Thursday, February 18, 2016

ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΠΛΑ!!! ΝΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΡΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑΡΙΟΙ Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΜΠΑΤΑΚΛΑΝ...

Υπέρμαχος της οπλοκατοχής τώρα περισσότερο από ποτέ δηλώνει ο Jesse Hughes, ο τραγουδιστής του συγκροτήματος Eagles of Death Metal, που έπαιζε στην σκηνή του θεάτρου Μπατακλάν την νύχτα των τρομοκρατικών επιθέσεων στο Παρίσι, τον περασμένο Νοέμβριο.


Μόνο στο θέατρο το βράδυ της 13ης Νοεμβρίου 2015 έχασαν την ζωή τους από τους τρομοκράτες του Ισλαμικού Κράτους 89 άνθρωποι. Στην σχεδόν εικοσάλεπτη συνέντευξή του στο γαλλικό κανάλι iTélé, ο Jesse Hughes συχνά δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του, ανακαλώντας στη μνήμη του τα φρικτά γεγονότα εκείνης της νύχτας.

Όταν όμως ο δημοσιογράφος τον ρώτησε αν έχει αλλάξει τις απόψεις του για τα όπλα μετά από εκείνο το μοιραίο βράδυ, φάνηκε να εξοργίζεται: «Δεν έχει καμία σχέση. Μήπως οι δικοί σας νόμοι στη Γαλλία που περιορίζουν την οπλοκατοχή, απέτρεψαν έστω έναν θάνατο στο Μπατακλάν; Αν μπορεί να μου το πει κάποιος αυτό, θα χαρώ να τον ακούσω, γιατί εγώ δεν το πιστεύω. Ξέρω πως κάποιοι θα διαφωνήσουν μαζί μου, αλλά μου φαίνεται πως ο Θεός έφτιαξε τους άντρες και τις γυναίκες και εκείνο το βράδυ έγιναν όλοι ίσοι. Το μόνο που έχω να πω είναι πως μέχρι να μην έχει κανείς όπλα, πρέπει να έχουμε όλοι όπλα»!

Συνέχισε υπερασπιζόμενος τη θέση του, λέγοντας πως «Δεν έχω δει ποτέ κανέναν με όπλο να πεθαίνει και είδα ανθρώπους να πεθαίνουν που μπορεί και να είχαν ζήσει»…

Οι Eagles of Death Metal επιστρέφουν απόψε στο Παρίσι και θα δώσουν συναυλία στο Ολυμπιά, παρουσία πάνοπλων αστυνομικών. Στο χώρο θα βρίσκονται ψυχολόγοι που θα παρέχουν στήριξη σε όποιον την χρειαστεί, ενώ στους επιζώντες του Μπατακλάν δόθηκαν δωρεάν προσκλήσεις για την βραδιά

NewsRoom Αθήνα 9,84

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails