωή μου. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το περιγράψω.

Η θεία μου και η φίλη της μου λένε ότι θα πρέπει να μεγαλώσω. Γιατί πρέπει εμείς, τα παιδιά, να μεγαλώνουμε μέσα σε τέτοιο φόβο; Δεν είμαι μόνο εγώ, αλλά και οι φίλες μου επίσης. Μπορείτε να δείτε στο Facebook, επιτέθηκαν σε μια 17χρονη επιτέθηκαν σε μια 15χρονη, επιτέθηκαν σε δύο 12χρονα, τόσα πολλά. Είναι πραγματικά λυπηρό το γεγονός ότι αυτό συμβαίνει εξαιτίας... εσάς τους ανθρώπους.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνουν αυτό. Αλλά το πιο σημαντικό, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Γερμανία δεν κάνει τίποτα! Γιατί η Γερμανία απλά στέκεται, βλέποντας, και στη συνέχεια δεν κάνει τίποτα; Παρακαλώ εξηγήστε μου γιατί. Άνδρες της Γερμανίας, αυτοί οι άνθρωποι σκοτώνουν τα παιδιά σας, σκοτώνουν τις γυναίκες σας. Χρειαζόμαστε την προστασία σας. Είμαστε τόσο φοβισμένες, δεν θέλουμε να φοβόμαστε να πάμε στο μανάβικο μόνες μετά το ηλιοβασίλεμα. 

Οι πολιτικοί ζουν μόνοι τους στις βίλες τους, πίνουν τα κοκτέιλ τους, και δεν κάνουν τίποτα. Δεν κάνουν τίποτα! Δεν ξέρω σε τι κόσμο ζουν, αλλά σας παρακαλώ, άνθρωποι, σας παρακαλώ βοηθήστε μας! Σας παρακαλώ, κάντε κάτι! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό. Μια μέρα, η φίλη μου και εγώ περπατούσαμε στο δρόμο, και μια ομάδα Αράβων που διαμαρτύρονταν άρχιζαν να φωνάζουν, "Αλλάχ! Αλλάχ! Ο Αλλάχ είναι ο ένας Θεός! Σκότωσε αυτούς τους άπιστους! Αλλάχ Αλλάχ!" Τι πρέπει να κάνω; Πρέπει να φοράω μπούρκα; Γιατί πρέπει να ασπαστώ το Ισλάμ;

Μπράβο που πιστεύετε στον Αλλάχ, αλλά γιατί θέλετε να κάνετε όλους τους άλλους να πιστέψουν στον Αλλάχ; Πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα αν δεν υπήρχε καμία θρησκεία. Σταματήστε να προσπαθείτε να κάνει όλους τους άλλους να πιστέψουν στον Θεό σας, όταν δεν θέλουν.

Σας παρακαλώ, Γερμανοί. Κάνε κάτι!

Όταν προσπαθώ να πω τις αρχές σχετικά με το τι έχει συμβεί, μου σφίγγουν το χέρι και μου λένε ότι είναι ένα πρόβλημα και μετά να το αγνοούν. Και γελάνε. Είναι άδικο. Γελάνε μαζί μας. Λένε ότι είμαστε χαζοί. Το νομίζουν αυτό όχι μόνο για μένα, αλλά για ολόκληρη την Γερμανία. Δεν τους νοιάζει για το φόβο μας. Σας Παρακαλώ βοηθήστε μας. Πρόκειται για μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης! Υπάρχουν όλο και περισσότερα από αυτά.

Μία φορά το καλοκαίρι, οι μουσουλμάνοι είπαν ότι ήμασταν 'τσούλες' γιατί κυκλοφορούσαμε με t-shirtΝαι, φορούσαμε t-shirts. Ήταν καλοκαίρι!

Μια άλλη φορά, φορούσα αυτό. Η φίλη μου και εγώ το αγοράσαμε στα ψώνια. Αν θέλουμε να το φορέσουμε, θα το φορέσουμε! Και εσείς οι Μουσουλμάνοι δεν έχετε το δικαίωμα να μας επιτεθείτε ή να μας βιάσετε γι’ αυτό! Θεού θέλοντος, ποτέ στη ζωή μου. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μας επιτεθείτε γιατί φοράμε t-shirts. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μας βιάσετε.

Η ζωή στη Γερμανία έχει αλλάξει, διότι αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να ενσωματωθούν. Τους δίνουμε τόσο μεγάλη βοήθεια. Τους υποστηρίζουμε οικονομικά και δεν είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται. Αλλά θέλουν μόνο περισσότερα μωρά και περισσότερα επιδόματα και περισσότερα χρήματα. Άνδρες της Γερμανίας, σας παρακαλώ, περιπολείτε τους δρόμους και προστατεύστε μας. Κάντε το για τις γυναίκες και τα παιδιά σας. Αν το κάνετε αυτό, πιστεύω ότι θα κάτι θα γίνει.

Αυτό το είδος δράσης θα ήταν θαυμάσιο. Θα είμαστε ευγνώμονες. Θα σας ευχαριστούμε αν περισσότεροι άνδρες έρθουν να μας προστατεύσουν. Είμαστε τόσο φοβισμένες.

Είμαι τόσο αναστατωμένη για αυτό που έχει κάνει η Μέρκελ. Σας ευχαριστούμε Άνγκελα Μέρκελ, για τη δολοφονία της Γερμανίας! Δεν έχω κανένα σεβασμό για σας, Μέρκελ. Δεν νομίζω ότι ξέρετε τι έχετε κάνει. Δεν βλέπετε πώς οι ζωές μας έχουν αλλάξει. Άνοιξε τα μάτια σου! Είναι φυσιολογικό αυτό; Πρέπει εγώ, μια 16χρονη, σχεδόν 17,  να είμαι τόσο φοβισμένη να περπατήσω έξω από το σπίτι μου; Όχι, δεν είναι φυσιολογικό. Έχεις σκοτώσει τη Γερμανία!

Αυτή είναι η αλήθεια. Δεν επιτρέπεται πλέον να περπατήσουμε έξω. Δεν επιτρέπεται πλέον να φοράμε τα ρούχα μας. Δεν έχουμε πλέον τη δυνατότητα να ζήσουμε τη γερμανική ζωή. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια.

Νομίζω ότι είναι καιρός να τελειώσει αυτό το βίντεο. Πιστεύω ότι ήταν μια πλήρης αναφορά από ένα φυσιολογικό άτομο. Ελπίζω οι άλλοι να μπορούν να δουν και να καταλάβουν. Θέλω μόνο να τελειώσω με ένα μήνυμα:

Άνδρες, σας παρακαλώ, βοηθήστε τις γυναίκες σας. Βοηθήστε τα παιδιά σας. Είμαι τόσο φοβισμένη. Οι φίλες μου έχουν τον ίδιο φόβο. Είμαστε σοκαρισμένες με αυτό που έχει συμβεί. Ελπίζω αυτό το βίντεο να μπορεί να σας πείσει και αυτά τα τρομερά γεγονότα να σταματήσουν".


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails