Saturday, February 27, 2016

Δημήτρης Πιατάς: "Όχι μόνο δεν δικαιώθηκα που ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ, αλλά είμαι αιχμάλωτος πολέμου"

Όχι μόνο δεν δικαιώθηκα για την επιλογή μου να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ, αλλά πλέον αισθάνομαι ως αιχμάλωτος πολέμου που ψάχνει τα δικαιώματά του, είπε το πρωί της Παρασκευής ο δημοφιλής ηθοποιός Δημήτρης Πιατάς. 

«Ούτως ή άλλως είμαστε εγκλωβισμένοι. Όχι βέβαια (δεν δικαιώθηκα από την ψήφο μου στον ΣΥΡΙΖΑ), αιχμάλωτος πολέμου είμαι, ξέρετε, Γενεύη, τα δικαιώματά μου θέλω, πρόσφυγας στη χώρα μου είμαι και τουλάχιστον οι πρόσφυγες θέλουν να φύγουν, εγώ δεν έχω πού να πάω» είπε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Πιατάς μιλώντας στο Βήμα Fm. «Δεν έχω ψευδαισθήσεις. Κατ΄ αρχάς, να σοβαρευτούμε λίγο ως κράτος για να είμαι εγώ ο μη σοβαρός, αν μη τι άλλο. Πια δεν διοικούμε εμείς το κράτος. Το κράτος είναι άνωθεν, δηλαδή πια ελέγχεται, έχουμε δώσει τα κλειδιά της χώρας, άρα δεν υπάρχει ανεξάρτητη πολιτική», συμπλήρωσε. 
Ο κύριος Πιατάς όμως σχολίασε και τον συνάδελφό του και πρώην υπουργό Παύλο Χαϊκάλη, αναφορικά με την εμπλοκή του στην πολιτική. Όπως αποκάλυψε ο Δημήτρης Πιατάς, ο Χαϊκάλης «δεν ήταν εναντίον, απλώς ήταν απεργοσπάστης. Όταν το σωματείο έκανε (απεργίες), οι οποίες βεβαίως ήταν οργανωμένες – το καταλαβαίνετε από πού ήταν οργανωμένα – και έκλειναν τα θέατρα, περίοδο Χριστουγέννων και εορτών, αυτός τα κρατούσε ανοιχτά, με αποτέλεσμα να ερχόμαστε σε ρήξη εμείς και να ‘μαστε οι κακοί, οι οποίοι δεν είχαμε σχέση με όλη αυτή του είδους την ιστορία, αλλά έπρεπε αν μη τι άλλο να πειθαρχήσουμε στα κελεύσματα, διότι αν καταργηθούν και οι θεσμοί, αν τα καταργήσουμε όλα, τι νόημα έχουμε να υπάρχουμε πια»;

1 comment:

Anonymous said...

ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΠΙΑΤΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΖΕ ΑΛΒΑΝΟΣ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ??????????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails